Ik vind niet dat je dat kan zeggen. De wereldbeker is maar één wedstrijd, het is geen wk ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Voor mij is de keus duidelijk. "Wij zijn de beste van Tokyo, Singapore, London, Madrid, Milan" versus "Wij zijn de beste van Enschede, Utrecht, Groningen, Tilburg" is érg simpel kiezen.
meerdere wedstrijden hoor. Barca speelde er 2quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat kan zeggen. De wereldbeker is maar één wedstrijd, het is geen wk ofzo.
Je bent het niet eens met de uitkomst van de poll en dus is er gebruik gemaakt van proxies? Maak jezelf eens niet zo belachelijk man.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
Ook grappig hoe 7 stemmen uit allerlei landen om de wereld komen... Welke gek maakt gebruik van proxies om zijn gelijk te halen? Tja77?
Als ik zie dat er 2 stemmen binnenkomen met als redirect "hidemyass" dan moet ik wel hard lachen jaquote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je bent het niet eens met de uitkomst van de poll en dus is er gebruik gemaakt van proxies? Maak jezelf eens niet zo belachelijk man.
Eindelijk eentje die wel fucking snapt hoe het zit. Je komt wat, 1 keer per zeg 15 jaar terecht in een Europacup finale? Dat is dus 1 kans per 15 jaar om de wereldbeker te winnen. Landskampioen kan anytime nog...quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef J2T het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Kans dat je landskampioen wordt is natuurlijk veel groter, dus dat zou je nog elk jaar kunnen worden.
Ik wist niet dat die optie er was om te zien waar de stemmen vandaan komen bij BOOTZ of lul je nou maar wat?quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik zie dat er 2 stemmen binnenkomen met als redirect "hidemyass" dan moet ik wel hard lachen ja.
Dus als iemand een andere mening heeft dan jij snapt ie het gelijk niet?quote:Op maandag 23 april 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk eentje die wel fucking snapt hoe het zit. Je komt wat, 1 keer per zeg 15 jaar terecht in een Europacup finale? Dat is dus 1 kans per 15 jaar om de wereldbeker te winnen. Landskampioen kan anytime nog...
Hij is mooi hé. Kan je zien hoe weinig verstand ze er op Fok! van hebben. Ik verdenk het Ajaxtopic ervan nog te slapen. Hoe kun je de wereldbeker (DIE PSV NOOIT GEPAKT HEEFTquote:
Ik, Ajacied, heb ook CL+Landskampioen gekozen!quote:Op maandag 23 april 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is mooi hé. Kan je zien hoe weinig verstand ze er op Fok! van hebben. Ik verdenk het Ajaxtopic ervan nog te slapen. Hoe kun je de wereldbeker (DIE PSV NOOIT GEPAKT HEEFT![]()
) nou willen inruilen voor een armoedzaaierig landskampioenschapje
.
Dankje, een ploeg speelt mijn inziens liever 2 jaar CL op rij, tegen de mooiste ploegen van Europa, dan dat ze in verweggiestan die beker pakken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Ik, Ajacied, heb ook CL+Landskampioen gekozen!
Na winst CL heb je sowieso nog een jaartje CL te pakken héquote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankje, een ploeg speelt mijn inziens liever 2 jaar CL op rij, tegen de mooiste ploegen van Europa, dan dat ze in verweggiestan die beker pakken.
schatje je kan toch ook gewoon 2de (of in DL, EN, SP) 3e of 4e worden?quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankje, een ploeg speelt mijn inziens liever 2 jaar CL op rij, tegen de mooiste ploegen van Europa, dan dat ze in verweggiestan die beker pakken.
Jij bent echt een kneusje, je zet een poll op om je gelijk te proberen te halen. Vervolgens faal je, en geef je af op de mensen die stemmen, en beschuldig je mij van valsspelen. Lekker volwassen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Na winst CL heb je sowieso nog een jaartje CL te pakken hé. Maar ja, ik snap wat dat betreft wel dat Feijenoorders en Ajacieden er zo over kunnen denken. Wij hebben die wereldbeker al......
In tegenstelling tot PSV, die hem niet heeft en NOOIT zal halen.
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent echt een kneusje, je zet een poll op om je gelijk te proberen te halen. Vervolgens faal je, en geef je af op de mensen die stemmen, en beschuldig je mij van valsspelen. Lekker volwassen.
Daar wel ja...quote:Op maandag 23 april 2012 12:05 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
schatje je kan toch ook gewoon 2de (of in DL, EN, SP) 3e of 4e worden?
Ben je brutale gedrag zat. Voor straf neem ik "alle" wereldbekers uit de Psv prijzenkast weg Theo Maassen stijl.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent echt een kneusje, je zet een poll op om je gelijk te proberen te halen. Vervolgens faal je, en geef je af op de mensen die stemmen, en beschuldig je mij van valsspelen. Lekker volwassen.
Maar je weigert nog steeds te onderkennen dat je - met het winnen van de CL - standaard al Cl speelt het volgende seizoen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar wel ja...
het gaat mij erom dat ik liever zie dat een ploeg CL wint, en het jaar erop weer in de CL kan spelen, dan dat ze de CL winnen, en de wereldbeker, en het jaar erop niet in de CL kunnen spelen.
Is hij snel klaar met stelen als het de PSV prijzenkast betreftquote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je brutale gedrag zat. Voor straf neem ik "alle" wereldbekers uit de Psv prijzenkast weg Theo Maassen stijl.
Dat weiger ik te onderkennen ja, wil niet zeggen dat ik het daarmee wel/niet eens ben. Maar wat is de tussenstand in de poll? ongeacht hoe deze poll eindigt, moet jij toch ook zien dat er genoeg mensen mijn keuze delen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar je weigert nog steeds te onderkennen dat je - met het winnen van de CL - standaard al Cl speelt het volgende seizoen.
dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wereldbeker, de JC-schaal op intercontinentaal niveau.
Ben jij 14? Het is trouwens 'divide'quote:Op maandag 23 april 2012 12:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is hij snel klaar met stelen als het de PSV prijzenkast betreft
DEVIDE-BY-ZERO-ERROR-ERROR-ERROR
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wereldbeker, de JC-schaal op intercontinentaal niveau.
Sorry wie ben jij?quote:Op maandag 23 april 2012 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is die Helpmefok toch een kneus zeg, ongelofelijk
quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry wie ben jij?. Als je niet 1 keer per week in VBL post ben je niet welkom om mensen hier kneus te noemen, zelfs als het mij, De_Kromme, 3xclapyourhands et cetera betreft.
Dat sowieso, gewoon 1 wedstrijd in fucking Tokyo midden in de nacht tegen 1 of andere obscure schopploeg uit Asunciónquote:Op maandag 23 april 2012 12:40 schreef Bonkers. het volgende:
Dat toernooitje is toch bedoeld voor de commercie. Beter wordt het weer gewoon een duel tussen de CL-winnaar en winnaar Copa Libertadores.
je moet posten? Misschien zijn het wel FOK!ers die alleen lezen, mensen wiens tenen krommen bij jouw uitspraken.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry wie ben jij?. Als je niet 1 keer per week in VBL post ben je niet welkom om mensen hier kneus te noemen, zelfs als het mij, De_Kromme, 3xclapyourhands et cetera betreft.
Ik zou even naar mijn registratiedatum kijken blaaskaak.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou even naar mijn registratiedatum kijken blaaskaak.
En ik bepaal heel goed zelf wie ik wel en niet een kneus noem, zoals tja77 al opmerkt heb ik niet de behoefte elke poep of scheet over mijn club hier te moeten posten. Ik lees lekker mee, en het valt me op dat jij de meest onzinnige en belachelijke dingen post.
Denkt hij serieus mee te kunnen praten met zijn boven de 33k usernamequote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou even naar mijn registratiedatum kijken blaaskaak.
Gefeliciteerd, je hebt de lelijke-man award van de dag gewonnen.quote:En ik bepaal heel goed zelf wie ik wel en niet een kneus noem, zoals tja77 al opmerkt heb ik niet de behoefte elke poep of scheet over mijn club hier te moeten posten. Ik lees lekker mee, en het valt me op dat jij de meest onzinnige en belachelijke dingen post.
Dankjewelquote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denkt hij serieus mee te kunnen praten met zijn boven de 33k username. Gast, laat me niet lachen en kom erachter dat dit een van mijn zoveelste accounts is.
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de lelijke-man award van de dag gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |