Ach gewoon verder gaan dan kom je vanzelf wel de ware tegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Oei ben 28 natuurlijk, niet makkelijk en zeker niet nu ik moet huren en geen recht meer heb op studiefinanciering.
Nee heb het flink verprutst, maar komt ook door de omstandigheden.
Zuuuuct, nouja met m'n MBO elektro kan ik best werk vinden hoor.
Maarja zou zo graag iets doen wat ik leuker vindt.
life sucks
Gezellie, zet de webcam even aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
heb net ijs gehaald (en thee, rijst en kipsate, anders voelde ik me een vreetzak als ik alleen dat koop haha)
Hoorde ik leuk liedje op de radio.. lekker hard meegezonge, vriendinnetje gebed, dus gaan zo feestje bouwen in mn huiskamer!
Muziekje, dansen sappies... leuk leuk!!
Altijd leuk. Wat voor ijs heb je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
heb net ijs gehaald (en thee, rijst en kipsate, anders voelde ik me een vreetzak als ik alleen dat koop haha)
Hoorde ik leuk liedje op de radio.. lekker hard meegezonge, vriendinnetje gebed, dus gaan zo feestje bouwen in mn huiskamer!
En dan bel je mij niet even?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
Zou me niks verbazen hoor, er zit 1 meid die ik echt leuk vind ook in dat zelfde bandje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach gewoon verder gaan dan kom je vanzelf wel de ware tegenin de kerk bijvoorbeeld. Volgens mijn oma de beste plaats
Ok, maar ik snap niet wat je punt is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De chick van een van de beste gamers van Nederland.
ze is er nog niet... en zeurt of ik dr met auto kom halen, maar echt geen zin heen en weer te rijden, met de metro is ze er zo, pik haar wel op station op (hopen dat ze niet eigenwijs en koppig thuis blijft danquote:
Die blonde, ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor, er zit 1 meid die ik echt leuk vind ook in dat zelfde bandje.
Maar ze heeft niet echt een oogje op mij.
Heb wel eens gevraagd om wat te gaan drinken maar dat hield ze af.
Nouja wie weet
Dat je beter gamer dan politicus kan worden voor de chicksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, maar ik snap niet wat je punt is?
Het gaat er om of je higher profile bent, maar dat snap ik natuurlijk wel
Je moet haar ook uitnodigen om samen iets voor de band te doen en dan gaat de rest vanzelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor, er zit 1 meid die ik echt leuk vind ook in dat zelfde bandje.
Maar ze heeft niet echt een oogje op mij.
Heb wel eens gevraagd om wat te gaan drinken maar dat hield ze af.
Nouja wie weet
Nou dat is dan wel heel makkelijk van haar..?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is er nog niet... en zeurt of ik dr met auto kom halen, maar echt geen zin heen en weer te rijden, met de metro is ze er zo, pik haar wel op station op (hopen dat ze niet eigenwijs en koppig thuis blijft dan)
mja las t .. en zag toen topicstarter...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk. Wat voor ijs heb je?
En zie de TT.
que?quote:
Oeh, dat klinkt niet slecht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja las t .. en zag toen topicstarter...*haalt schouders op *
heb half-baked gehaad ... das cookiedoogh en brownee in 1!
Ik heb je bandpagina bekeken daar. Daar staan 3 vrouwen op. 1 blonde, 2 met donker haar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
que?
Of doel je op de facebook, haha, dm je wel een linkje dan
Ach, dat weet ik niet hoor. Het gaat er uiteindelijk om dat je high profile bent en ergens bent of gaat komen qua financien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je beter gamer dan politicus kan worden voor de chicks
Dat zal het zijnquote:
Jaaa maar ze is lastig, ook echt een vrijgezelle meid, heel leventje alleen opgebouwd, geen vriendjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet haar ook uitnodigen om samen iets voor de band te doen en dan gaat de rest vanzelf
Doe je even een DMquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet slecht.
[..]
Ik heb je bandpagina bekeken daar. Daar staan 3 vrouwen op. 1 blonde, 2 met donker haar.
En dan ook nog leuke buurvrouw, ik zou bijna jaloers op je wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa maar ze is lastig, ook echt een vrijgezelle meid, heel leventje alleen opgebouwd, geen vriendjes.
Snap trouwens sowieso niet waardoor dat komt want ze is echt leuk.
Maargoed weet ik veel wil het niet forceren want we zien elkaar elke week natuurlijk, ga me dik ongemakkelijk voelen anders.
alle vrouwen zijn golddiggers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dat weet ik niet hoor. Het gaat er uiteindelijk om dat je high profile bent en ergens bent of gaat komen qua financien.
Ow over dat eten denk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
Ik moest lachen om de reactie van Myra op de facebook van kree![]()
Het kan altijd nog fout gaan, it aint over till it's overquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn golddiggers.
Nja nog 10 zware jaren maar dan ben ik echt de bom. Een universitaire studie afgerond, werkervaring opgedaan en gecasht
Ja, met een auto om een boom krullen is zo gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan altijd nog fout gaan, it aint over till it's over
Er zit verbetering in inmiddelsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Tering als je de hele week dat soort meuk vreet...
Zag er uit als soep uit blik met pasta er door heen of pasta met van die kant en klare rode saus zonde vlees.quote:
aaaahw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
pf... ik zeg dak die vriendin niet op wil halen.. en nu zegt ze ineens dat ze aan de diarree is en dat ze daarom niet met t OV wil , gevraagd of zuipen dan uberhaupt wel verstandig is ( * smoes dus)
Genoeg fokkers die je wel van je drank willen helpen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
pf... ik zeg dak die vriendin niet op wil halen.. en nu zegt ze ineens dat ze aan de diarree is en dat ze daarom niet met t OV wil , gevraagd of zuipen dan uberhaupt wel verstandig is ( * smoes dus)
Ja zoietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zag er uit als soep uit blik met pasta er door heen of pasta met van die kant en klare rode saus zonde vlees.
ja en ondertussen in mn eentje een feestje viernequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
aaaahw.
Tja het klonk al raar ook eigenlijk.
En nu?
Toch maar op fok hangen?
Hoe klein zijn jouw voetjes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Omg Myr, wat zag ik nou in het heels topic?![]()
![]()
Als ze die order fixen en je ze binnen krijgt moet je maar laten weten hoe die blauwe zijn, wil die stiekem ook wel. Maarja heb de zwarte al.![]()
Ik lees wel overal dat ze vrij klein vallen, ikzelf heb ze gewoon in mijn eigen maat en zitten prima maar heb sowieso kleine voetjes, misschien iets om mee rekening te houden.
Jammer Snarf. Zonde dat sommige mensen zo zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Haha ik ook hoor, ga niet meer weg vanavond, zit een beetje voor de tv te hangen en fok!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en ondertussen in mn eentje een feestje vierneheb gewoon al muziekje aan en wijntje koud gezet...!
Maat 36.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe klein zijn jouw voetjes?
[..]
Jammer Snarf. Zonde dat sommige mensen zo zijn.
ze blijft vol houden dat reistijd veeeel korter is als ik haar ophaal... maar ze vergeet dat ik heen en weer moet en dat t voor mij de reistijd evenlang is als wanneer ze gewoon ff dat halfuurtje in de metro gaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en ondertussen in mn eentje een feestje vierneheb gewoon al muziekje aan en wijntje koud gezet...!
Bummer! Trek de alcohol maar uit de kast en maak er een feestje met jezelf van! Doe ik ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Ja wat zeurt ze dan, jij nodigt haar uit....? En dan gaat ze moeilijk doen over hoe en wat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze blijft vol houden dat reistijd veeeel korter is als ik haar ophaal... maar ze vergeet dat ik heen en weer moet en dat t voor mij de reistijd evenlang is als wanneer ze gewoon ff dat halfuurtje in de metro gaat
heb al gezegd dak haar gewoon bij netro oppik, dus ze hoeft daarna niet meer met de bus of te lopen.. maar ga echt niet helemaal naar rdam heen en weer rijden als zij naast de metro woont (wat ze omschrijft als een kwartier te moeten lopen om bij metro te komen.. ik liep t vorige keer in 5 minuten)quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wat zeurt ze dan, jij nodigt haar uit....? En dan gaat ze moeilijk doen over hoe en wat.
Is toch raar?
Ook grote handen?quote:
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |