Willems is nog niet helemaal rijp genoeg, denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Bonkers. het volgende:
Moet Pieters volgend seizoen nou centraal of niet?
Ik vind Willems wel een groter potentieel hebben op de linkerflank dan Pieters.
WIllems wordt echt heel goed. Pieters speelt volgend seizoen niet meer bij PSV.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Bonkers. het volgende:
Moet Pieters volgend seizoen nou centraal of niet?
Ik vind Willems wel een groter potentieel hebben op de linkerflank dan Pieters.
Tja, het zijn natuurlijk niet allemaal Gomessen.. en Waterreus en Van Breukelen en zelfs Gomes maakten wel eens foutjes... om maar te zwijgen over Isaksson.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zegt ervaring, ik zie Tyton ook op regelmatige basis beginnersfouten maken.
Kan nooit dramatischer zijn dan Derijck en/of Bouma...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Willems is nog niet helemaal rijp genoeg, denk ik.
Ik weet ook niet hoe goed Pieters centraal is, maar het lijkt me wel heel wenselijk om even te polsen voor er wordt gekocht.
Waterreus was ook gewoon een prutser. Bij gebrek aan beter en slecht scoutingsbeleid pakte hij steeds weer de eerste plek terug, maar hij was echt niet goed genoeg voor de Nederlandse top.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Tja, het zijn natuurlijk niet allemaal Gomessen.. en Waterreus en Van Breukelen en zelfs Gomes maakten wel eens foutjes... om maar te zwijgen over Isaksson.
Willems kan wel uitgroeien tot een topper, iets wat Pieters nog niet heeft laten zien. Ik vind Pieters verdedigend eigenlijk ook best wel zwak, maar niemand weet inderdaad hoe die centraal is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Willems is nog niet helemaal rijp genoeg, denk ik.
Ik weet ook niet hoe goed Pieters centraal is, maar het lijkt me wel heel wenselijk om even te polsen voor er wordt gekocht.
Wel erg dat Marcelo nu de beste centrale verdediger is. Doet het eigenlijk behoorlijk de laatste weken, gelet op het grote aantal prutsers om hem heen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kan nooit dramatischer zijn dan Derijck en/of Bouma...
In dat geval moet er wel gekocht worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Pieters heeft zijn laatste wedstrijd voor PSV al gespeeld
Jij trekt het weer naar het overdrevene. Je had toch ook prima Isaksson kunnen laten staan en daarachter Zoet rustig kunnen brengen in bijvoorbeeld bekerwedstrijden. Ik denk dat Tyton, Isaksson, Zoet allemaal redelijk gelijkwaardige keepers zijn met allemaal hun fouten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Tja, het zijn natuurlijk niet allemaal Gomessen.. en Waterreus en Van Breukelen en zelfs Gomes maakten wel eens foutjes... om maar te zwijgen over Isaksson.
Opbouwend vind ik hem dan wel weer veel sterker dan de andere 2 centrale verdedigers. Hij is opbouwend beter dan Derijck en da's de beste centrale opbouwer die we hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Willems kan wel uitgroeien tot een topper, iets wat Pieters nog niet heeft laten zien. Ik vind Pieters verdedigend eigenlijk ook best wel zwak, maar niemand weet inderdaad hoe die centraal is.
Wat een onzin. Sowieso, al dat gelul van een Feyenoordsupporter. De enige reden waarom er zoveel jeugd bij jullie speelt is het gebrek aan geld om iets te kopen. Pure armoede, maar het toont wel dat jeugdspelers op kunnen staan als je ze de kans geeft. Iets wat we bij PSV bijvoorbeeld bij Willems hebben gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Caland het volgende:
Het is toch weer puur PSV beleid om jeugdtalent als Zoet ergens op de derde plaats te zetten achter aankopen.
De reden is vooral dat er zo'n 5-6 jaar geleden enorm is geïnvesteerd in de jeugdopleiding en men een andere weg is ingeslagen. Dat betaalt zich nu uit. Op een gunstig moment ook nog eens, ja. Weinig gelul aan hoor. Je hebt dan altijd iets om op terug te vallen als het financieel minder gaat. Iets wat in Eindhoven ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sowieso, al dat gelul van een Feyenoordsupporter. De enige reden waarom er zoveel jeugd bij jullie speelt is het gebrek aan geld om iets te kopen. Pure armoede, maar het toont wel dat jeugdspelers op kunnen staan als je ze de kans geeft. Iets wat we bij PSV bijvoorbeeld bij Willems hebben gezien.
Daarom had je Tyton helemaal niet hoeven halen. Zoet kan toch prima volgend seizoen in de basis? Tyton of Isaksson, ze maken allebei enorme blunders.quote:Daarbij Zoet kiest er zelf voor om komend jaar de strijd niet aan te gaan. Bovendien moet een jeugdkeeper niet op de bank zitten achter Issakson of Tyton, maar minuten maken.
Als die onzin geloven jouw clubliefde in stand houdt, dan gun ik je dat. Hebben ze goed gezien hoor, bij Feyenoord...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De reden is vooral dat er zo'n 5-6 jaar geleden enorm is geïnvesteerd in de jeugdopleiding en men een andere weg is ingeslagen. Dat betaalt zich nu uit. Op een gunstig moment ook nog eens, ja. Weinig gelul aan hoor. Je hebt dan altijd iets om op terug te vallen als het financieel minder gaat. Iets wat in Eindhoven ontbreekt.
Kennelijk vind jij Zoet genoeg voor de basis van PSV. Ik vind dat niet, dus vind ik de oplossing goed. Zoet maakt nog te veel beginnersfouten en compenseert dat niet met de geweldige reflexen die Tyton wel heeft. Tyton ligt in alles 1 a 2 jaar voor op Zoet.quote:Daarom had je Tyton helemaal niet hoeven halen. Zoet kan toch prima volgend seizoen in de basis?
no shit, en ik maar denken dat daar geen verschil in zit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef PKRChamp het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, die Pieters lijkt mij centraal ook beter dan linksback. Pieters is groot en fysiek sterk en je moet niet vergeten dat verdedigen op de back anders is dan in het centrum.
Veel mensen denken dat iemand die centraal is ook uitstekend op de back positie uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
no shit, en ik maar denken dat daar geen verschil in zit.
Het is meer dat als je er centraal geen flikker van kan je maar naar de backpositie gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat iemand die centraal is ook uitstekend op de back positie uit de voeten kan.
Rutten zou toch een jaar sabbatical houden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hopelijk gaat Rutten naar Qatar.. Zie het dan nog wel gebeuren dat hij dan zijn dure vriendje Engelaar meeneemt
Ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Isaksson kost 2M per jaar aan salaris en dat is teveel voor een hele middelmatige ballenpakker. Zoet had zich nog niet bewezen op niveau en Roda zat verlegen om geld waardoor je Tyton goedkoop kon halen. Tyton kan gewoon uitgroeien tot een hele goede keeper. Zoet kan dat absoluut ook, maar niemand had de ontwikkeling die hij nu bij RKC doormaakt kunnen voorspellen. Het talent was er wel, maar dat moet er wel uitkomen. Ik denk dat Zoet volgend jaar verhuurd wordt aan Roda en dat hij dat seizoen erna bij PSV onder de lat komt. Ik vind dat een heel goede zaak. Een speler verhuren om hem te testen op niveau. Dat is wat Feyenoord al jaren doet en dat werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij trekt het weer naar het overdrevene. Je had toch ook prima Isaksson kunnen laten staan en daarachter Zoet rustig kunnen brengen in bijvoorbeeld bekerwedstrijden. Ik denk dat Tyton, Isaksson, Zoet allemaal redelijk gelijkwaardige keepers zijn met allemaal hun fouten.
Het is toch weer puur PSV beleid om jeugdtalent als Zoet ergens op de derde plaats te zetten achter aankopen.
Dat kan best in Quatar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Rutten zou toch een jaar sabbatical houden?
Engelaar gewoon transfervrij laten vertrekkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hopelijk gaat Rutten naar Qatar.. Zie het dan nog wel gebeuren dat hij dan zijn dure vriendje Engelaar meeneemt
Zelfde voor isaksson, als je dan nog Pieters en Toivonen voor een mooi bedrag kan slijten, kan er met dat geld wat fatsoenlijke backs gekocht worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engelaar gewoon transfervrij laten vertrekken
Loop je wel wat verlies, maar ben je wel 2M minder kwijt aan salariskosten.
Je moet je afvragen of a) Tyton echt zoveel punten meer heeft gepakt dit seizoen dan Isaksson had gedaan en b) of Zoet voor volgend seizoen een basisplaats bij PSV had kunnen afdwingen. Ik denk nee en ja. Over dat laatste kan je twijfelen inderdaad. En jullie zullen Zoet vast beter kunnen beoordelen dan dat ik dat kan. Ik hou het erbij dat het geld voor Tyton over de balk is gesmeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Isaksson kost 2M per jaar aan salaris en dat is teveel voor een hele middelmatige ballenpakker. Zoet had zich nog niet bewezen op niveau en Roda zat verlegen om geld waardoor je Tyton goedkoop kon halen. Tyton kan gewoon uitgroeien tot een hele goede keeper. Zoet kan dat absoluut ook, maar niemand had de ontwikkeling die hij nu bij RKC doormaakt kunnen voorspellen. Het talent was er wel, maar dat moet er wel uitkomen. Ik denk dat Zoet volgend jaar verhuurd wordt aan Roda en dat hij dat seizoen erna bij PSV onder de lat komt. Ik vind dat een heel goede zaak. Een speler verhuren om hem te testen op niveau. Dat is wat Feyenoord al jaren doet en dat werpt zijn vruchten af.
PSV gaat aankomend seizoen naast Tyton echt geen andere keeper meer aantrekken voor op de bank. Sinouh wordt gewoon 2e keeper en Bertrams wordt 3 keeper.
Je koop dan toch gewoon zijn contract af. Ergo: dat jaarsalaris zal je toch moeten meegeven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engelaar gewoon transfervrij laten vertrekken
Loop je wel wat verlies, maar ben je wel 2M minder kwijt aan salariskosten.
Prima basis voor een inhoudelijke discussie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of a) Tyton echt zoveel punten meer heeft gepakt dit seizoen dan Isaksson had gedaan en b) of Zoet voor volgend seizoen een basisplaats bij PSV had kunnen afdwingen. Ik denk nee en ja. Over dat laatste kan je twijfelen inderdaad. En jullie zullen Zoet vast beter kunnen beoordelen dan dat ik dat kan. Ik hou het erbij dat het geld voor Tyton over de balk is gesmeten.
Tyton heeft het dus echt veel beter gedaan dan Isaksson? Ik zag Isaksson ook briljante wedstrijden afwisselen met grabbelwerk eerste klas. Eigenlijk is er dus vrij weinig veranderd met de keeperswissel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Prima basis voor een inhoudelijke discussie.
Briljante wedstrijden? 2x Utrecht uit, verder weet ik geen briljante wedstrijd van 'm?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyton heeft het dus echt veel beter gedaan dan Isaksson? Ik zag Isaksson ook briljante wedstrijden afwisselen met grabbelwerk eerste klas. Eigenlijk is er dus vrij weinig veranderd met de keeperswissel.
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Briljante wedstrijden? 2x Utrecht uit, verder weet ik geen briljante wedstrijd van 'm?
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?
Pardon??? Ajax en RKC lopen blunderen? Misschien houdbaar, maar blunders gaat me wel heel ver.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.
Als we hem nou eens een zomertje rust gunnen en dan ervan uitgaan dat we hem volgend seizoen volledig geacclimatiseerd een compleet seizoen zien keepen. Ik denk dat we dan wel kunnen concluderen of we wel of niet een Gomes deel 2-sticker op zijn dossier kunnen plakken.
Nuchtere beschouwing inderdaad. Tyton is één op één veel sterker dan Issakson, Tyton is bij hoge ballen voor de goal veel sterker dan Issakson. Op de lijn zijn ze allebei ongeveer even goed, al vind ik Tyton een betere reflex hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.
Als we hem nou eens een zomertje rust gunnen en dan ervan uitgaan dat we hem volgend seizoen volledig geacclimatiseerd een compleet seizoen zien keepen. Ik denk dat we dan wel kunnen concluderen of we wel of niet een Gomes deel 2-sticker op zijn dossier kunnen plakken.
Bij die eerste of tweede goal van RKC kwam hij echt als een zak aardappelen van de grond af, volgens mij maakte hij die wedstrijd ook al vrij vroeg hands en had hij er toen met rood af moeten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon??? Ajax en RKC lopen blunderen? Misschien houdbaar, maar blunders gaat me wel heel ver.
Kom ik weer terug op dat voetbalopportunisme; dit is zijn eerste seizoen, waarvan hij de helft met een half kapotte schedel thuis heeft gezeten. Geen hond die dat antwoord kan vinden. Volgend jaar rond deze tijd, als hij een compleet seizoen erop heeft zitten, dan kun je dat in mijn ogen pas beantwoorden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.
Is het niet juist opportunisme om een Tyton te halen wanneer je een talent als Zoet in je eigen gelederen hebt rondlopen onder het mom van 'Zoet is nog niet ervaren genoeg' Helemaal als je zo'n Tyton dan ook nog pupillenfoutjes ziet maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kom ik weer terug op dat voetbalopportunisme; dit is zijn eerste seizoen, waarvan hij de helft met een half kapotte schedel thuis heeft gezeten. Geen hond die dat antwoord kan vinden. Volgend jaar rond deze tijd, als hij een compleet seizoen erop heeft zitten, dan kun je dat in mijn ogen pas beantwoorden.
Die van Aissatti kan er altijd ingaan, ik denk dat er weinig keepers zo'n bal uit zouden hebben gehouden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die eerste of tweede goal van RKC kwam hij echt als een zak aardappelen van de grond af, volgens mij maakte hij die wedstrijd ook al vrij vroeg hands en had hij er toen met rood af moeten gaan.
Die bal van Aissatti mag er natuurlijk nooit in vanaf die kant.
Tyton deed het wedstrijd op wedstrijd uitstekend bij Roda en begon die club te ontgroeien. Dan had ik ook voor zekerheid gekozen. Die Tyton halen en Zoet stallen bij een kleinere club om zonder druk de wedstrijdjes tegen Ajax, Feyenoord, AZ, en Twente te laten spelen. Ervaring op laten doen, want van alle kanten het predicaat "toptalent" krijgen wil nog niet zeggen dat je in de Kuip, Arena en Grolsch Veste dat talent laat zien. Tyton was daar door Roda al wel bekend mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet juist opportunisme om een Tyton te halen wanneer je een talent als Zoet in je eigen gelederen hebt rondlopen onder het mom van 'Zoet is nog niet ervaren genoeg' Helemaal als je zo'n Tyton dan ook nog pupillenfoutjes ziet maken.
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.
Oh oke.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel zal van het EK afhangen denk ik, maar dat geldt niet alleen voor Pieters.
eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die van Aissatti kan er altijd ingaan, ik denk dat er weinig keepers zo'n bal uit zouden hebben gehouden.
Dat doelpunt tegen RKC, kun je over discuseren, maar blunderen gaat me gewoon te ver.
Pieters is een redelijke linksback, om zoiets zitten al veel clubs te springenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.
Denk ook dat het met de moeizame start van het seizoen te maken heeft te maken. Werd in beginsel niet meteen opgesteld, en liep tegen Ajax die blessure op, waarvan het herstel langer duurde dan gedacht. Wacht nog maar een seizoen af, ik oordeel nog niet te snel. Isaksson daarentegen mag van mij vertrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.
Zou het ook niet te maken kunnen hebben met onze slappe verdediging ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.
Eerste seizoen, waarvan de helft afwezig door een moddervette blessure. Het had mij ernstig verbaasd als ie daarna meteen zou overtuigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |