Dat gemekker over 40 miljoen "krijgen" en als de CL niet wordt gehaald nog een keer.quote:
Hoezo nou weer '50% kans'. Omdat het knock-out is? Dus Nederland tegen Ijsland, dan heeft Ijsland 50% kans?quote:
Waarvan 15 van de 18 teams inferieur zijn aan 'jouw' team (ZEKER in 1995). Nee, toen was een landskampioenschap 100 keer makkelijker dan een Wereldbeker.quote:Landstitel gaat over 34 wedstrijden. jij praat echt veel onzin.
Iets met verschil qua budget?quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je de PSV'ers eens moeten horen toen Feijenoord 2008 de beker pakte tegen Twente, AZ, PSV, Heerenveen en roda.
[..]
JA DUH.
[..]
City doet het als ze komend weekend de derby winnen, Real Madrid, Galatasaray... Need I go on?
Ja want die wedstrijden die je in de champions league moest spelen had ajax automatisch gewonnen, ze mochten gelijk door naar de wereldbeker..quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon? Wereldbeker 1995 50% kans. Landstitel gaat over 34 wedstrijden. jij praat echt veel onzin.
2 ploegen, 1 winnaar is 50% kans.quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo nou weer '50% kans'. Omdat het knock-out is? Dus Nederland tegen Ijsland, dan heeft Ijsland 50% kans?Lul geen onzin.
[..]
Waarvan 15 van de 18 teams inferieur zijn aan 'jouw' team (ZEKER in 1995). Nee, toen was een landskampioenschap 100 keer makkelijker dan een Wereldbeker.
Het zegt GENOEG dat Feijenoord in 1995 de beker won (ten kostte van Ajax) terwijl zij WEL landskampioen, CL, Wereldbeker et cetera pakten. Dat houdt dus in dat een Knock-out BLIJKBAAR voor dat GEWELDIGE Ajax MOEILIJKER (!) was dan de landstitel prolongeren (1996 werden ze ook landskampioen).
OWNED.
Hij snapt blijkbaar niet dat jullie dat jaar ALLES wonnen behalve de Nationale Beker. Blijkbaar hadden jullie dus MEER moeite met een knock-out (in de bekerfinale) dan met landskampioen worden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Ja want die wedstrijden die je in de champions league moest spelen had ajax automatisch gewonnen, ze mochten gelijk door naar de wereldbeker..
Ja, dat zag je dit jaar met Ajax.quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 ploegen, 1 winnaar is 50% kans.
Een landstitel moet je het hele jaar op niveau spelen.
Nadat je de CL hebt gewonnen nitwit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Ja want die wedstrijden die je in de champions league moest spelen had ajax automatisch gewonnen, ze mochten gelijk door naar de wereldbeker..
quote:
Onzin. Echt dikke onzin. Zeker in die tijd tikte de C'tjes van Ajax nog de Eagles van de mat manquote:Een landstitel moet je het hele jaar op niveau spelen.
Verschil in budget kan je wegstrepen tegen de budgetten van de overige teams in de Eredivisie. Voor Eredivisie-begrippen heeft PSV gewoon een groot bedrag uitgegeven aan transfers, dat is gewoon een feit. Het waren op het eerste gezicht ook nog eens hele goede versterkingen.quote:
Engelaar speelt alleen ivm schorsingen en blessures. Die mag echt vertrekken.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verschil in budget kan je wegstrepen tegen de budgetten van de overige teams in de Eredivisie. Voor Eredivisie-begrippen heeft PSV gewoon een groot bedrag uitgegeven aan transfers, dat is gewoon een feit. Het waren op het eerste gezicht ook nog eens hele goede versterkingen, ik bedoel wij wilden Wijnaldem echt wel houden (als hij had bijgetekend), Strootman, Mertens en Matavz zouden ook tot de beste spelers behoren bij elk ander Eredivisieteam. Dan is het des te opvallender dat juist deze spelers het laten afweten. De sportieve malaise wordt het best uitgedrukt in het feit dat Engelaar plots weer speelminuten maakt.
Dat laatste vind ik ook wel weer meevallen, is erg gehyped. Maar dit is niet het topic voor die discussie.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Tarado het volgende:
Het is gewoon heel simpel het kampioenschap is wel nagenoeg beslist maar plek 2 ligt nog helemaal open en of je nu goed speelt of niet, het gaat in deze fase alleen maar om de punten, de schoonheidsprijs heeft AZ dit seizoen wel gewonnen vind ik.
Reageer hier eens op dan Tja?quote:Op maandag 23 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
DOMSTE-OPMERKING-OOIT.
Dat betekent dus dat alle voetbal statistiek is? Dus Papoa-New-Guinea tegen Spanje zal - net als een munt gooien - bij 100 wedstrijden 50 keer gewonnen worden door Papoa, en 50 keer door Spanje?![]()
![]()
[..]
Onzin. Echt dikke onzin. Zeker in die tijd tikte de C'tjes van Ajax nog de Eagles van de mat man.
Ach een schoonheidsprijs is toch min of meer een troostprijsquote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook wel weer meevallen, is erg gehyped. Maar dit is niet het topic voor die discussie.
Domste opmerking ooit? heb ik ongelijk dan? Als je de champions league of EC1 gewonnen hebt restte je toendertijd nog 1 wedstrijd voor de wereldbeker. De kans dat je die pakt is velen malen groter dan de landstitel het jaar erop.quote:Op maandag 23 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
DOMSTE-OPMERKING-OOIT.
Dat betekent dus dat alle voetbal statistiek is? Dus Papoa-New-Guinea tegen Spanje zal - net als een munt gooien - bij 100 wedstrijden 50 keer gewonnen worden door Papoa, en 50 keer door Spanje?![]()
![]()
[..]
Onzin. Echt dikke onzin. Zeker in die tijd tikte de C'tjes van Ajax nog de Eagles van de mat man.
Dat komt omdat de Wereldbeker NU de gaarste prijs ooit is gewordenquote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Domste opmerking ooit? heb ik ongelijk dan? Als je de champions league of EC1 gewonnen hebt restte je toendertijd nog 1 wedstrijd voor de wereldbeker. De kans dat je die pakt is velen malen groter dan de landstitel het jaar erop.
Ik ben benieuwd of Barcelona dit jaar liever de landstitel zou hebben gepakt in ruil voor die wereldbeker. Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Jij ook?
Mij van domme opmerkingen beschuldigen, en vervolgens hiermee aan komen zetten. Lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik weet zeker dat barca liever de landstitel had gepakt, in ruil voor die wereldbeker.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Wereldbeker NU de gaarste prijs ooit is geworden. En zelfs dan, ja, ik weet vrij zeker dat ze liever de wereldbeker hebben dan de landstitel.
Nou praat jij over de wereldbeker van vorig seizoen hé.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mij van domme opmerkingen beschuldigen, en vervolgens hiermee aan komen zetten. Lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik weet zeker dat barca liever de landstitel had gepakt, in ruil voor die wereldbeker.
Om een wereldbeker te kunnen winnen, zul je eerst kampioen moeten zijn geworden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Wereldbeker NU de gaarste prijs ooit is geworden. En zelfs dan, ja, ik weet vrij zeker dat ze liever de wereldbeker hebben dan de landstitel.
Maar nu weet ik nog steeds niet van je hoeveel landstitels Ajax heeft gepakt sinds 1985, en hoeveel PSV. Want je bijt je wel heel erg vast in het feit dat je de wereldbeker helemaal fantastisch vindt.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De wereldbeker van vorig seizoen? Ja. De wereldbeker van dit seizoen? Denk het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mij van domme opmerkingen beschuldigen, en vervolgens hiermee aan komen zetten. Lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik weet zeker dat barca liever de landstitel had gepakt, in ruil voor die wereldbeker.
Je zag mijn dansende troll niet of je bent echt te dom om te poepen?quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet van je hoeveel landstitels Ajax heeft gepakt sinds 1985, en hoeveel PSV. Want je bijt je wel heel erg vast in het feit dat je de wereldbeker helemaal fantastisch vindt.
Ga eens naar de wiki pagina dan.quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet van je hoeveel landstitels Ajax heeft gepakt sinds 1985, en hoeveel PSV. Want je bijt je wel heel erg vast in het feit dat je de wereldbeker helemaal fantastisch vindt.
De wereldbeker van 2011.quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nou praat jij over de wereldbeker van vorig seizoen hé.
Die van dit seizoen moet nog komen vrind....
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wereldbeker van 2011.
in ruil voor de landstitel die ze afgelopen zaterdag verspeeld hebben.
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik snap wel waarom die Tja77 zo loopt te piepen. Ze hebben - en zullen nooit - die wereldbeker niet, en dat steekt gewoon.
Maar ga dan niet de wereldbeker zitten bagitalliseren dat het minder is dan een landskampioenschapje.
Jij snap er echt helemaal niks van..quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)
Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Ja DUH. Dat wil iedereen wel. Centjes, CL 100 keer meer status, et cetera.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)
Kun je dat onderbouwen met feiten?quote:Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Die kun je alleen winnen als je datzelfde jaar CL hebt gewonnen. Het ging om de wereldbeker die ze al gewonnen hadden (anders kun je hem ook niet inruilen)quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Want die CL hebben ze al gewonnen, maar het ging juist om de aanstaande wereldbeker.
PSV'ers hé...quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Jij snap er echt helemaal niks van..
Maar ik ben weg hier was wel even gezellig!
Ja, als je 25 miljoen uitgeeft win je nou eenmaal meer wedstrijden in een seizoen dan een club die niets kan uitgeven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja DUH. Dat wil iedereen wel. Centjes, CL 100 keer meer status, et cetera.
jij wint echter liever de CL en Wereldbeker dan de CL en het landskampioenschap het jaar erop, en je liegt als je zegt dat het niet zo is.
[..]
Kun je dat onderbouwen met feiten?
Je bent nog nergens met cijfers gekomenquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.
Zoiets is toch niet in cijfers uit te drukken?quote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.
Hoe weet jij nou wat ik wil?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jij wint echter liever de CL en Wereldbeker dan de CL en het landskampioenschap het jaar erop, en je liegt als je zegt dat het niet zo is.
Een polletje? Nee, dat schept helderheid.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent nog nergens met cijfers gekomen. Weet je wat ik maak wel een polletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |