??quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tssss, als ik op vrouwen viel zouden we waaaay in elkaars league zitten.
Oh dan ga ik wel denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Zie ik dat er een meet is
Ik kan niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
@ king: afgewezen door
[..]
??
Nee, niet echt.. Vind het wel vleiend zelfs
Ik heb het altijd maar moeilijk dat rokje lesbisch is en het nooit iets tussen ons gaat worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet op vrouwen val, dus het is niet echt een afwijzing.
Ik ben geen haantjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er allemaal haantjes rondlopen zonder shirts
Oh gezelligquote:
En veel enge buitenlanders die constant aan je zitten. Odessa is alleen leuk als je al genoeg drank op hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er allemaal haantjes rondlopen zonder shirts
Casquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef Casie het volgende:
[..]
En veel enge buitenlanders die constant aan je zitten. Odessa is alleen leuk als je al genoeg drank op hebt.
Dat maak ik dus nooit mee...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef Casie het volgende:
[..]
En veel enge buitenlanders die constant aan je zitten. Odessa is alleen leuk als je al genoeg drank op hebt.
tjaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het altijd maar moeilijk dat rokje lesbisch is en het nooit iets tussen ons gaat worden.
Dan zal je eerst langs mij moetenquote:
Hihihihihihihihih.quote:
Ze zitten ook aan me in de Duke. Of de Roebbels. Of de Trechter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef Casie het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet meer mag rijden omdat je al 3 wijntjes op heb. Dan komt ze maar met het OVquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
nu wordt die nog mooier.. ze wil wel lopend naar rdam trein lopen (zonder bang te zijn voor aanranding) maar in de metro durft ze niet....
mOET IK DUS EEN half uur rijden en weer terug... pfff... wil dit niet
Mager ding ben jij toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal je eerst langs mij moeten
Ik las laatst iets over een coma... Dat een hetero man homo ontwaaktequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tja
zo zijn er ook talloze vrouwen die ik moet laten varen
Of ze zegt dat ze een date heeft met een knappe kerel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeggen dat je niet meer mag rijden omdat je al 3 wijntjes op heb. Dan komt ze maar met het OV
Wees maar blij dat er geen enge buitenlandse mannen aan je zitten, of je moet er stiekem van houdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat maak ik dus nooit mee...
Ben je in de next te vinden vanavond?
zeg dat danquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
nu wordt die nog mooier.. ze wil wel lopend naar rdam trein lopen (zonder bang te zijn voor aanranding) maar in de metro durft ze niet....
Dump dr. Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
Waarschijnlijk next...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Casie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat er geen enge buitenlandse mannen aan je zitten, of je moet er stiekem van houden![]()
Misschien, ligt er ook aan wat mijn vriendinnen willen. Jij?
Maar dik genoeg om kree te beschermen tegen jou.quote:
Sjah inderdaad. Redelijk debiel gedrag lijkt mequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dump dr. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Zwevertjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihih.
[..]
Ze zitten ook aan me in de Duke. Of de Roebbels. Of de Trechter.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een coma... Dat een hetero man homo ontwaakte
Dus....
Misschien moet je maar een keer op ski vakantie?
Ga jij of ik naar Snarf toe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ze zegt dat ze een date heeft met een knappe kerel.
Manipulatief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sjah inderdaad. Redelijk debiel gedrag lijkt me
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dik genoeg om kree te beschermen tegen jou.
Kroeg is vaak zo ontzettend druk. Door de weeks is het wel leuk, maar vrijdag meestal niet te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Zwevertjes![]()
Maar ik vind De Kroeg leuker, relaxtere sfeer en meer ruimte
Twi denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Mag ik je nog ruilen tegen een andere user?
Waarom wie weet vinden jullie elkaar IRL wel woest aantrekkelijk. Wat dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Als jij hem dan ook maar bij mij uit de buurt houdt met je lichaam.
Nee die is al voor MFNquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kroeg is vaak zo ontzettend druk. Door de weeks is het wel leuk, maar vrijdag meestal niet te doen.
[..]
Twi denk ik.
De seksuele spanning is te snijden met een mes tussen die twee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wie weet vinden jullie elkaar IRL wel woest aantrekkelijk. Wat dan?
Was het niet Watertornado die Snarfje wel zag zitten? Kunnen we hem sturen.quote:
Misschien is het handig om eerst even facebook uit te wisselenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wie weet vinden jullie elkaar IRL wel woest aantrekkelijk. Wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |