Dat vind ik juist geilquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huh?
gewoon fakking chagrijnig kijken in de trein/bus/metro, works like a charm
Er was een reden dat ik nooit in de Odessa kwam...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, afgelopen maandag een amerikaans meisje dat me leuk vond..... Die heeft me gezoend
Gek meisje...
En afgelopen donderdag stond ik zonder shirt samen met 3 dames.
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelfquote:
Ze hoeft zich geen zorgen te maken; ik blijf thuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooooooooow nu zit ze op mn gevoel te spelen dat ze straks aangerand wordt in metro enzo.... godsie... nu durf ik niet meer te zeggen dat ze maar met OV moet (en dat weet ze..!)
dus gezegd dak dr halverwege oppik.. verdoerie..
Oh, dat is niet mijn smaak dacht ook dat je dit bedoelde...quote:
Komop zeg, je bent te lief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooooooooow nu zit ze op mn gevoel te spelen dat ze straks aangerand wordt in metro enzo.... godsie... nu durf ik niet meer te zeggen dat ze maar met OV moet (en dat weet ze..!)
dus gezegd dak dr halverwege oppik.. verdoerie..
Laat dr lekker in dr sop gaarkoken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelf
Arme jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelf
Vertelquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een reden dat ik nooit in de Odessa kwam...
Weer zo'n post zonder eenduidigheidquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Komop zeg, je bent te lief.
Naja waardeer ik ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |