abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110651071
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Als Wijnaldum, Manolev(maar die stap is al voldaan), Mertens(dacht dat hij door iedereen kon lopen) en Matavz wisselen dan gaat het wel beter.
PSV heeft geen brede selectie die dit kan opvangen. En die talenten zullen verzuipen omdat automatismen in de ploeg ontbreken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Forum Admin zondag 22 april 2012 @ 21:46:00 #252
35723 crew  GGMM
pi_110651157
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Als Wijnaldum, Manolev(maar die stap is al voldaan), Mertens(dacht dat hij door iedereen kon lopen) en Matavz wisselen dan gaat het wel beter.
Mertens is een van de meest productieve spelers uit de Eredivisie. Die moet je niet wisselen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110651256
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

PSV heeft geen brede selectie die dit kan opvangen. En die talenten zullen verzuipen omdat automatismen in de ploeg ontbreken.
Depay is nu wel klaar voor een hele wedstrijd.
Voor Wijnaldum kan je gewoon iedereen zetten, want niemand kan zo tegenvallen. :')
En de rest wordt wordt al vervangen met Hutch en Lens.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_110651307
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mertens is een van de meest productieve spelers uit de Eredivisie. Die moet je niet wisselen.
Ja leuk voor een thuis wedstrijd maar uit hebben we bijna geen punten, dus zal je aan hem toch niets aan hebben.
  Forum Admin zondag 22 april 2012 @ 21:49:23 #255
35723 crew  GGMM
pi_110651381
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja leuk voor een thuis wedstrijd maar uit hebben we bijna geen punten, dus zal je aan hem toch niets aan hebben.
Dat kan je dan ook over de andere 10 zetten. Mertens is juist nog iemand met een individuele actie en creativiteit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110651462
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Depay is nu wel klaar voor een hele wedstrijd.
Voor Wijnaldum kan je gewoon iedereen zetten, want niemand kan zo tegenvallen. :')
En de rest wordt wordt al vervangen met Hutch en Lens.
Depay zou ik pas laten starten als er dit seizoen niets meer op t spel staat. Anders is het afbreukrisico te groot. Leuke speler, maar niet de verlosser.
pi_110651648
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat kan je dan ook over de andere 10 zetten. Mertens is juist nog iemand met een individuele actie en creativiteit.
Ja daar heb je gelijk in maar zijn spel werkt niet als je met de rug tegen de muur staat. Hij probeert veelte veel alleen en dat kan dan niet. Met Depay heb je wel gelijk iemand die een bal kan geven. Mertens hoeft niet op de bank maar hij kan ook op een andere positie spelen.

quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Depay zou ik pas laten starten als er dit seizoen niets meer op t spel staat. Anders is het afbreukrisico te groot. Leuke speler, maar niet de verlosser.
Ja maar wanneer staat er niets op de spel? Alleen bij oefenwedstrijden.
pi_110652001
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in maar zijn spel werkt niet als je met de rug tegen de muur staat. Hij probeert veelte veel alleen en dat kan dan niet. Met Depay heb je wel gelijk iemand die een bal kan geven. Mertens hoeft niet op de bank maar hij kan ook op een andere positie spelen.

[..]

Ja maar wanneer staat er niets op de spel? Alleen bij oefenwedstrijden.
Als je al vast tweede bent, of juist geen tweede meer kan worden.
pi_110652081
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Als je al vast tweede bent, of juist geen tweede meer kan worden.
Ik snap het wel, maar dat is PSV laatste 6 jaar niet gebeurt.
pi_110655294
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 22 april 2012 @ 22:57:33 #261
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_110655674
Belachelijk dat jullie je eigen spelers uitfluiten.
pi_110655779
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef TakAFCA het volgende:
Gelukkig doen ze dat niet in de Arena
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110655884
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 22:57 schreef TakAFCA het volgende:
voor Labyad is dat terecht imho
pi_110656725
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klopt inderdaadd!! _O-
pi_110658387
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

voor Labyad is dat terecht imho
Wel mee eens. Hoewel ik erg tegen het uitfluiten van (eigen) spelers ben, snap ik de fluiters in deze wel. Labyad heeft PSV en de supporters enorm voorgelogen en genaaid.
pi_110658796
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ja schitterend he? Genieten he?
Absoluut. En zó terecht.

PSV tikte Feijenoord compleet weg vorig seizoen. met 10-0 een pover Feijenoord afslachten was óne step TOO far. Wat mij betreft zakt PSV dieper in de stront dan ooit.

Het elftal verdient ook totaal geen sympathie. Bij elkaar gekocht zooitje, met centen die niet eens van de club zijn. Dat terwijl Feijenoord elk dubbeltje moet omdraaien.

Naar de herdgang gaan terwijl je DERDE staat met nog ALLE kansen op het kampioenschap als je het onderlinge duel met Ajax zou winnen.

quote:
Kijken hoe wij PSVers strontziek worden van de instelling van dit ploegje individuen, en de woede omdat we 1 WEER geen kampioen worden maar nog erger,
Bitch please, ik ben al geen kampioen geweest sinds fucking 99. Denk je dat ik daar niet ziek van ben? Daar genieten de PSV'ertjes ook elke dag van. Net als het EXTREME getroll na de 10-0, iets wat we tot opde dag van vandaag om onze oren geslagen krijgen door elke fucking supporter.

quote:
WEER geen Champions league halen met als toppunt van ploegen als RKC (en NEC?) verliezen.
Feijenoord wel (eindelijk) weer de CL in *O*

quote:
Normaliter zou ik ajax feliciteren met hun kampioenschap, en feyenoord een dikke pluim in hun reet stoppen over de top prestatie die ze leveren. Niks daarvan, stik maar in dat blije getroll.
En als Feijenoord 11e stond zou het hele topic vol zitten met trolls. Net als vorig seizoen. Dus zeur niet, jullie zijn nog niet voor 1/10e gegaan waar wij doorheen zijn geweest.
  maandag 23 april 2012 @ 00:57:23 #267
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_110660547
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kan me nog wel herinneren dat met El Hamdoei hier en in andere topics overal van schande werd gesproken etc. etc.
Maar zelf is ´´dat warme clubje´´ net zo erg
pi_110660646
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dus zeur niet, jullie zijn nog niet voor 1/10e gegaan waar wij doorheen zijn geweest.
Dit, is pure waarheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2012 01:01:30 ]
pi_110661585
quote:
WEER geen Champions league halen met als toppunt van ploegen als RKC (en NEC?) verliezen.
Ach, de boertjes hebben het zo zwaar :')
Wat maakt het uit dat je geen Champions League haalt? Je haalt je inkomsten toch ergens anders vandaan.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_110661648
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:49 schreef Cara het volgende:

[..]

Ach, de boertjes hebben het zo zwaar :')
Wat maakt het uit dat je geen Champions League haalt? Je haalt je inkomsten toch ergens anders vandaan.
Gratis geld. *O*

Doet me denken, wat als Feyenoord voor meer dan 20 miljoen spelers mocht kopen aan het begin van dit seizoen. _O-
pi_110661691
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Mein Fuhrer _O_
pi_110661916
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 01:57 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Mein Fuhrer _O_
échte hé :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_110662032
Ben blij als dit seizoen voorbij is zeg.. man man wat een drama zeg.. :')
Had vooraf het seizoen al wel verwacht dat Ajax kampioen zou worden..maar dat we zo slecht zouden presteren..nee.

Van mij mag de gehele verdediging verkocht worden op Willems en eventueel Pieters na. Derijck,Bouma,Manolev,Marcelo zijn Eredivisie top onwaardig.
Toivonen verkopen voor ca 10 miljoen en daarvan verdedigers halen.
Of zie ik dit helemaal verkeerd ? :')
pi_110662037
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 02:43 schreef MRN89 het volgende:
Ben blij als dit seizoen voorbij is zeg.. man man wat een drama zeg.. :')
Had vooraf het seizoen al wel verwacht dat Ajax kampioen zou worden..maar dat we zo slecht zouden presteren..nee.

Van mij mag de gehele verdediging verkocht worden op Willems en eventueel Pieters na. Derijck,Bouma,Manolev,Marcelo zijn Eredivisie top onwaardig.
Toivonen verkopen voor ca 10 miljoen en daarvan verdedigers halen.
Of zie ik dit helemaal verkeerd ? :')
Ja, dat zie je helemaal verkeerd.
Ik zou Toivonen houden en die 10 miljoen ophalen d.m.v het verkopen van de achtertuin van Frits Philips.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_110662045
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 02:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Ja, dat zie je helemaal verkeerd.
Ik zou Toivonen houden en die 10 miljoen ophalen d.m.v het verkopen van de achtertuin van Frits Philips.
Oke man stoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')