Als het echt een zakelijke deal was had een bank je dat geld ook wel gegeven. Bedelen dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niks bedelen. Gewoon een zakelijke deal.
http://www.worldfootball.net/teams/psv-eindhoven/2012/6/quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie zijn er dan weggegaan op de plaatsen van Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en Matavz?
Gelukkig hoeft Feyenoord niet te bedelen hij hun holmaten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het echt een zakelijke deal was had een bank je dat geld ook wel gegeven. Bedelen dus.
Daarom vermijd ik dit topic ook de laatste tijd. Steeds maar dat zuigen, happen en wéér dezelfde discussies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Het is echt te triest voor woorden waar de discussies over gaan
Niks over de aankomende wedstrijden, verdediging, volgend seizoen... Alleen maar users van andere clubs die hier proberen te kutten. Zonde, man.
Die krijgen dat geld inderdaad vanuit hun eigen achterban, vermogende supporters. Zit geen cent aan bedelen bij de gemeente bij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft Feyenoord niet te bedelen hij hun holmaten.
Zoet, Ramos, Afellay, Dsudzak, Rodriquez, Zeefuik, Berg, Bakkalquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie zijn er dan weggegaan op de plaatsen van Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en Matavz?
Dank voor dit antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoet, Ramos, Afellay, Dsudzak, Rodriquez, Zeefuik, Berg
Ik hoor van Hanegem afgelopen maandag bij VI zeggen dat Pieters een heel goeie centrale was bij Utrecht. Dat lijkt me wel discussie-waardig in dit topic. Manolev, Hutchinson, Pieters, Marcelo, Derijck, Bouma.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daarom vermijd ik dit topic ook de laatste tijd. Steeds maar dat zuigen, happen en wéér dezelfde discussies.
Jammer.
Suarez misschienquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wij hebben sigthorsson gekocht als vervanger van castillion
Wel apart beleid, spelers verhuren en er vervolgens andere spelers voor terugkopen voor veel geld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoet, Ramos, Afellay, Dsudzak, Rodriquez, Zeefuik, Berg, Bakkal
Lijkt me Ajax-topic materiaal, deze post.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wij hebben sigthorsson gekocht als vervanger van castillion
Dat is het hele seizoen al. Als je dit topic uit september vorig jaar erbij pakt zie je exact hetzelfde soort discussies, alleen zijn de namen iets verandert en is Rutten weg. Wat flarden blijheid tussen zwembaden vol azijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Het is echt te triest voor woorden waar de discussies over gaan
Niks over de aankomende wedstrijden, verdediging, volgend seizoen... Alleen maar users van andere clubs die hier proberen te kutten. Zonde, man.
Bizar, man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dat is het hele seizoen al. Als je dit topic uit september vorig jaar erbij pakt zie je exact hetzelfde soort discussies, alleen zijn de namen iets verandert en is Rutten weg.
een weerlegging op de opmerking dat matavz is gekocht als vervanger van zeefuikquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me Ajax-topic materiaal, deze post.
Want? Een talent dat net niet goed genoeg is voor de basis elf laten wegkwijnen op de bank? Of ervaring op laten doen in het betaalde voetbal. Het blijft nou eenmaal zo, dat er op die positie iemand hoort te staan die het niveau NU al aankan. Die koop je dan, en als het talent volgroeid is, kan de aangekochte speler weer verkocht worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel apart beleid, spelers verhuren en er vervolgens andere spelers voor terugkopen voor veel geld.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
een weerlegging op de opmerking dat matavz is gekocht als vervanger van zeefuik
Ik vraag me af of een Zoet nou echt zo enorm veel slechter is op dit moment dan een Tyton.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Een talent dat net niet goed genoeg is voor de basis elf laten wegkwijnen op de bank? Of ervaring op laten doen in het betaalde voetbal. Het blijft nou eenmaal zo, dat er op die positie iemand hoort te staan die het niveau NU al aankan. Die koop je dan, en als het talent volgroeid is, kan de aangekochte speler weer verkocht worden.
Nu??? En aan het begin van het seizoen? Zou jij het aandurven om hem te laten starten. Dikke kans dat hij faalt en op zijn plaat gaat, met alle nadelige gevolgen van dien. Je kunt een speler/keeper ook te vroeg brengen he...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een Zoet nou echt zo enorm veel slechter is op dit moment dan een Tyton.
Zoiets zal het wel zijn. Bedroevend, toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jarenlange opgekropte frustratie die eíndelijk eruit mag?
Wat zegt ervaring, ik zie Tyton ook op regelmatige basis beginnersfouten maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef jpg97 het volgende:
slechter niet, minder ervaren zou ik eerder zeggen maar Zoet heeft zeker veel potentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |