PSV heeft geen brede selectie die dit kan opvangen. En die talenten zullen verzuipen omdat automatismen in de ploeg ontbreken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Wijnaldum, Manolev(maar die stap is al voldaan), Mertens(dacht dat hij door iedereen kon lopen) en Matavz wisselen dan gaat het wel beter.
Mertens is een van de meest productieve spelers uit de Eredivisie. Die moet je niet wisselen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Wijnaldum, Manolev(maar die stap is al voldaan), Mertens(dacht dat hij door iedereen kon lopen) en Matavz wisselen dan gaat het wel beter.
Depay is nu wel klaar voor een hele wedstrijd.quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV heeft geen brede selectie die dit kan opvangen. En die talenten zullen verzuipen omdat automatismen in de ploeg ontbreken.
Ja leuk voor een thuis wedstrijd maar uit hebben we bijna geen punten, dus zal je aan hem toch niets aan hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens is een van de meest productieve spelers uit de Eredivisie. Die moet je niet wisselen.
Dat kan je dan ook over de andere 10 zetten. Mertens is juist nog iemand met een individuele actie en creativiteit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja leuk voor een thuis wedstrijd maar uit hebben we bijna geen punten, dus zal je aan hem toch niets aan hebben.
Depay zou ik pas laten starten als er dit seizoen niets meer op t spel staat. Anders is het afbreukrisico te groot. Leuke speler, maar niet de verlosser.quote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay is nu wel klaar voor een hele wedstrijd.
Voor Wijnaldum kan je gewoon iedereen zetten, want niemand kan zo tegenvallen.
En de rest wordt wordt al vervangen met Hutch en Lens.
Ja daar heb je gelijk in maar zijn spel werkt niet als je met de rug tegen de muur staat. Hij probeert veelte veel alleen en dat kan dan niet. Met Depay heb je wel gelijk iemand die een bal kan geven. Mertens hoeft niet op de bank maar hij kan ook op een andere positie spelen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je dan ook over de andere 10 zetten. Mertens is juist nog iemand met een individuele actie en creativiteit.
Ja maar wanneer staat er niets op de spel? Alleen bij oefenwedstrijden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Depay zou ik pas laten starten als er dit seizoen niets meer op t spel staat. Anders is het afbreukrisico te groot. Leuke speler, maar niet de verlosser.
Als je al vast tweede bent, of juist geen tweede meer kan worden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in maar zijn spel werkt niet als je met de rug tegen de muur staat. Hij probeert veelte veel alleen en dat kan dan niet. Met Depay heb je wel gelijk iemand die een bal kan geven. Mertens hoeft niet op de bank maar hij kan ook op een andere positie spelen.
[..]
Ja maar wanneer staat er niets op de spel? Alleen bij oefenwedstrijden.
Ik snap het wel, maar dat is PSV laatste 6 jaar niet gebeurt.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je al vast tweede bent, of juist geen tweede meer kan worden.
Gelukkig doen ze dat niet in de Arenaquote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef TakAFCA het volgende:
Belachelijk dat jullie je eigen spelers uitfluiten.
voor Labyad is dat terecht imhoquote:Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef TakAFCA het volgende:
Belachelijk dat jullie je eigen spelers uitfluiten.
Klopt inderdaadd!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet in de Arena
Wel mee eens. Hoewel ik erg tegen het uitfluiten van (eigen) spelers ben, snap ik de fluiters in deze wel. Labyad heeft PSV en de supporters enorm voorgelogen en genaaid.quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
voor Labyad is dat terecht imho
Absoluut. En zó terecht.quote:
Bitch please, ik ben al geen kampioen geweest sinds fucking 99. Denk je dat ik daar niet ziek van ben? Daar genieten de PSV'ertjes ook elke dag van. Net als het EXTREME getroll na de 10-0, iets wat we tot opde dag van vandaag om onze oren geslagen krijgen door elke fucking supporter.quote:Kijken hoe wij PSVers strontziek worden van de instelling van dit ploegje individuen, en de woede omdat we 1 WEER geen kampioen worden maar nog erger,
Feijenoord wel (eindelijk) weer de CL inquote:WEER geen Champions league halen met als toppunt van ploegen als RKC (en NEC?) verliezen.
En als Feijenoord 11e stond zou het hele topic vol zitten met trolls. Net als vorig seizoen. Dus zeur niet, jullie zijn nog niet voor 1/10e gegaan waar wij doorheen zijn geweest.quote:Normaliter zou ik ajax feliciteren met hun kampioenschap, en feyenoord een dikke pluim in hun reet stoppen over de top prestatie die ze leveren. Niks daarvan, stik maar in dat blije getroll.
Kan me nog wel herinneren dat met El Hamdoei hier en in andere topics overal van schande werd gesproken etc. etc.quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet in de Arena
Dit, is pure waarheid.quote:Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dus zeur niet, jullie zijn nog niet voor 1/10e gegaan waar wij doorheen zijn geweest.
Ach, de boertjes hebben het zo zwaarquote:WEER geen Champions league halen met als toppunt van ploegen als RKC (en NEC?) verliezen.
Gratis geld.quote:Op maandag 23 april 2012 01:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach, de boertjes hebben het zo zwaar![]()
Wat maakt het uit dat je geen Champions League haalt? Je haalt je inkomsten toch ergens anders vandaan.
Ja, dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op maandag 23 april 2012 02:43 schreef MRN89 het volgende:
Ben blij als dit seizoen voorbij is zeg.. man man wat een drama zeg..![]()
Had vooraf het seizoen al wel verwacht dat Ajax kampioen zou worden..maar dat we zo slecht zouden presteren..nee.
Van mij mag de gehele verdediging verkocht worden op Willems en eventueel Pieters na. Derijck,Bouma,Manolev,Marcelo zijn Eredivisie top onwaardig.
Toivonen verkopen voor ca 10 miljoen en daarvan verdedigers halen.
Of zie ik dit helemaal verkeerd ?
Oke man stoerquote:Op maandag 23 april 2012 02:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, dat zie je helemaal verkeerd.
Ik zou Toivonen houden en die 10 miljoen ophalen d.m.v het verkopen van de achtertuin van Frits Philips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |