officieel wel ja, officieus bij een overwinningquote:Op maandag 23 april 2012 08:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Worden we alleen kampioen als we winnen en az en feyenoord de punten delen?
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
officieel wel ja, officieus bij een overwinning
als AZ of Feyenoord winnen en wijzelf ook dan blijven we 6 punten voor staan met nog 2 wedstrijden te gaan. Officieel zijn we dan nog geen kampioen, maar het lijkt dan onmogelijk dat 1 van de clubs ons nog op doelsaldo (iets van 28 doelpunten in ons voordeel) inhalen.quote:
Je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor het einde van de laatste wedstrijdquote:
Ik denk dat we 29 mei allang kampioen zijnquote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zie ons geen kampioen worden 29 mei. Ik denk wel dat wij winnen, maar ik vermoed dat er ook een winnaar is bij het duel Fey-AZ
Wat is er 29 Mei?quote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zie ons geen kampioen worden 29 mei. Ik denk wel dat wij winnen, maar ik vermoed dat er ook een winnaar is bij het duel Fey-AZ
quote:Op maandag 23 april 2012 08:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat we 29 mei allang kampioen zijn
Ik maakte een foutjequote:
Mooi hequote:Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Devv het volgende:
Wat een ongekende weelde. Je mag gewoon zelf kiezen of je uit- of thuis kampioen wil worden.
Ik kan er niet zo mee zitten, natuurlijk, hoe sneller hoe beter maar het belangrijkste is dat je kampioen wordt en dat zal wel lukkenquote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef franklop het volgende:
Jammer is dat als je zondag verliest het dus gewoon mogelijk is dat je tot de laatste speeldag moet wachten :S
Kan ik ook heel goed mee levenquote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Winnen in twente en in rotterdam spelen ze niet gelijk: officieus kampioen en groot feest in de laatste thuiswedstrijd als het officieel wordt.
Het seizoen afsluiten met 14 overwinningen op rij
Het zat goed in elkaar alleen was het toerental wat te laag, maar goed voor een leuke wedstrijd heb je wel 2 ploegen nodig en Groningen kwam voor een kleine verliespartij.quote:Op maandag 23 april 2012 10:28 schreef J2T het volgende:
Spel was weer eens om niet aan te zien. We worden met de wedstrijd zakelijker. Maar goed, kampioen worden is het enige wat telt (L)
True.quote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zat goed in elkaar alleen was het toerental wat te laag, maar goed voor een leuke wedstrijd heb je wel 2 ploegen nodig en Groningen kwam voor een kleine verliespartij.
Volgende week tegen Twente wordt wel leuk, die moeten komen en dan komen er ruimtes, ik hoop dat onze spelers het op kunnen brengen er vol voor te gaan en niet denken "het kan volgende week ook"quote:
je bedoelt zoiets?quote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgende week tegen Twente wordt wel leuk, die moeten komen en dan komen er ruimtes, ik hoop dat onze spelers het op kunnen brengen er vol voor te gaan en niet denken "het kan volgende week ook"
quote:Theo Janssen gaat in zijn eerste seizoen bij Ajax de landstitel veroveren. Als het aan de middenvelder ligt, dan wachten de Amsterdammers daar echter nog even mee.
De schaal voor de landstitel gaat zondag naar Enschede, waar Ajax al kampioen kan worden. Bij een zege op FC Twente en een gelijkspel tussen Feyenoord en AZ kan het Amsterdamse titelfeest losbarsten.
"Het lijkt me wel heel bijzonder hoor, kampioen worden bij Twente, maar liever toch een paar dagen later", zegt Janssen, die er echter niet wakker van zal liggen als de beslissing onverhoopt toch zondag al valt.
"Ik zal dan alleen niet opzichtig met die schaal gaan lopen zwaaien langs de tribunes. Ik ben twee jaar geleden voor het eerst kampioen geworden met FC Twente en dat was voor mij heel bijzonder. Dus als ik mag kiezen, dan liever een paar dagen later thuis tegen VVV-Venlo", besluit de middenvelder.
Dat kwam ook door zijn positie(cvm) waar hij duidelijk niet mee overweg kon, het sleutelwoord dit seizoen is Anita, niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar door hem weer op CVM te zetten is het hele team gaan draaien en is de balans goed.quote:Op maandag 23 april 2012 11:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Janssen. Paar maanden geleden nog door vrijwel iedereen afgeschreven en uitgelachen voor zijn keuze om naar Ajax te gaan met de uitspraak dat hij daar prijzen mee wilde pakken, wat toen onmogelijk leek, en nu alsnog zijn gelijk halen.
Geweldige speler, beetje ongelukkig seizoen gespeeld, mede ook door zijn positie en medespelers die volgens hem niet genoeg bewogen waardoor hij ze moeilijk kon vrijzetten voor de keeper. Daarnaast zag je in de eerste seizoenhelft ook dat hij vaak toch een beetje overgeslagen werd in het spel, en soms leek hij zich een beetje te verstoppen.
In principe is de CL winnen ook wel een grotere prestatie dan de WB beker winnen..quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
Nou jongens, het is duidelijk, tja77 heeft het gezegd: jullie 1995 wereldbeker is een flutprijs, aldus tja77 in het PSV-topic..
Dat klopt ten zeerste. Meneer vindt echter het winnen van de Wereldbeker nog makkelijker dan het winnen van de Nationale beker of het landskampioenschapquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In principe is de CL winnen ook wel een grotere prestatie dan de WB beker winnen..
Dat is zeker waar.quote:Uiteraard kun je de WB pas winnen wanneer je de CL hebt gewonnen, maar toch... de tegenstander in de CL finale en de aanloop daar naar toe is meestal een stuk zwaarder dan de tegenstander die je in een WB finale tegenkomt.
Theo.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
De 2 passes buitenkant voet van janssen gister
Die eerste vond ik niet eens zo geweldigquote:
Welcome backquote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
In de Studio na de wedstrijd. 'Geweldig hoe Theo zich niet laat imponeren door de druk die in Amsterdam ligt blablablablabla' Terwijl nog geen 4 weken geleden nou juist de kritiek in welk programma was dan ook dat hij dit wel deedNee zelfs politiek is niet zo opportunistisch als de voetbalwereld.
Het eerste natuurlijk. Kans dat je landskampioen wordt is natuurlijk veel groter, dus dat zou je nog elk jaar kunnen worden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
Wat win je liever: CL + Wereldbeker of CL + Landskampioen 1 jaar later Graag allemaal even stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |