quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dar kost hem maar 60 euro hoor, zo boos ie niet. Kan hij zijn barca stink shirt weggooien en een real shirt halen
Is Manolev ooit goed geweest dan?quote:
Serieus wat doe je hier?quote:
Jij geeft een wedstrijd als voorbeeld. Ik zeg dat ik dat een nietszeggende pot vond. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dagelijks af
Wat bereikt hij met die post?
Zeker. Die gaat altijd af bij verongelijkte kutcalimero's.quote:
Als het gewoon was boeide me echt niet, maar ze voegen gewoon niets toe.quote:
Helaas heb je niet zoveel talenten die het niveau hebben lijkt mij. Zeker niet in deze fase van de competitie.quote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij kunnen we beter volgende week veel meer talenten ingooien, want met de basis spelers van nu winnen we volgende week echt niet. Het lijkt wel of ze er geen zin meer in hebben. Dat heb ik nooit gezien en echt nooit. Beter talenten die willen bewijzen dan dit.
Jawel hoor. Maar wees vrij om hem te negeren.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het gewoon was boeide me echt niet, maar ze voegen gewoon niets toe.
En jouw posts wel natuurlijk. Die lopen over van intelligentie.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo op je teentjes getrapt zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Wijnaldum, Manolev(maar die stap is al voldaan), Mertens(dacht dat hij door iedereen kon lopen) en Matavz wisselen dan gaat het wel beter.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Helaas heb je niet zoveel talenten die het niveau hebben lijkt mij. Zeker niet in deze fase van de competitie.
Heb dat maar 1x gezegd.quote:Op zondag 22 april 2012 21:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet zo op je teentjes getrapt zijn.
Valt mee dat ik niet weer moet gaan honkballen van je, dat is wel je stokpaardje tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |