??quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tssss, als ik op vrouwen viel zouden we waaaay in elkaars league zitten.
Oh dan ga ik wel denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Zie ik dat er een meet is
Ik kan niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
@ king: afgewezen door
[..]
??
Nee, niet echt.. Vind het wel vleiend zelfs
Ik heb het altijd maar moeilijk dat rokje lesbisch is en het nooit iets tussen ons gaat worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet op vrouwen val, dus het is niet echt een afwijzing.
Ik ben geen haantjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er allemaal haantjes rondlopen zonder shirts
Oh gezelligquote:
En veel enge buitenlanders die constant aan je zitten. Odessa is alleen leuk als je al genoeg drank op hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er allemaal haantjes rondlopen zonder shirts
Casquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef Casie het volgende:
[..]
En veel enge buitenlanders die constant aan je zitten. Odessa is alleen leuk als je al genoeg drank op hebt.
Dat maak ik dus nooit mee...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef Casie het volgende:
[..]
En veel enge buitenlanders die constant aan je zitten. Odessa is alleen leuk als je al genoeg drank op hebt.
tjaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het altijd maar moeilijk dat rokje lesbisch is en het nooit iets tussen ons gaat worden.
Dan zal je eerst langs mij moetenquote:
Hihihihihihihihih.quote:
Ze zitten ook aan me in de Duke. Of de Roebbels. Of de Trechter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef Casie het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet meer mag rijden omdat je al 3 wijntjes op heb. Dan komt ze maar met het OVquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
nu wordt die nog mooier.. ze wil wel lopend naar rdam trein lopen (zonder bang te zijn voor aanranding) maar in de metro durft ze niet....
mOET IK DUS EEN half uur rijden en weer terug... pfff... wil dit niet
Mager ding ben jij toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal je eerst langs mij moeten
Ik las laatst iets over een coma... Dat een hetero man homo ontwaaktequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tja
zo zijn er ook talloze vrouwen die ik moet laten varen
Of ze zegt dat ze een date heeft met een knappe kerel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet meer mag rijden omdat je al 3 wijntjes op heb. Dan komt ze maar met het OV
Wees maar blij dat er geen enge buitenlandse mannen aan je zitten, of je moet er stiekem van houdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat maak ik dus nooit mee...
Ben je in de next te vinden vanavond?
zeg dat danquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
nu wordt die nog mooier.. ze wil wel lopend naar rdam trein lopen (zonder bang te zijn voor aanranding) maar in de metro durft ze niet....
Dump dr. Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
Waarschijnlijk next...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Casie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat er geen enge buitenlandse mannen aan je zitten, of je moet er stiekem van houden![]()
Misschien, ligt er ook aan wat mijn vriendinnen willen. Jij?
Maar dik genoeg om kree te beschermen tegen jou.quote:
Sjah inderdaad. Redelijk debiel gedrag lijkt mequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dump dr. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Zwevertjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihih.
[..]
Ze zitten ook aan me in de Duke. Of de Roebbels. Of de Trechter.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een coma... Dat een hetero man homo ontwaakte
Dus....
Misschien moet je maar een keer op ski vakantie?
Ga jij of ik naar Snarf toe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ze zegt dat ze een date heeft met een knappe kerel.
Manipulatief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sjah inderdaad. Redelijk debiel gedrag lijkt me
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dik genoeg om kree te beschermen tegen jou.
Kroeg is vaak zo ontzettend druk. Door de weeks is het wel leuk, maar vrijdag meestal niet te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Zwevertjes![]()
Maar ik vind De Kroeg leuker, relaxtere sfeer en meer ruimte
Twi denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Mag ik je nog ruilen tegen een andere user?
Waarom wie weet vinden jullie elkaar IRL wel woest aantrekkelijk. Wat dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Als jij hem dan ook maar bij mij uit de buurt houdt met je lichaam.
Nee die is al voor MFNquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kroeg is vaak zo ontzettend druk. Door de weeks is het wel leuk, maar vrijdag meestal niet te doen.
[..]
Twi denk ik.
De seksuele spanning is te snijden met een mes tussen die twee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wie weet vinden jullie elkaar IRL wel woest aantrekkelijk. Wat dan?
Was het niet Watertornado die Snarfje wel zag zitten? Kunnen we hem sturen.quote:
Misschien is het handig om eerst even facebook uit te wisselenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het altijd vragen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Je denkt het zo even recht te kunnen zetten
Oh dat is ook goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het niet Watertornado die Snarfje wel zag zitten? Kunnen we hem sturen.
Gaat hem niet worden van mijn kant, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buitenland al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ik kan niet naar de meet terwijl die in Leiden is
Nou nou nou, alsof ik tegen je op zou vliegen gelijk..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Als jij hem dan ook maar bij mij uit de buurt houdt met je lichaam.
Casie, wat is dit? Mijn hartje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Arme kreequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden van mijn kant, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Dat zeg ik helemaal niet, ik wil je gewoon niet in mijn buurt hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nou nou, alsof ik tegen je op zou vliegen gelijk..
schat je me toch helemaal verkeerd in
Nee, dat is de week erna. Familie komt een weekend naar Leiden en gaan onder andere naar soldaat van oranje.quote:
Daar heb je dan al weer gelijk in. Ik denk dat er wel mensen naar de meet komen die mij wat meer credits gevenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het altijd vragen.
Meet in leiden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Casie, wat is dit? Mijn hartje.
En dat baseer je op wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, ik wil je gewoon niet in mijn buurt hebben.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke dag? Kijken of ik die dag ook werk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, dat is het de week erna. Familie komt een weekend naar Leiden en gaan onder andere naar soldaat van oranje.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het iets gaat worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kree, zelfs ik heb zo'n vermoeden dat het niet wat gaat worden. Zegt dat niet iets?
zij niet dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het iets gaat worden.
Benieuwd naar MFN in het echt ben ik dan weer wel
Ik schat je ook niet zo laag in verder hoor, was maar grapje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb je dan al weer gelijk in. Ik denk dat er wel mensen naar de meet komen die mij wat meer credits gevenDat scheelt dan weer he
dat zijn er denk ik wel meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het iets gaat worden.
Benieuwd naar MFN in het echt ben ik dan weer wel
Ik sowieso naar de meeste users niet iemand in het bijzonder eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zijn er denk ik wel meer
Samen doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik gewoon door heel nederland reizen en aan iedereen vragen of ze op fok zitten
Kom je dan ook naar Leiden ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik gewoon door heel nederland reizen en aan iedereen vragen of ze op fok zitten
Is makkelijker als je mijn adres hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zaterdagquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke dag? Kijken of ik die dag ook werk.
Hier eerst langskomen dan hè.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verplichtingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, dat is de week erna. Familie komt een weekend naar Leiden en gaan onder andere naar soldaat van oranje.
Ze probeert hem op een afstandje te houden, terwijl ze dagdroomt over kree ...quote:
nja ik ben niet nieuwsgierig naar iedereen, sommige users zou ik nog niet voor een miljoen euro willen zien/meetenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sowieso naar de meeste users niet iemand in het bijzonder eigenlijk.
dit is een missie die ik alleen moet doen, maar je zou het wel OOK kunnen gaan doen en dan geven we t via dm aan elkaar doorquote:
uiteraarsquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je dan ook naar Leiden ja?
Dat is geen antwoord schat, je komt met een wedervraag geef eerst maar antwoordquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is makkelijker als je mijn adres hebt.
Hier komt het
Area 51
ik kam de hele omgeving uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hier eerst langskomen dan hè.
Gewoon naar elkaar smsen en dan in dezelfde trein gaan zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dit is een missie die ik alleen moet doen, maar je zou het wel OOK kunnen gaan doen en dan geven we t via dm aan elkaar door
Stierendoderquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik ben niet nieuwsgierig naar iedereen, sommige users zou ik nog niet voor een miljoen euro willen zien/meeten
goed je treinnummer onthouden dan hehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon naar elkaar smsen en dan in dezelfde trein gaan zitten
Goedmakertje voor die ratten van Real.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik schat je ook niet zo laag in verder hoor, was maar grapje.
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord schat, je komt met een wedervraag geef eerst maar antwoord
Waar komt ze vandaan, denk je?quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ikAlleen wel verdomde lastig om er op in te gaan zonder je helemaal af te branden én mezelf niet in de zeik te zetten
Je bent bang he?quote:
Echt waarquote:
Hajoh, gewoon trein van utrecht naar... Xquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed je treinnummer onthouden dan hehehe
Het brein van FOK!. Hoest?quote:
Voor mij wel.quote:
hehe coolquote:
ja, maar ook af en toe uitstappen in in de stad enzulks zelf vragen eh, niet alleen in de treinquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, gewoon trein van utrecht naar... X
En dan aan iedereen vragen of ze op fok zitten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja, maar ook af en toe uitstappen in in de stad enzulks zelf vragen eh, niet alleen in de trein
anyway, ff wat drinken halen, opvliegers :$
Goed, gaat lekker hier. En met jou?quote:
E.T. phone home. Dat kan ik echt doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehe cool
[..]
ja, maar ook af en toe uitstappen in in de stad enzulks zelf vragen eh, niet alleen in de trein
anyway, ff wat drinken halen, opvliegers :$
Ik vind dr mooi. Alleen vraag ik me af waarom die reet zo ver naar achter moet. Heb daar helemaal niks mee.quote:
Juist wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dr mooi. Alleen vraag ik me af waarom die reet zo ver naar achter moet. Heb daar helemaal niks mee.
dan lijkt je buik platter en je benen langerquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dr mooi. Alleen vraag ik me af waarom die reet zo ver naar achter moet. Heb daar helemaal niks mee.
Ik mis de latinos om me heen, verder prima.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, gaat lekker hier. En met jou?
Hoe is dat bij jou?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan lijkt je buik platter en je benen langer
Not this shit again.quote:
Vast niet voor mij, maar wel om antwoord te geven.quote:
maakt niet uit hoe ik sta, zoals "dat soort vrouwen"zal ik er niet uitzienquote:
Of het gaat je gewoon geen reet aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Vast niet voor mij, maar wel om antwoord te geven.
BTW, film tipje: white chicks op RTL5
Prima hoor, met jou?quote:
lolwut?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
E.T. phone home. Dat kan ik echt doen![]()
Nou je kruipt een beetje in een hoekje hoor, gister lulde je jezelf ook een beetje vastquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of het gaat je gewoon geen reet aan.
Beter in gewoon in de slaapkamer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een nare ervaring.
Dat snap ik ja. Die zou ik ook missen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis de latinos om me heen, verder prima.
Dat is natuurlijk jammer, maar niet onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe ik sta, zoals "dat soort vrouwen"zal ik er niet uitzien
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of het gaat je gewoon geen reet aan.
Ik haal ze gewoon van de Filipijnen hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Die zou ik ook missen.
Ben er gisteren achter gekomen dat ik een alien ben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut?
ik ook, met m'n tenen
LEAVE MFN ALEAUNEquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je kruipt een beetje in een hoekje hoor, gister lulde je jezelf ook een beetje vast
Maakt niet uit![]()
Die warmte. Pfoe. Sta je op een ijskoud april-NederDuits stationnetje. Wereld van verschil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Die zou ik ook missen.
* Kaneelstokje Krast een punt van zijn to-do-listquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een nare ervaring.
Vertel me er meer overquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben er gisteren achter gekomen dat ik een alien ben.
Filipino =/= latinoquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon van de Filipijnen hoor
Haha ja, like niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je kruipt een beetje in een hoekje hoor, gister lulde je jezelf ook een beetje vast
Maakt niet uit![]()
Ja dit dus, zo moeilijk is het toch allemaal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LEAVE MFN ALEAUNE
[ afbeelding ]
Dag dame, wat vind je van het Colombiaanse voetbalschatje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LEAVE MFN ALEAUNE
[ afbeelding ]
En met wat minder deelnemers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter in gewoon in de slaapkamer inderdaad.
Niet helemaal, wel een beetje. Wil er zeker een keer kijken.quote:
deze meneertjequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit dus, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
huh? wie wat waar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dag dame, wat vind je van het Colombiaanse voetbalschatje?
True.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En met wat minder deelnemers.
nja laat maarquote:
Ik ben niet boos Kaneel, ik ben teleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn huiswerk niet gedaan.
Jammer van het weer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die warmte. Pfoe. Sta je op een ijskoud april-NederDuits stationnetje. Wereld van verschil.
Eigenlijk is het niet zo grappig :[ beetje kutmoment gehad gisteren.quote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
nja laat maar
Ik denk toch dat ik in het echt best leuk met je zou kunnen praten.
Allemaal goldiggers daar volgens Jambersquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel een beetje. Wil er zeker een keer kijken.
Deze mevrouwtje.quote:
Lopen leuke vrouwtjes rond daar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel een beetje. Wil er zeker een keer kijken.
*hoort moeder praten*quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet boos Kaneel, ik ben teleurgesteld.
Ik ook. Sorry Heloef, het zal niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet boos Kaneel, ik ben teleurgesteld.
hmm nja pm staat open, mocht je behoefte hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer van het weer inderdaad.
[..]
Eigenlijk is het niet zo grappig :[ beetje kutmoment gehad gisteren.
quote:
Zou je echt denken dat we niet gewoon kunnen praten in het echt?quote:
Ik denk niet dat ik me zou vermaken in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Zou je echt denken dat we niet gewoon kunnen praten in het echt?
Zonder dat we ruzie krijgen.
Ik denk van wel hoor.
Mijn standaards zijn hoog, maar dit heb ik nog niet bereikt nee.quote:
Zal zo wat sturenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm nja pm staat open, mocht je behoefte hebben
Het eten, de natuur, en de mensen vind ik belangrijker, Tijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lopen leuke vrouwtjes rond daar.dat zeker
Goed gereageerd, je hoeft je niet zo makkelijk voor 't karretje te laten spannen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
ok, heb vriendin afgezegd * trots *
gezegd dak t niet leuk vind als ik haar spontaan uitnodig voor feestje, dak eerst 1,5 uur moet smsen omdat ze zit te zeuren (in die tijd had ze allang kunnen komen) en dat ze dan verwacht dak eerst nog een uur heen en weer ga rijden voor haar. terwijl ze eerder op avond zei dat ze diaree had en daarom niet met V wilde en later dat ze bang was voor aanrandig... terwijl paar weken terug gaf ze gewoon toe dat ze metro saai vind.
ze is nu wel pissig, en ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
bullshit...
Ego bitchquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
gezegd dak t niet leuk vind als ik haar spontaan uitnodig voor feestje, dak eerst 1,5 uur moet smsen omdat ze zit te zeuren (in die tijd had ze allang kunnen komen) en dat ze dan verwacht dak eerst nog een uur heen en weer ga rijden voor haar. terwijl ze eerder op avond zei dat ze diaree had en daarom niet met V wilde en later dat ze bang was voor aanrandig... terwijl paar weken terug gaf ze gewoon toe dat ze metro saai vind.
ze is nu wel pissig, en ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
bullshit...
Oh dat is zeker een reden om naar zulke landen te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eten, de natuur, en de mensen vind ik belangrijker, Tijn.
idd en nu mezelf trakteren op n wijntje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Goed gereageerd, je hoeft je niet zo makkelijk voor 't karretje te laten spannen.
Wel goed voor jezelf opgekomen ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd en nu mezelf trakteren op n wijntje!
Goed gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
bullshit...
Terecht. Geniet er van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd en nu mezelf trakteren op n wijntje!
Nederlands is niet mijn sterkste punt.quote:
mja vind t helemaal niet erg om mensen op te halen, maar ze zat gewoon te zeuren (1,5 uur lang) en elke keer een andere reden. Gezegd dat we t devolgende keer plannen en dat ze dan ook maar gezellig mee moet eten (goedmakertje stiekem)quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en goed gezegd snarf, beetje jammer dat ze boos gaat doen btw
Goedzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
bullshit...
Dafuq. Ze kan zich niet echt inleven of welquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
Ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
boleurgesteld = boos + teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Geniet er van.
Hier een leuk liedje om op te dansen.
[..]
Nederlands is niet mijn sterkste punt.
nja, groot gelijk toch.. op een gegeven moment is t gewoon ff klaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja vind t helemaal niet erg om mensen op te halen, maar ze zat gewoon te zeuren (1,5 uur lang) en elke keer een andere reden. Gezegd dat we t devolgende keer plannen en dat ze dan ook maar gezellig mee moet eten (goedmakertje stiekem)
Ah, een portmanteau.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boleurgesteld = boos + teleurgesteld
[..]
nja, groot gelijk toch.. op een gegeven moment is t gewoon ff klaar
komt vast goed next time
Leuk woordquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boleurgesteld = boos + teleurgesteld
ah fijn! Goed dat je ma m niet heeft laten inslapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo.
Nou lekker gezellig fokken met tv-tje aan.
Kijk White chicks op rtl5, aardig filmpje nog wel.
(owh btw, nieuws over hondje, z'n poot doet het weer wat beter, gelukkig maar)
dat staat niet in mijn woordenboek :$quote:
copyrights gaan naar een vriend van mij hoorquote:
Ik zal er aan denken als ik het gebruikquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat staat niet in mijn woordenboek :$
[..]
copyrights gaan naar een vriend van mij hoor
Een portmanteau is een samentrekking van 2 woorden die samen een nieuw woord vormen. Zoals boleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat staat niet in mijn woordenboek :$
[..]
copyrights gaan naar een vriend van mij hoor
goedzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik het gebruik
ahhh ok, nja had het ook wel kunnen gokken eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een portmanteau is een samentrekking van 2 woorden die samen een nieuw woord vormen. Zoals boleurgesteld.
Smintje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een portmanteau is een samentrekking van 2 woorden die samen een nieuw woord vormen. Zoals boleurgesteld.
Jaaa, ik ga huilen als ie weg moet echt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn! Goed dat je ma m niet heeft laten inslapen
Whitechicks is mega leuk! (maar lekker muziekje aan)
Zelden een blanke vrouw gezien dat zo kan schudden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh, goed filmpje btw heloef.. zou die asser wel raken :$ ok gr gr
of als zwans... (zwaan - gans ) ghehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schgeit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of als zwans... (zwaan - gans ) ghehehe
slarf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Welke woorden zijn dat dan?quote:
Hehehe. Goed idee wel, een zwaan en een gans kruisen en het een zwans noemen. Waaorm heb ik daar niet aan gedacht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uhhuhquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelden een blanke vrouw gezien dat zo kan schudden.
ik dacht aan iets vies, ben ik nu verpest?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Scheitquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja ga je mond spoelen met bierquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
lekker wel
ik heb er de asser niet voor
[..]
ik dacht aan iets vies, ben ik nu verpest?
Ik bied de leraar een smintje aan, is dat nog toegestaan?quote:
Geen idee. Ik weiger altijd als ze me iets aanbieden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bied de leraar een smintje aan, is dat nog toegestaan?
Goed zoquote:
Ook joints?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weiger altijd als ze me iets aanbieden.
Sociale gast wel, die Kaneel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weiger altijd als ze me iets aanbieden.
affreus, abject en infaamquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zoik ook had dezelfde gedachten
foute muziek (Q-music cd)quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef kree het volgende:
Wat voor muziek luister je eigenlijk marba?
Nog niet gezien. Wel geroken.quote:
Ik probeer af te vallen kerel.quote:
Ah, dat wist ik niet. Hoe gaat het?quote:
precies dat grapje dacht ik in mn hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer af te vallen kerel.
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
affreus, abject en infaam*geeft biertje*
Jointje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
foute muziek (Q-music cd)
edit: al wordt t hierna wel een bob marley momentje denk ik... heeeerlijk!!
Redelijk. Beetje moeilijk bij de supermarkt, maar het gaat. Langzaam ga ik naar mijn streefvorm.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Hoe gaat het?
Ik denk het Snarf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
precies dat grapje dacht ik in mn hoofdis hoer sprake van telepathie..?
Ik voel een hoofdpijnmomentje aan komen danquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
men ik geniet helemaal.... tis echt een jaar geleden ofzo dak mn wijnglazen heb gebruikt... ze zijn zo gezellig groot!!!
Hoe vol is je fles nog?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
men ik geniet helemaal.... tis echt een jaar geleden ofzo dak mn wijnglazen heb gebruikt... ze zijn zo gezellig groot!!!
je vraagt je op dit moment af of ik daadwerkelijk weet wat je denkt...!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk. Beetje moeilijk bij de supermarkt, maar het gaat. Langzaam ga ik naar mijn streefvorm.
[..]
Ik denk het Snarf.
Waar denk ik nu aan?
Ik las Bob Marley daar horen een jointje bijquote:
Het waterkoude kikkerland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Ha El_Matador! Waar hang je nu weer uit en hoe gaat het daar?
Eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las Bob Marley daar horen een jointje bijspacecake mag ook hoor
nee heb zoiezo maar 1 fles wijn... ohnee heb ook nog en fles (dure) rose, van een klantje gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel een hoofdpijnmomentje aan komen dan
Nee, ik dacht aan iets anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vraagt je op dit moment af of ik daadwerkelijk weet wat je denkt...!
je hebt je geen moment afgevraagd of ik daadwerkelijk je gedachten kan lezen...?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan iets anders.
Shit all out of weedquote:
Wat zijn dat voor feestjes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee heb zoiezo maar 1 fles wijn... ohnee heb ook nog en fles (dure) rose, van een klantje gekregen
Maar drink nooit alleen... en heb nogal een karig vriendenclubje, dus drink eigenlijk nooit thuis (en met feestjes gaat wijn gewoon in longdrink glazen of uit de fles)
Ik had een voorstel in mijn gedachten waar je op kon antwoorden als je mijn gedachten kon lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt je geen moment afgevraagd of ik daadwerkelijk je gedachten kan lezen...?
WAT EEN VERTROUWEN!!!
In Colombia mis ik het niet.quote:
niet knipogen snarf, verdommequote:
En ik had de illusie dat dames stijl hadden.quote:
Lees: burgerlijke kringverjaardagen, met plakjes leverworst en kaas en een stukje ranzige diepvriestaart.quote:
Tering wat kansloos.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee heb zoiezo maar 1 fles wijn... ohnee heb ook nog en fles (dure) rose, van een klantje gekregen
Maar drink nooit alleen... en heb nogal een karig vriendenclubje, dus drink eigenlijk nooit thuis (en met feestjes gaat wijn gewoon in longdrink glazen of uit de fles)
geen stijl is ook een stijl!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik had de illusie dat dames stijl hadden.
Klinkt als de verjaardag van mijn oma.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: burgerlijke kringverjaardagen, met plakjes leverworst en kaas en een stukje ranzige diepvriestaart.
En dan gezellig in de kring zitten luisteren naar een figuur die eigenlijk weinig meemaakt in zijn leven, maar wel het woord blijft voeren.
Het gaat zo slecht samen met mooie diners in goeie restaurants op mooie plekken in de wereld.quote:
Kaal kan er best goed uit zien, maar bij mij.... nee denk het niet.quote:
huiskamer feestje is gewoon muziek (die iedereen gewoon regelt, gewoon aanklikken wat je wil horen) mensen en dansen, op dat soort feestjes wordt niet gezeten.. ! leuk leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: burgerlijke kringverjaardagen, met plakjes leverworst en kaas en een stukje ranzige diepvriestaart.
En dan gezellig in de kring zitten luisteren naar een figuur die eigenlijk weinig meemaakt in zijn leven, maar wel het woord blijft voeren.
Dames.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat zo slecht samen met mooie diners in goeie restaurants op mooie plekken in de wereld.
En dat doe ik toch erg graag met een dame.
Voor aanvang van een dergelijk feest dient men alle wijnglazen te verstoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
huiskamer feestje is gewoon muziek (die iedereen gewoon regelt, gewoon aanklikken wat je wil horen) mensen en dansen, op dat soort feestjes wordt niet gezeten.. ! leuk leuk
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
Wijn uit longdrinkglazen drinken??????
Kun je net zo goed geen wijn drinkenbah
Gewoon fles aan je lippen, like a baussquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Smaakt hetzelfde toch?
Ik ben er allemaal niet zo moeilijk in.
Nee dat smaakt absoluut niet hetzelfdequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Smaakt hetzelfde toch?
met al die dronken mesen staan longdrink glazen gewoon net iets stabieler dan wijnglazenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Smaakt hetzelfde toch?
Licor 43 in Licor 43 glazen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon fles aan je lippen, like a bauss
Om in ruzies aan scherven gegooid te worden?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon fles aan je lippen, like an bauss alcoholic
Ja klinkt lomp, maar ik heb er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon fles aan je lippen, like a bauss
En de pink dient zich in de lucht te begeven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het glas wel, je ringvingermake-up mag wat aandacht krijgen.
je bent zo streng!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
En de pink dient zich in de lucht te begeven.
Heb je tenminste wel fatsoenlijk de wijn geproefd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om in ruzies aan scherven gegooid te worden?
Gut gut een wijn kennerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee dat smaakt absoluut niet hetzelfde
Wijnglazen zijn er niet voor niets
Flesje water delenquote:
Wel gekromd, anders kom je over als een lagereklasser die keihard probeert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
En de pink dient zich in de lucht te begeven.
ok ik kom er NU aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Licor 43 in Licor 43 glazen.
Like a MFN.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gut gut een wijn kenner
Haha die zooi van 2 euro smaakt voor mij hetzelfde als die van 20 of meer.
Ben er niet zo moeilijk mee, als het maar niet vies is
Dan is dequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gut gut een wijn kenner
Haha die zooi van 2 euro smaakt voor mij hetzelfde als die van 20 of meer.
Ben er niet zo moeilijk mee, als het maar niet vies is
Fatsoenlijke wijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel fatsoenlijk de wijn geproefd.
was al trots dak niet gewoon een vuist had gemaakt om t steeltje heenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar vergis je niet, ik ben totaal niet rechtvaardig.
Daar komt dan nog de extra dimensie bij dat alle overleden en zieke personen allemaal worden besproken. Waarvan je meestal niet eens het bestaan wist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt als de verjaardag van mijn oma.
Daar heb je weer andere dingenquote:
quote:
maakt niks uit als je home alone bentquote:
dat dus, nja ligt er wel aan waar, wanneer en/of met wie, dat welquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klinkt lomp, maar ik heb er geen problemen mee.
Flesje delen
En ook dat doe ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel gekromd, anders kom je over als een lagereklasser die keihard probeert.
Overigens drink ik bij kopjes standaard met gekromd pinkje en vinden mensen mij hautain.
Ik heb er 4, dus komt goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik kom er NU aan
ik heb geen licor glazengodvuwwrrrt
bij wijnglazen maar ik vaak een vuist en klem ik de voet tussen mijn duim en de vuist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was al trots dak niet gewoon een vuist had gemaakt om t steeltje heen
Chick Snarfquote:
Nee hoog, enkel laagbegaafd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben van een lagere klasse?
komop zeg
4... dat betekend dak ook mee kan doen! (toch..??quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb er 4, dus komt goed.
nice, die komen wel leegquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb er 4, dus komt goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
komop zeg
Op een zomerse avond aan de boulevard in Buenos Aires.quote:
Koffie daar weet ik alles vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ook dat doe ik niet.
Heerlijk. Koffie
Ja hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
4... dat betekend dak ook mee kan doen! (toch..??)
toevallig heb ik wel brie... maar das voor morgen op mn pistoletjequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Chick Snarfeen echte dame. Toastje met brie?
Het zijn nog hele mooie ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nice, die komen wel leeglicor is godendrank
en dan ook nog uit een licorglas van mfn mogen drinken, teveel eer
gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
4... dat betekend dak ook mee kan doen! (toch..??)
hoe fout kun je het hebben.quote:
Je gaat mooi door voor kasteloze tokkie, maar ga gerust je gang jongen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
komop zeg
pics van je mooie j........ glazenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zijn nog hele mooie ook.
En je maakt ze alleen schoon met water en soda?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zijn nog hele mooie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |