Nee, de dingen die ik weggegooid heb waren gewoon echt oud.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je draagt het maar een paar keer en doet het dan weg
Dan valt het nog meequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de dingen die ik weggegooid heb waren gewoon echt oud.
Eerst mijn poppen verzorgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
iedereen klaar met huishouden en eten, dus dan Fok!
jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
iedereen klaar met huishouden en eten, dus dan Fok!
Ik heb precies het omgekeerde. Ik hoef het niet, maar als we het hebben eet ik het in één of twee dagen op. En dan zijn mijn ouders weer pissed, want die willen dat elk potje eten drie maanden meegaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n fan van Ben & Jerry. Ik denk wel telkens van "HEBBEN!" maar als ik het dan eet ben ik het na 2 hapjes zat. Het is altijd een beetje teveel van het goede.
Bwehe, Drake faalt ook in versieren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
“I wonder if I should call you, But then again you never call me, And I’m just looking at my phone girl, And the last 3 messages are all me”
Drake de perfecte beschermheer van dit topic.
Ik koop meestal samen met een vriendin, voor een avondje bij een film. En dan zijn we kei misselijk en gooien we de rest weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb precies het omgekeerde. Ik hoef het niet, maar als we het hebben eet ik het in één of twee dagen op. En dan zijn mijn ouders weer pissed, want die willen dat elk potje eten drie maanden meegaat.
Ik heb ook altijd buikpijn daarna. Totally worth itquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik koop meestal samen met een vriendin, voor een avondje bij een film. En dan zijn we kei misselijk en gooien we de rest weg.
Drake zijn lyricsquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bwehe, Drake faalt ook in versieren.
Niet doen, wees sterk Snarfquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
nu heb ik ook trek in B&J... elke keer als ik langs die posters kom, kan ik mn oog er niet vanaf houden... zie mezelf echt vanavond nog naar tnakstation gaan haha
ben al zo lang sterkquote:
Nou dat wordt aan de B&J dat hoor ik alquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben al zo lang sterken moet trouwens toch tanken, dus zou t kunnen combineren
ben voor de zekerheid ff naar c1000quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat wordt aan de B&J dat hoor ik al
Ik ben net terug, beetje eten in huis is ook wel handigquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben voor de zekerheid ff naar c1000ijs halen en had ook nog chilisaus nodig... tozzo!!
Zullen we er dan eentje delen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
nu heb ik ook trek in B&J... elke keer als ik langs die posters kom, kan ik mn oog er niet vanaf houden... zie mezelf echt vanavond nog naar tnakstation gaan haha
Eet ik ook meequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we er dan eentje delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |