abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110662049
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef TakAFCA het volgende:
Belachelijk dat jullie je eigen spelers uitfluiten.
*kuch* Seedorf *kuch* :o
pi_110662609
quote:
Marcel Brands gaat ervan uit dat Mark van Bommel in de zomer naar PSV komt. De middenvelder van AC Milan heeft zijn jawoord nog niet gegeven, maar bij het maken van de plannen voor volgend seizoen rekent de technische leiding er op dat Van Bommel weer in het shirt van de Brabanders zal spelen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De middenvelder is in de zomer transfervrij.

Van Bommel zal naar verwachting deze of volgende week bekendmaken of hij nu al zijn belofte inlost om naar PSV terug te keren, of dat hij pas later terug wil keren. PSV deed hem begin deze maand een naar Eindhovense maatstaven vorstelijke aanbieding en eerder al gaf de 35-jarige Van Bommel aan dat het niet doorslaggevend is of PSV komend jaar in de Champions League actief is.

Naast Van Bommel is Brands voor volgend seizoen op zoek naar een rechtsback en een aanvaller. Stanislav Manolev kan verkocht worden: Ola Toivonen en Erik Pieters zouden ook op de nominatie staan om te vertrekken. De jeugdige talenten Nigel Bertrams (keeper) en Jurgen Locadia (spits) zullen volgens het regionale dagblad doorschuiven naar de eerste selectie.
  maandag 23 april 2012 @ 08:12:00 #278
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_110662960
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Absoluut. En zó terecht.

PSV tikte Feijenoord compleet weg vorig seizoen. met 10-0 een pover Feijenoord afslachten was óne step TOO far. Wat mij betreft zakt PSV dieper in de stront dan ooit.

One step too far _O-

Was blij dat die goal van koevermans werd afgekeurd in de laaste minuut. 11-0 staat toch minder mooi dan 10-0
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 23 april 2012 @ 09:17:57 #279
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_110663813
quote:
Marcel Brands gaat ervan uit dat Mark van Bommel in de zomer naar PSV komt. De middenvelder van AC Milan heeft zijn jawoord nog niet gegeven, maar bij het maken van de plannen voor volgend seizoen rekent de technische leiding er op dat Van Bommel weer in het shirt van de Brabanders zal spelen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De middenvelder is in de zomer transfervrij.
Ik blijf het vreemd vinden dat van Bommel nog niks heeft laten weten, hij zou wat laten weten na het tweeluik met Barcelona. Het lijkt alsof hij zit te wachten op een goede aanbieding van Milan. Zodat hij die kan vergelijken met die van PSV, als dat zo is, zie ik het somber in.

quote:
Van Bommel zal naar verwachting deze of volgende week bekendmaken of hij nu al zijn belofte inlost om naar PSV terug te keren, of dat hij pas later terug wil keren. PSV deed hem begin deze maand een naar Eindhovense maatstaven vorstelijke aanbieding en eerder al gaf de 35-jarige Van Bommel aan dat het niet doorslaggevend is of PSV komend jaar in de Champions League actief is.
Ik zou het wel fijn vinden als van Bommel komt, geeft misschien iemand als Strootman wat meer tijd zich te ontwikkelen. Maar aan de andere kant, moet en mag je er geen wonderen verwachten. de goede man is 35.

quote:
Naast Van Bommel is Brands voor volgend seizoen op zoek naar een rechtsback en een aanvaller. Stanislav Manolev kan verkocht worden: Ola Toivonen en Erik Pieters zouden ook op de nominatie staan om te vertrekken. De jeugdige talenten Nigel Bertrams (keeper) en Jurgen Locadia (spits) zullen volgens het regionale dagblad doorschuiven naar de eerste selectie.
Pieters verkocht worden? Na de blessure vond ik Pieters met de wedstrijd beter worden, tis een international, en 1 van de weinige verdedigers bij PSV waar je nog enigzins van op aan kunt. Toivonen weg kan ik wel begrijpen, ik irriteer me mateloos aan zijn matennaai gedrag. Locadia en Betrams doorschuiven vind ik een goed idee, maar als Advocaat de trainer wordt, krijgen die mannen toch geen speeltijd.
pi_110664518
Van Bommel terug zou zeker goed nieuws zijn. Maar wonderen moeten we inderdaad niet verwachten. Eerste prioriteit blijft liggen bij verdediging.

Lichtpuntje is dat Zanka al weer voetbalt ipv dat hij pas in juni weer zou gaan trainen. Al heb ik totaal geen idee hoe goed of slecht de beste man echt is, veel slechter dan wat er nu centraal speelt zal het allicht niet zijn :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_110664595
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 01:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gratis geld. *O*

Doet me denken, wat als Feyenoord voor meer dan 20 miljoen spelers mocht kopen aan het begin van dit seizoen. _O-
Flankaanvallers Heerenveen @ 10 miljoen was al genoeg geweest voor een ka pioenschap van Feijenoord.... Beste spits, middenveld en verdediging hebben we nl. Al.
pi_110664702
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 09:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Flankaanvallers Heerenveen @ 10 miljoen was al genoeg geweest voor een ka pioenschap van Feijenoord.... Beste spits, middenveld en verdediging hebben we nl. Al.
Ho ho niet overdrijven. Van der Wiel-Vertonghen-Alderweireld-Blind ( :') ) schat ik nog net wat hoger in. Mede door die arrogante kwast en Van der Wiel.
pi_110664727
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 09:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ho ho niet overdrijven. Van der Wiel-Vertonghen-Alderweireld-Blind ( :') ) schat ik nog net wat hoger in. Mede door die arrogante kwast en Van der Wiel.
Eerder door verthongen :D. Wiel is niets,wordt niets.... Zie ook Groningen thuis weer.
  maandag 23 april 2012 @ 10:04:29 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110664838
Het grootste verschil tussen PSV, Feyenoord en Ajax is dat bij de laatste 2 je een onwikkeling ziet, beide ploegen zijn gegroeid, dat zie je bij PSV niet, alleen daarom is het al een verloren seizoen, onafhankelijk waar je dan eindigt.
pi_110664882
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:04 schreef Tarado het volgende:
Het grootste verschil tussen PSV, Feyenoord en Ajax is dat bij de laatste 2 je een onwikkeling ziet, beide ploegen zijn gegroeid, dat zie je bij PSV niet, alleen daarom is het al een verloren seizoen, onafhankelijk waar je dan eindigt.
Klopt. Zelfde als toen we onder gouwe pikkenaas Been vierde werden..
pi_110665402
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:04 schreef Tarado het volgende:
En weet je wat het leuke is? Als deze spelers worden verkocht moeten ze weer nieuwe kopen, want ze hebben geen normale eigen jeugd. :D :D En dan? Verkopen ze de spelersvrouwen voor in die ene straat in Amsterdam?
pi_110665436
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 10:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

En weet je wat het leuke is? Als deze spelers worden verkocht moeten ze weer nieuwe kopen, want ze hebben geen normale eigen jeugd. :D :D En dan? Verkopen ze de spelersvrouwen voor in die ene straat in Amsterdam?
hahaha. Ja dat is het leuke. :') Goeie man.
pi_110665585
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat is inderdaad best wel leuk als Ajax / Feijenoord zijnde, waar (zeker de laatste) met minimale middelen en voortbrenging uit EIGEN kracht hoger gescoord wordt dan 'koopteams' Twente en PSV ;).
pi_110665632
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Is dat niet geniaal dan? Feyenoord en Ajax kunnen elk jaar voor bijna niets de toppertjes uit de A1 oppikken en mee laten doen bij het eerste. PSV moet ze kopen, met het risico dus flink te investeren in iemand (Reis? :D) die compleet kan falen. Bij die andere twee clubs pakken ze dan gewoon de volgende voor 50,000 per jaar op uit de jeugd.

U jelly?
  maandag 23 april 2012 @ 10:32:26 #290
342627 tja77
pi_110665643
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is inderdaad best wel leuk als Ajax / Feijenoord zijnde, waar (zeker de laatste) met minimale middelen en voortbrenging uit EIGEN kracht hoger gescoord wordt dan 'koopteams' Twente en PSV ;).
Ga lekker ergens anders lopen trollen. Je bent de hele tijd over Ajax en Feyenoord bezig in een PSV draadje.
pi_110665800
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Net of Ajax zijn talenten zelf opleid. De "toppers" zijn gewoon op hun 16e of 17e bij andere clubs weggekocht. Voor Feyenoord kan ik niets dan respect opbrengen. Gun ze ook voorronde CL. Knap hoe je er zo bovenop kan komen. Ik denk echter dat ze volgend jaar zwaar door de mand vallen. Gewoon een lucky season tussendoor. Kan gebeuren. Maar jij denkt toch niet dat al die jonge mennekes had gespeeld wanneer Feyenoord wat geld op de rekening had staan?

PSV heeft altijd redelijk wat succes gehad met het slim inkopen en verkopen van spelers. Niet gek dat je daar dan op inzet.
  maandag 23 april 2012 @ 10:38:43 #292
342627 tja77
pi_110665830
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 10:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is dat niet geniaal dan? Feyenoord en Ajax kunnen elk jaar voor bijna niets de toppertjes uit de A1 oppikken en mee laten doen bij het eerste. PSV moet ze kopen, met het risico dus flink te investeren in iemand (Reis? :D) die compleet kan falen. Bij die andere twee clubs pakken ze dan gewoon de volgende voor 50,000 per jaar op uit de jeugd.

U jelly?
jelly? Als je jarenlang in een jeugdspeler inversteert die als hij eenmaal op niveau is, transfervrij wegloopt, ben ik niet jelly.
Wat is er mis met kopen (investeren) in spelers, en die voor een groter bedrag verkopen? Iedere topploeg doet dat toch. Nee, real Madrid speelt veel met eigen jeugd spelers, of Chelsea.
pi_110665865
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

jelly? Als je jarenlang in een jeugdspeler inversteert die als hij eenmaal op niveau is, transfervrij wegloopt, ben ik niet jelly.
Wat is er mis met kopen (investeren) in spelers, en die voor een groter bedrag verkopen? Iedere topploeg doet dat toch. Nee, real Madrid speelt veel met eigen jeugd spelers, of Chelsea.
Ja, dat is inderdaad precies het zelfde. :') Die hebben oneindig veel geld (schuld), PSV heeft niets meer om te verkopen naast spelers. Als Wijnaldum zo blijft falen samen met Matavz zijn dat de eerste 2 die je al af kunt schrijven.
pi_110665886
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
PSV heeft altijd redelijk wat succes gehad met het slim inkopen en verkopen van spelers. Niet gek dat je daar dan op inzet.
Hehe, mijn pa (is een Ajacied) koopt niks meer van Phillips sinds PSV Ajax een keer leeg gekocht heeft. :D
pi_110665958
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders lopen trollen. Je bent de hele tijd over Ajax en Feyenoord bezig in een PSV draadje.
Altijd maar dat "trollen trollen". Hier liep er 1 huilie-huilie te doen hoor en begon over "ik feliciteer Ajax niet en Feijenoord krijgt geen pluim van me want PSV'tje is PSV'tje niet meer boehoehoe, we halen ook al geen CL calimero calimero" :').

Jullie weten niet wat het is om te lijden, dat is wat ik hier heb uitgelegd, en vervolgens maak ik nog even duidelijk dat het ergens wel TERECHT is dat PSV nu zó tegenvalt. Iets met karma enzo.
  maandag 23 april 2012 @ 10:45:15 #296
342627 tja77
pi_110666027
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad precies het zelfde. :') Die hebben oneindig veel geld (schuld), PSV heeft niets meer om te verkopen naast spelers. Als Wijnaldum zo blijft falen samen met Matavz zijn dat de eerste 2 die je al af kunt schrijven.
PSV heeft niets meer om te verkopen? Onzin. Tevens komt er een lichting jonge talentjes uit de eigen jeugd.
pi_110666051
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Net of Ajax zijn talenten zelf opleid. De "toppers" zijn gewoon op hun 16e of 17e bij andere clubs weggekocht. Voor Feyenoord kan ik niets dan respect opbrengen. Gun ze ook voorronde CL. Knap hoe je er zo bovenop kan komen.
_O_. Een PSV'er met verstand. De tweede Geo4kant is geboren :o

quote:
Ik denk echter dat ze volgend jaar zwaar door de mand vallen. Gewoon een lucky season tussendoor. Kan gebeuren.
Daar vergis je je echt zwaar in. Onder Van Geel en Koeman worden spelers beduidend beter, het elftal zoals het er komend jaarligt is op de aanvalslinie gewoon "klaar" en TOP-eredivisiewaardig, et cetera.

quote:
Maar jij denkt toch niet dat al die jonge mennekes had gespeeld wanneer Feyenoord wat geld op de rekening had staan?
Dit is altijd zó'n slecht argument. ZELFS in de periode waarin bealchelijk dure spelers werden gekocht (Makaay Tomasson Cler et cetera) speelden er jeugdspelers van Feijenoord in het eerste elftal. Ongeveer DE HELFT was toen jeugdspelers, NET ALS NU.

Dus ja, Feijenoord heeft dat ALTIJD gedaan...

quote:
In de huidige eredivisie zal die techniek echter gigantisch door de mand vallen.
pi_110666138
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:45 schreef tja77 het volgende:

[..]

PSV heeft niets meer om te verkopen? Onzin. Tevens komt er een lichting jonge talentjes uit de eigen jeugd.
Dat zeg ik toch nergens? Ik heb het over 2 specifieke spelers, die als ze zo door gaan je niet voor bijster veel gaat kwijt raken.
  maandag 23 april 2012 @ 10:48:32 #299
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_110666148
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O_. Een PSV'er met verstand. De tweede Geo4kant is geboren :o

[..]

Daar vergis je je echt zwaar in. Onder Van Geel en Koeman worden spelers beduidend beter, het elftal zoals het er komend jaarligt is op de aanvalslinie gewoon "klaar" en TOP-eredivisiewaardig, et cetera.

[..]

Dit is altijd zó'n slecht argument. ZELFS in de periode waarin bealchelijk dure spelers werden gekocht (Makaay Tomasson Cler et cetera) speelden er jeugdspelers van Feijenoord in het eerste elftal. Ongeveer DE HELFT was toen jeugdspelers, NET ALS NU.

Dus ja, Feijenoord heeft dat ALTIJD gedaan...

[..]

In de huidige eredivisie zal die techniek echter gigantisch door de mand vallen.
Is dit het Feyenoord topic ofwa? :')
Dit, dus.
pi_110666168
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is dit het Feyenoord topic ofwa? :')
Nee, een Feijenoorder die gekke stellingen van PSV-gekkies ontkracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')