Van mij mag jequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben al zo lang sterken moet trouwens toch tanken, dus zou t kunnen combineren
hmm volgende week, eens kijken of het mij nog lukt om daar bij te zijn.quote:
Hoe heet zo'n ding ook alweer?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zelf deel ik niets... all mine.
[ afbeelding ]
Lijkt mij leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmm volgende week, eens kijken of het mij nog lukt om daar bij te zijn.
Ik, omdat ik je verplicht te komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik sta bij de meet.![]()
Wanneer is dat gebeurd?
Als MFN komt, moet ik wel nieuwe kleren kopen eerst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zou mfn ook komen?
Dan durf ik niet hoor
Ah, ok. Goed overleg wel.quote:
Als ik nu kom dan zorg ik wel dat MFN jou met rust laatquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zou mfn ook komen?
Dan durf ik niet hoor
haha ok dealquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu kom dan zorg ik wel dat MFN jou met rust laat
En natuurlijk is het niet de schuld van de grote blonde leiderquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
owh kabinet gaat vallen hoor ik net, zal tijd worden
Stelletje prutsers daar.
Ik vond het zo slecht nog niet gaan. Gelukkig gaan we nu de poen weer naar links schuiven, en zo blijven we aan de gang met geld weg pissen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
Stelletje prutsers daar.
Ja klopt, was vanmiddag op het nieuws.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
Stelletje prutsers daar.
hmmm heb niks met wilders, hij had opzich best wel punten, maar hij gooit het teveel op integratie etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En natuurlijk is het niet de schuld van de grote blonde leider
Een zooitje? Ze hadden dingen op zich wel goed gepland, ook al was ik het met veel van hun beslissingen oneensquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm heb niks met wilders, hij had opzich best wel punten, maar hij gooit het teveel op integratie etc.
De rest was ook maar een zooitje.
Beetje overleggen en dealtjes sluiten.
Gaat niet werken zo.
Of Geert goeie punten had betwijfel ik. Dat hij nu als een lafaard wegloopt zegt genoegquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm heb niks met wilders, hij had opzich best wel punten, maar hij gooit het teveel op integratie etc.
De rest was ook maar een zooitje.
Beetje overleggen en dealtjes sluiten.
Gaat niet werken zo.
De vraag is waarom hij dat juist nu gedaan heeft. Denkt hij ermee voordeel te kunnen halen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Geert goeie punten had betwijfel ik. Dat hij nu als een lafaard wegloopt zegt genoeg
Nee, dit gaat inderdaad niks meer wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
Het hele probleem is, dat het een minderheidskabinet is.
Daardoor moeten ze deals sluiten waardoor de oorspronkelijke plannen van de partijen er niet uit komen.
Geef mij maar weer nieuwe verkiezingen, dit gaat niks worden zo.
Bijvoorbeeld financiering aan ontwikkelingshulp.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Geert goeie punten had betwijfel ik. Dat hij nu als een lafaard wegloopt zegt genoeg
Uiteraard de komende bezuinigen zijn niet van hem dus kan hij wijzen naar de regering. Het erge nog is dat mensen het nog geloven ook. De PVV zal door deze steunt van Geert weer een paar zetels winnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De vraag is waarom hij dat juist nu gedaan heeft. Denkt hij ermee voordeel te kunnen halen?
Hier ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Er gaan miljarden weg aan ontwikkelingshulp en dat geld kunnen we nu voor betere dingen gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld financiering aan ontwikkelingshulp.
Afschaffen, zet maar een vinkje op de belasting aangifte, dan kan iedereen zelf beslissen of je daar wat aan wil geven of niet.
Raar dat dat door de regering wordt bepaald.
Plus dat het in internationale verdragen staat dat Nederland ieder jaar zo veel miljard doneert aan arme landenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld financiering aan ontwikkelingshulp.
Afschaffen, zet maar een vinkje op de belasting aangifte, dan kan iedereen zelf beslissen of je daar wat aan wil geven of niet.
Raar dat dat door de regering wordt bepaald.
Denk trouwens dat de PVV dik gaat verliezen aan zetels hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard de komende bezuinigen zijn niet van hem dus kan hij wijzen naar de regering. Het erge nog is dat mensen het nog geloven ook. De PVV zal door deze steunt van Geert weer een paar zetels winnen.
Hij zal dat ongetwijfeld denken, anders had hij dit niet nu gedaan. Maar of dat ook zo is? Maar ik kan me zelf moeilijk voorstellen dat de PVV zoveel stemmen krijgt, zo goed heeft hij het niet gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard de komende bezuinigen zijn niet van hem dus kan hij wijzen naar de regering. Het erge nog is dat mensen het nog geloven ook. De PVV zal door deze steunt van Geert weer een paar zetels winnen.
fucking lekker. Splitijsjes ook en perenijsjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zelf deel ik niets... all mine.
[ afbeelding ]
Volgende keer ook lezen wie de TT plaatst!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef Michel2GRFE het volgende:
* Michel2GRFE ziet TT, leest laatste posts en raakt lichtelijk in de war
Ja zo denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Er gaan miljarden weg aan ontwikkelingshulp en dat geld kunnen we nu voor betere dingen gebruiken
Het CDA vind ik marginaal beter dan de PVV. Helaas gaat dit Geert wel stemmen opleveren. Serieus mensen wordt wakker Geert heeft geen oplossingen voor de problemen. Hij kan alleen roepen dat het niet goed is meer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Denk trouwens dat de PVV dik gaat verliezen aan zetels hoor.
Goh, toch maar weer stemmen wat ik al vanaf m'n 18e doe, CDA
True..true. Lag in de lijn der verwachtingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer ook lezen wie de TT plaatst!
Wat stem jij tijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het CDA vind ik marginaal beter dan de PVV. Helaas gaat dit Geert wel stemmen opleveren. Serieus mensen wordt wakker Geert heeft geen oplossingen voor de problemen. Hij kan alleen roepen dat het niet goed is meer niet.
Nieuwe bezuinigen, Wilders ik had het anders en beter gedaan. Henk en Ingrid worden hier weer de dupe van, Brussel, blahblah, tokkiesvolk stemt weer op hem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zal dat ongetwijfeld denken, anders had hij dit niet nu gedaan. Maar of dat ook zo is? Maar ik kan me zelf moeilijk voorstellen dat de PVV zoveel stemmen krijgt, zo goed heeft hij het niet gedaan
Het CDA gaat wellicht veel slaag krijgen de komende verkiezingen. En terecht. Zal me ook niks verbazen als de PvdA het ook slechter gaat doen (al weet ik dat met die nieuwe niet meer zeker).quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het CDA vind ik marginaal beter dan de PVV. Helaas gaat dit Geert wel stemmen opleveren. Serieus mensen wordt wakker Geert heeft geen oplossingen voor de problemen. Hij kan alleen roepen dat het niet goed is meer niet.
SPquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Wat stem jij tijn?
Als je het wil zeggen tenminste.
Je weet, dit is ruzie vragenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Wat stem jij tijn?
Als je het wil zeggen tenminste.
Ik las: "SGP" en spuugde uit verbazing mijn sinossappelsap uit.quote:
Ik zit altijd zo te twijfelen, zit een beetje in het midden denk.quote:
Ik stem toch op de piratenpartijquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet, dit is ruzie vragen
Altijd als je ruzie wilt met een vriend of zo, ga het hebben over wat jullie stemmen
Kree durf jij aan MFN te vragen wat ze stemt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd als je ruzie wilt met een vriend of zo, ga het hebben over wat jullie stemmen
Oh nee hoor helemaal niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat CDA stemmen? Daar zou ik dus -nooit- op willen stemmen hequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo te twijfelen, zit een beetje in het midden denk.
En als ik stemwijzer/kieswijzer invul dan kom ik ook in het midden terecht.
Dus ja beetje CDA of mss moet ik eens stemmen op SGP ofzo.
Denk nog niet eens zo slecht.
Maarja we zullen het wel weer zien.
Ehehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree durf jij aan MFN te vragen wat ze stemt?
Ja maar dan krijg ik terug "hou je bek kneus"quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree durf jij aan MFN te vragen wat ze stemt?
Van hun zou ik mijzelf moeten hatenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las: "SGP" en spuugde uit verbazing mijn sinossappelsap uit.
SGP waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo te twijfelen, zit een beetje in het midden denk.
En als ik stemwijzer/kieswijzer invul dan kom ik ook in het midden terecht.
Dus ja beetje CDA of mss moet ik eens stemmen op SGP ofzo.
Denk nog niet eens zo slecht.
Maarja we zullen het wel weer zien.
Ook niet lief van haarquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik terug "hou je bek kneus"
Stem ik altijd al.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat CDA stemmen? Daar zou ik dus -nooit- op willen stemmen he
Ik snap dat hele gedoe tussen kree en mfn sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet lief van haarwaarom doet ze zo?
Volgzaam schaapquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stem ik altijd al.
Maarja beetje vanuit huis meegekregen misschien.
Doe die stemwijzer altijd en dan kom ik daar ook op uit.
Of trouwens ook D66
Tja weet ik veel
Ik ben ook weer te lui om het helemaal te doorgronden allemaal.
SGP vooral om de normen en waarden dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van hun zou ik mijzelf moeten hatenof iig zou ik mijn leefstijl niet mogen leven.
[..]
SGP waarom?
Grappig. Ik heb wel eens een stemwijzer gedaan en daar kwam iets heel anders uit dan ik van mezelf bedacht had. Maar ik weet denk ik al op wie ik ga stemmen dit keer. We zullen zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Stem ik altijd al.
Maarja beetje vanuit huis meegekregen misschien.
Doe die stemwijzer altijd en dan kom ik daar ook op uit.
Of trouwens ook D66
Tja weet ik veel
Ik ben ook weer te lui om het helemaal te doorgronden allemaal.
NEeeeeeeeeeeee, niks loos twiquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef twi het volgende:
Wat, is er weer gedoe tussen mfn en kree? Waar?
Oh god dit soort mensenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
SGP vooral om de normen en waarden dan.
Moet zeggen dat ik me er niet in verdiept heb hoor.
Maarja je weet ik ben wel christelijk, denk dat zo'n partij niet eens zo kwaad zou kunnen in een kabinet.
Was de SGP niet die partij die geen vrouwen duldt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Maarja je weet ik ben wel christelijk, denk dat zo'n partij niet eens zo kwaad zou kunnen in een kabinet.
is kortzichtig, wat is er mis met de sgp bijvoorbeeld volgens jou?quote:
Ja dat is dus iets waar ik het weer niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was de SGP niet die partij die geen vrouwen duldt?
Hij is homo; dit is vragen naar de bekende wegquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
is kortzichtig, wat is er mis met de sgp bijvoorbeeld volgens jou?
Dat ze geen vrouwen in de politiek willen hebben misschien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom het zo is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gedoe tussen kree en mfn sowieso niet.
Dat weet ik maar. SGP in het kabinet. Zo lang ze maar met hun poten van de poten afblijven. Om te beginnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Tijn is niet gay.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is homo; dit is vragen naar de bekende weg
Owh ok, nou ik heb daar niks tegen laat ik dat maar voorop stellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is homo; dit is vragen naar de bekende weg
Het tegen abortus zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Adoptiekinderen zijn het beste af met één vader en één moeder. De mogelijkheid voor paren van hetzelfde geslacht om kinderen uit het buitenland te adopteren, moet worden geschrapt.
No offense maar een gezin met een vader en een moeder is vaak wel het stabielst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het tegen abortus zijn bijvoorbeeld.
EN dit,
[..]
Ja daar ben ik het niet mee eens dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het tegen abortus zijn bijvoorbeeld.
EN dit,
[..]
Nog wat versiert vandaag Kree?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het niet mee eens dus.
Maargoed ik weet het nog niet, leuk onderwerp om weer over te hebben als de verkiezingen komen.
Gaan we nu weer verder over versieren
Kom maar met je bronnen dan...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
No offense maar een gezin met een vader en een moeder is vaak wel het stabielst.
Ik weet het ook niet. Ik kom de laatste dagen gewoon altijd gekwebbel tussen mfn en kree tegen. Gaat wsl nergens overquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom het zo is.
[..]
Dat weet ik maar. SGP in het kabinet. Zo lang ze maar met hun poten van de poten afblijven. Om te beginnen.
Je kan gaan flyeren voor een politieke partij en de flyers met telefoonnummer aan leuke dames gevenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het niet mee eens dus.
Maargoed ik weet het nog niet, leuk onderwerp om weer over te hebben als de verkiezingen komen.
Gaan we nu weer verder over versieren
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik kom de laatste dagen gewoon altijd gekwebbel tussen mfn en kree tegen. Gaat wsl nergens over
nooohhh puyke website ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, wat een bazending is dit:
http://www.brickshop.nl/l(...)amp-darth-vader.html
Doe een gokquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog wat versiert vandaag Kree?
Een LEGO darth vader met een echte TL-buis erin?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, wat een bazending is dit:
http://www.brickshop.nl/l(...)amp-darth-vader.html
Is niks joh met MFN, geen rel niks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik kom de laatste dagen gewoon altijd gekwebbel tussen mfn en kree tegen. Gaat wsl nergens over
Jwz, hete boi van me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn vakdidactiek groep zit ik met 11 vrouwen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Doe een gok
Was gister heeeel gezellig op de bbq met m'n werk maarja metaal dus geen vrouwen.
had verzorging moeten kiezen man...
En 1 man.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Denk je nog kans te maken daar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn vakdidactiek groep zit ik met 11 vrouwen.
Dat kan nu nog steedsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Doe een gok
Was gister heeeel gezellig op de bbq met m'n werk maarja metaal dus geen vrouwen.
had verzorging moeten kiezen man...
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jwz, hete boi van me.Wel beter dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In mijn vakdidactiek groep zit ik met 11 vrouwen.
En 1 man.
Do what you love, love what you do!
Niet echt meer, ik ben verdoemd tot een leven in de techniek.quote:
Als ik mijn best deed? Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je nog kans te maken daar?
Ja hoe waarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
"Laten we het over versieren hebben". Dan zijn we denk ik snel weer uitgeluld
Politici weten trouwens altijd wel knappe dames te versierenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoe waar
Daarom beetje andere onderwerpen afentoe
Zou het dan toch status zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Politici weten trouwens altijd wel knappe dames te versieren
Op reset drukken en opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt meer, ik ben verdoemd tot een leven in de techniek.
En vrouwen zijn er schaars.
Als ik ooit nog eens zou kunnen kiezen voor iets anders dan zou ik de muziek in gaan.
Ja. 2e date, ge-friendzoned.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien ook wel gewoon veiligheid? Financiele zekerheid is toch wel wat waard, zeker als het om hogere bedragen gaat want financiele zekerheid heeft iedereen in Nederlandquote:
Gisteren op de bruiloft van mijn zusje een tijdje met een kennis van mijn zusje staan praten. Leuk meisje. Volgende keer proberen wat langer mee te pratenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mark Ruttequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Politici weten trouwens altijd wel knappe dames te versieren
En wie is dat dan weer?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mark Rutte
Beter ga je gamen; zoek eens op Cassandra Schenkhuizen
Oei ben 28 natuurlijk, niet makkelijk en zeker niet nu ik moet huren en geen recht meer heb op studiefinanciering.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op reset drukken en opnieuw beginnen
Ach gewoon verder gaan dan kom je vanzelf wel de ware tegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Oei ben 28 natuurlijk, niet makkelijk en zeker niet nu ik moet huren en geen recht meer heb op studiefinanciering.
Nee heb het flink verprutst, maar komt ook door de omstandigheden.
Zuuuuct, nouja met m'n MBO elektro kan ik best werk vinden hoor.
Maarja zou zo graag iets doen wat ik leuker vindt.
life sucks
Gezellie, zet de webcam even aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
heb net ijs gehaald (en thee, rijst en kipsate, anders voelde ik me een vreetzak als ik alleen dat koop haha)
Hoorde ik leuk liedje op de radio.. lekker hard meegezonge, vriendinnetje gebed, dus gaan zo feestje bouwen in mn huiskamer!
Muziekje, dansen sappies... leuk leuk!!
Altijd leuk. Wat voor ijs heb je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
heb net ijs gehaald (en thee, rijst en kipsate, anders voelde ik me een vreetzak als ik alleen dat koop haha)
Hoorde ik leuk liedje op de radio.. lekker hard meegezonge, vriendinnetje gebed, dus gaan zo feestje bouwen in mn huiskamer!
En dan bel je mij niet even?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
Zou me niks verbazen hoor, er zit 1 meid die ik echt leuk vind ook in dat zelfde bandje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach gewoon verder gaan dan kom je vanzelf wel de ware tegenin de kerk bijvoorbeeld. Volgens mijn oma de beste plaats
Ok, maar ik snap niet wat je punt is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De chick van een van de beste gamers van Nederland.
ze is er nog niet... en zeurt of ik dr met auto kom halen, maar echt geen zin heen en weer te rijden, met de metro is ze er zo, pik haar wel op station op (hopen dat ze niet eigenwijs en koppig thuis blijft danquote:
Die blonde, ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor, er zit 1 meid die ik echt leuk vind ook in dat zelfde bandje.
Maar ze heeft niet echt een oogje op mij.
Heb wel eens gevraagd om wat te gaan drinken maar dat hield ze af.
Nouja wie weet
Dat je beter gamer dan politicus kan worden voor de chicksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, maar ik snap niet wat je punt is?
Het gaat er om of je higher profile bent, maar dat snap ik natuurlijk wel
Je moet haar ook uitnodigen om samen iets voor de band te doen en dan gaat de rest vanzelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor, er zit 1 meid die ik echt leuk vind ook in dat zelfde bandje.
Maar ze heeft niet echt een oogje op mij.
Heb wel eens gevraagd om wat te gaan drinken maar dat hield ze af.
Nouja wie weet
Nou dat is dan wel heel makkelijk van haar..?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze is er nog niet... en zeurt of ik dr met auto kom halen, maar echt geen zin heen en weer te rijden, met de metro is ze er zo, pik haar wel op station op (hopen dat ze niet eigenwijs en koppig thuis blijft dan)
mja las t .. en zag toen topicstarter...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk. Wat voor ijs heb je?
En zie de TT.
que?quote:
Oeh, dat klinkt niet slecht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja las t .. en zag toen topicstarter...*haalt schouders op *
heb half-baked gehaad ... das cookiedoogh en brownee in 1!
Ik heb je bandpagina bekeken daar. Daar staan 3 vrouwen op. 1 blonde, 2 met donker haar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
que?
Of doel je op de facebook, haha, dm je wel een linkje dan
Ach, dat weet ik niet hoor. Het gaat er uiteindelijk om dat je high profile bent en ergens bent of gaat komen qua financien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je beter gamer dan politicus kan worden voor de chicks
Dat zal het zijnquote:
Jaaa maar ze is lastig, ook echt een vrijgezelle meid, heel leventje alleen opgebouwd, geen vriendjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet haar ook uitnodigen om samen iets voor de band te doen en dan gaat de rest vanzelf
Doe je even een DMquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet slecht.
[..]
Ik heb je bandpagina bekeken daar. Daar staan 3 vrouwen op. 1 blonde, 2 met donker haar.
En dan ook nog leuke buurvrouw, ik zou bijna jaloers op je wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa maar ze is lastig, ook echt een vrijgezelle meid, heel leventje alleen opgebouwd, geen vriendjes.
Snap trouwens sowieso niet waardoor dat komt want ze is echt leuk.
Maargoed weet ik veel wil het niet forceren want we zien elkaar elke week natuurlijk, ga me dik ongemakkelijk voelen anders.
alle vrouwen zijn golddiggers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, dat weet ik niet hoor. Het gaat er uiteindelijk om dat je high profile bent en ergens bent of gaat komen qua financien.
Ow over dat eten denk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
Ik moest lachen om de reactie van Myra op de facebook van kree![]()
Het kan altijd nog fout gaan, it aint over till it's overquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn golddiggers.
Nja nog 10 zware jaren maar dan ben ik echt de bom. Een universitaire studie afgerond, werkervaring opgedaan en gecasht
Ja, met een auto om een boom krullen is zo gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan altijd nog fout gaan, it aint over till it's over
Er zit verbetering in inmiddelsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Tering als je de hele week dat soort meuk vreet...
Zag er uit als soep uit blik met pasta er door heen of pasta met van die kant en klare rode saus zonde vlees.quote:
aaaahw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
pf... ik zeg dak die vriendin niet op wil halen.. en nu zegt ze ineens dat ze aan de diarree is en dat ze daarom niet met t OV wil , gevraagd of zuipen dan uberhaupt wel verstandig is ( * smoes dus)
Genoeg fokkers die je wel van je drank willen helpen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
pf... ik zeg dak die vriendin niet op wil halen.. en nu zegt ze ineens dat ze aan de diarree is en dat ze daarom niet met t OV wil , gevraagd of zuipen dan uberhaupt wel verstandig is ( * smoes dus)
Ja zoietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zag er uit als soep uit blik met pasta er door heen of pasta met van die kant en klare rode saus zonde vlees.
ja en ondertussen in mn eentje een feestje viernequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
aaaahw.
Tja het klonk al raar ook eigenlijk.
En nu?
Toch maar op fok hangen?
Hoe klein zijn jouw voetjes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Omg Myr, wat zag ik nou in het heels topic?![]()
![]()
Als ze die order fixen en je ze binnen krijgt moet je maar laten weten hoe die blauwe zijn, wil die stiekem ook wel. Maarja heb de zwarte al.![]()
Ik lees wel overal dat ze vrij klein vallen, ikzelf heb ze gewoon in mijn eigen maat en zitten prima maar heb sowieso kleine voetjes, misschien iets om mee rekening te houden.
Jammer Snarf. Zonde dat sommige mensen zo zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Haha ik ook hoor, ga niet meer weg vanavond, zit een beetje voor de tv te hangen en fok!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en ondertussen in mn eentje een feestje vierneheb gewoon al muziekje aan en wijntje koud gezet...!
Maat 36.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe klein zijn jouw voetjes?
[..]
Jammer Snarf. Zonde dat sommige mensen zo zijn.
ze blijft vol houden dat reistijd veeeel korter is als ik haar ophaal... maar ze vergeet dat ik heen en weer moet en dat t voor mij de reistijd evenlang is als wanneer ze gewoon ff dat halfuurtje in de metro gaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en ondertussen in mn eentje een feestje vierneheb gewoon al muziekje aan en wijntje koud gezet...!
Bummer! Trek de alcohol maar uit de kast en maak er een feestje met jezelf van! Doe ik ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
Ja wat zeurt ze dan, jij nodigt haar uit....? En dan gaat ze moeilijk doen over hoe en wat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze blijft vol houden dat reistijd veeeel korter is als ik haar ophaal... maar ze vergeet dat ik heen en weer moet en dat t voor mij de reistijd evenlang is als wanneer ze gewoon ff dat halfuurtje in de metro gaat
heb al gezegd dak haar gewoon bij netro oppik, dus ze hoeft daarna niet meer met de bus of te lopen.. maar ga echt niet helemaal naar rdam heen en weer rijden als zij naast de metro woont (wat ze omschrijft als een kwartier te moeten lopen om bij metro te komen.. ik liep t vorige keer in 5 minuten)quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wat zeurt ze dan, jij nodigt haar uit....? En dan gaat ze moeilijk doen over hoe en wat.
Is toch raar?
Ook grote handen?quote:
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten hequote:
Ja, ik moest ze gewoon hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Omg Myr, wat zag ik nou in het heels topic?![]()
![]()
Als ze die order fixen en je ze binnen krijgt moet je maar laten weten hoe die blauwe zijn, wil die stiekem ook wel. Maarja heb de zwarte al.![]()
Ik lees wel overal dat ze vrij klein vallen, ikzelf heb ze gewoon in mijn eigen maat en zitten prima maar heb sowieso kleine voetjes, misschien iets om mee rekening te houden.
Ik heb ook grote voeten; dat past bij de restquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja, het past bij de rest.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he
wilde alleen maar zeggen dat die grote schoenen dragen hoor.....quote:
Nou blijf maar lekker hier op fok dan, ook gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb al gezegd dak haar gewoon bij netro oppik, dus ze hoeft daarna niet meer met de bus of te lopen.. maar ga echt niet helemaal naar rdam heen en weer rijden als zij naast de metro woont (wat ze omschrijft als een kwartier te moeten lopen om bij metro te komen.. ik liep t vorige keer in 5 minuten)
Nee vertel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he
Een vrouw in de trein vroeg eens aan mij of ik piano speelde omdat ik zulke lange vingers had en die goed voor piano spelen schijnen te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja best wel, maar handig met piano spelen
jajajaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wilde alleen maar zeggen dat die grote schoenen dragen hoor.....
Is zo, en daar had je op door moeten lullen joh. (als ze leuk was tenminste):Pquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee vertel?
[..]
Een vrouw in de trein vroeg eens aan mij of ik piano speelde omdat ik zulke lange vingers had en die goed voor piano spelen schijnen te zijn
Rokjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
1 goedenavond voor dit topic, eentje maar
jaja ze interesseerde zich vast in je piano-techniekquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vrouw in de trein vroeg eens aan mij of ik piano speelde omdat ik zulke lange vingers had en die goed voor piano spelen schijnen te zijn
Jij hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jaaa ze zijn echt geweldig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik moest ze gewoon hebben.![]()
Misschien toch maar een maatje groter bestellen dan.
Eerst maar afwachten tot ik mijn geld weer terug heb en tenminste weer kan bestellen. Baal wel een beetje dat het fout is gegaan.
Haar dochter welquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
Is zo, en daar had je op door moeten lullen joh. (als ze leuk was tenminste):P
hoiquote:
ik dacht "ik doe eens lekker gek"quote:
Ongelofelijk schattig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja, het past bij de rest.
Dat dit ooit uit mijn mond komt. Too oldquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja ze interesseerde zich vast in je piano-techniek
makoquote:
omg mijn hartje maakte een sprongetje, hoi mfnquote:
Waar heb je uitgehangen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik dacht "ik doe eens lekker gek"
Vast wel, Loka, newbquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef kree het volgende:
Is de club nu compleet of missen we nog iemand hier
Typisch zaterdagavond op fok
ik durfde even niet meerquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik durfde even niet meer![]()
maar ik heb al mijn moed bijeen geschraapt
Ik heb je gemist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Damn, dat is toevallig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
oh my...![]()
-- Cott'n eye joe! --whoop whoop
* zwaait met lasso en rent rondjes in de huiskamer op een denkbeeldig paard *
loka en newb die missen... dan weten we t welquote:
Lol. WUt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
oh my...![]()
-- Cott'n eye joe! --whoop whoop
* zwaait met lasso en rent rondjes in de huiskamer op een denkbeeldig paard *
gaan we maar niet oprakelenquote:
ik jou/jullie ook hoorquote:
-> likequote:
Der is al een kortingcode, 10% in heel april.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaa ze zijn echt geweldig.![]()
Heb ze nog amper gedragen maar ze staan wel mooi te pronken op mijn kamer, ook prima.![]()
Dat is wel stom inderdaad, beter storten ze het snel terug. Maar maybe is er tegen die tijd wel weer een kortingscode beschikbaar.
Hmm ken op zich wel veel meiden van mijn lengte, ook wat die nog kleiner zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongelofelijk schattig.![]()
Zijn ze daar bij jou in de buurt allemaal wat aan de kleine kant?Hier is iedereen veel langer dan ik.
Lieeef.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mako![]()
[..]
omg mijn hartje maakte een sprongetje, hoi mfn
ik kon er niks aan doenquote:
Rokjon is de grootste oorzaak van wat wij het broeikaseffect noemen.quote:
Omg daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der is al een kortingcode, 10% in heel april.
Mijn tante zei ook al, die zijn al leuk gewoon om te hebben staan.Ze maken me nu al vrolijk en ik heb ze nog niet eens.
Heb er al zoveel naar zitten kijken, moest ze wel kopen eindelijk.
Tussen het fokken door kunnen vast wel 15 minuten tijd maken om te fok!ken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
loka en newb die missen... dan weten we t wel
Ijsblokjes...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kon er niks aan doen!!
tevens: pics van snarf met cowboyhoed en denkbeeldig paawrd
quote:
ik voel de liefdequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokjon is de grootste oorzaak van wat wij het broeikaseffect noemen.
ik ben in!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
Dan moet ik misschien richting het binnenland verhuizen. Er zijn hier toch geen banen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ken op zich wel veel meiden van mijn lengte, ook wat die nog kleiner zijn.
Maar ook genoeg grotere dames hoor.
vast niet, ik maak jullie allemaal boosquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neitsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
ohja die hebben we ook nogquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik meedoen dan vang ik jou met mijn lasso
nee, hoezo? wel 2 oudere broers thoquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ijsblokjes...
Heb je een broertje trouwens?
ik buig mij voor u neerquote:
mij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast niet, ik maak jullie allemaal boos
Pics?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, hoezo? wel 2 oudere broers tho
* tijnbrein Help hahahquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja die hebben we ook nog* pak me helemaal *
Dat lukt je echt niet bij allemaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nein fok galorequote:
met jou ga ik een leuke film kijkenquote:
we praten via mobiel op Fok! met elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neits
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big cityquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neits
Fok!ken what else? I fok! there for I amquote:
Denk ik toch niet, zat om over te praten, zie je nu toch ook alquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien richting het binnenland verhuizen. Er zijn hier toch geen banen.
rokje gaat voor niemand op de knietjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op je knietjes is ook wel voldoende...
meende ik niet hoorquote:
Dan kom ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen. Leren voor maandag.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ga je heen daaaaaaaaaaaaaanquote:
Ja lekker, biertje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we praten via mobiel op Fok! met elkaar
* psst re-fill..?! *
Gebeurd zo vaakquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big city
Wat doe je voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
dat is hoe ik rolquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje... Wat een sensuele UI heb je weer.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Ja en wat denk je van mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rokje gaat voor niemand op de knietjes
[..]
meende ik niet hoormaar ik zal vast verlegen zijn, geloof het of niet
Ik wil ook kut zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.
Nee heb ik niet verteld hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Je hebt het vast verteld maar dat heb ik gemist.
ik denk dat ik toch een blauwtje loop bij mfn vanaafquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
ik zal er eens over nadenken.. beloof niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van mij
Toch maar een keer doen denk.
en ik doe heul niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef twi het volgende:
Poeh, Rokje is er en het topic vliegt gelijk in de vijfde versnelling.
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
Is niks aan, geloof me.quote:
Ik luister....quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee heb ik niet verteld hier.
Biologie docent was het hè?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
Divers is goed, maar te divers niet. Buiten praktische bezwaren denk ik dat er teveel verschil zit in de levensfase waar mensen inzitten, de interesses die ze hebben en de sociale vaardigheden die ze hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
jaaa daarnaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!
Eigenlijk best leuk dansen. Gister nog gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!
Hij weet over bloemetjes en bijtjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Biologie docent was het hè?
durf ik toch niet, mfn is above my leaguequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niks aan, geloof me.
Maar ik wil MFN en Rokjon saampjes hun ding zien doen.
[ afbeelding ]
Leuke meisje gaat hij dat in de praktijk uitleggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij weet over bloemetjes en bijtjes.![]()
En over bloemkool en ooievaars.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch een blauwtje loop bij mfn vanaaf
Jup.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Biologie docent was het hè?
Ik heb hier nog ergens een boek met hoe alle verschillende dieren seks hebben. Eens zoeken waar dat ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook soms.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
durf ik toch niet, mfn is above my league
Ik zet m'n tanden op elkaar, laat een paar traantjes en zet me er overheen :$ zo ben ik :$quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
[..]
Jup.
[..]
Ik heb hier nog ergens een boek met hoe alle verschillende dieren seks hebben. Eens zoeken waar dat ligt.
[..]
Zo voel ik me ook soms.
dan vliegen we samen over de regenboog :$ :$ :$quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Rokje geeft je vleuuuuuuuuugelssssssssssss.
Tssss, als ik op vrouwen viel zouden we waaaay in elkaars league zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
durf ik toch niet, mfn is above my league
I wana see you and me on a bird flyinnggg awayyyyquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan vliegen we samen over de regenboog :$ :$ :$
Das echt een kutfilm. Veul te eng ook..quote:
Junglebook danquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das echt een kutfilm. Veul te eng ook..
Je zit in de Odessa? Nu al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Johhh, zieke balts op de tafels in de odessa hier kaneeel.
Arm Rokje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zet m'n tanden op elkaar, laat een paar traantjes en zet me er overheen :$ zo ben ik :$
ik........... maar............ bwohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tssss, als ik op vrouwen viel zouden we waaaay in elkaars league zitten.
Das wel lang geleden voor deze knaap.quote:
Gisteren nog gekekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das wel lang geleden voor deze knaap.
Nee, afgelopen maandag een amerikaans meisje dat me leuk vond..... Die heeft me gezoendquote:
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel je Incendies, die heb ik al gezien.
komt wel goed met mij.... ooitquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit in de Odessa? Nu al?
[..]
Arm Rokje.
Voel je je een keer als ons!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik........... maar............ bwohhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik vind het alleen interessant als het over mensen gaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik heb het boek gevonden. Van Strategie tot Liefde, van Paul Galand.
Zitten best wat mooie plaatjens in, maar vooral de begeleidende tekst is goed.
vond het anders best een compliment hoorquote:
Faalquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooooooooow nu zit ze op mn gevoel te spelen dat ze straks aangerand wordt in metro enzo.... godsie... nu durf ik niet meer te zeggen dat ze maar met OV moet (en dat weet ze..!)
dus gezegd dak dr halverwege oppik.. verdoerie..
Voel je je niet eens afgewezen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vond het anders best een compliment hoor
Tering wat een geflipt wijf. Dat je dit volk uberhaupt over de vloer wil...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooooooooow nu zit ze op mn gevoel te spelen dat ze straks aangerand wordt in metro enzo.... godsie... nu durf ik niet meer te zeggen dat ze maar met OV moet (en dat weet ze..!)
huh?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
Dat vind ik juist geilquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huh?
gewoon fakking chagrijnig kijken in de trein/bus/metro, works like a charm
Er was een reden dat ik nooit in de Odessa kwam...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, afgelopen maandag een amerikaans meisje dat me leuk vond..... Die heeft me gezoend
Gek meisje...
En afgelopen donderdag stond ik zonder shirt samen met 3 dames.
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelfquote:
Ze hoeft zich geen zorgen te maken; ik blijf thuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
Oh, dat is niet mijn smaak dacht ook dat je dit bedoelde...quote:
Komop zeg, je bent te lief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
Laat dr lekker in dr sop gaarkoken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelf
Arme jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelf
Vertelquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een reden dat ik nooit in de Odessa kwam...
Weer zo'n post zonder eenduidigheidquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Komop zeg, je bent te lief.
Naja waardeer ik ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |