Ja, ik moest ze gewoon hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Omg Myr, wat zag ik nou in het heels topic?![]()
![]()
Als ze die order fixen en je ze binnen krijgt moet je maar laten weten hoe die blauwe zijn, wil die stiekem ook wel. Maarja heb de zwarte al.![]()
Ik lees wel overal dat ze vrij klein vallen, ikzelf heb ze gewoon in mijn eigen maat en zitten prima maar heb sowieso kleine voetjes, misschien iets om mee rekening te houden.
Ik heb ook grote voeten; dat past bij de restquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja, het past bij de rest.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he
wilde alleen maar zeggen dat die grote schoenen dragen hoor.....quote:
Nou blijf maar lekker hier op fok dan, ook gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb al gezegd dak haar gewoon bij netro oppik, dus ze hoeft daarna niet meer met de bus of te lopen.. maar ga echt niet helemaal naar rdam heen en weer rijden als zij naast de metro woont (wat ze omschrijft als een kwartier te moeten lopen om bij metro te komen.. ik liep t vorige keer in 5 minuten)
Nee vertel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he
Een vrouw in de trein vroeg eens aan mij of ik piano speelde omdat ik zulke lange vingers had en die goed voor piano spelen schijnen te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja best wel, maar handig met piano spelen
jajajaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wilde alleen maar zeggen dat die grote schoenen dragen hoor.....
Is zo, en daar had je op door moeten lullen joh. (als ze leuk was tenminste):Pquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee vertel?
[..]
Een vrouw in de trein vroeg eens aan mij of ik piano speelde omdat ik zulke lange vingers had en die goed voor piano spelen schijnen te zijn
Rokjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
1 goedenavond voor dit topic, eentje maar
jaja ze interesseerde zich vast in je piano-techniekquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vrouw in de trein vroeg eens aan mij of ik piano speelde omdat ik zulke lange vingers had en die goed voor piano spelen schijnen te zijn
Jij hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jaaa ze zijn echt geweldig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik moest ze gewoon hebben.![]()
Misschien toch maar een maatje groter bestellen dan.
Eerst maar afwachten tot ik mijn geld weer terug heb en tenminste weer kan bestellen. Baal wel een beetje dat het fout is gegaan.
Haar dochter welquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
Is zo, en daar had je op door moeten lullen joh. (als ze leuk was tenminste):P
hoiquote:
ik dacht "ik doe eens lekker gek"quote:
Ongelofelijk schattig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achja, het past bij de rest.
Dat dit ooit uit mijn mond komt. Too oldquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaja ze interesseerde zich vast in je piano-techniek
makoquote:
omg mijn hartje maakte een sprongetje, hoi mfnquote:
Waar heb je uitgehangen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik dacht "ik doe eens lekker gek"
Vast wel, Loka, newbquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef kree het volgende:
Is de club nu compleet of missen we nog iemand hier
Typisch zaterdagavond op fok
ik durfde even niet meerquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik durfde even niet meer![]()
maar ik heb al mijn moed bijeen geschraapt
Ik heb je gemist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Damn, dat is toevallig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
oh my...![]()
-- Cott'n eye joe! --whoop whoop
* zwaait met lasso en rent rondjes in de huiskamer op een denkbeeldig paard *
loka en newb die missen... dan weten we t welquote:
Lol. WUt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
oh my...![]()
-- Cott'n eye joe! --whoop whoop
* zwaait met lasso en rent rondjes in de huiskamer op een denkbeeldig paard *
gaan we maar niet oprakelenquote:
ik jou/jullie ook hoorquote:
-> likequote:
Der is al een kortingcode, 10% in heel april.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaa ze zijn echt geweldig.![]()
Heb ze nog amper gedragen maar ze staan wel mooi te pronken op mijn kamer, ook prima.![]()
Dat is wel stom inderdaad, beter storten ze het snel terug. Maar maybe is er tegen die tijd wel weer een kortingscode beschikbaar.
Hmm ken op zich wel veel meiden van mijn lengte, ook wat die nog kleiner zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongelofelijk schattig.![]()
Zijn ze daar bij jou in de buurt allemaal wat aan de kleine kant?Hier is iedereen veel langer dan ik.
Lieeef.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mako![]()
[..]
omg mijn hartje maakte een sprongetje, hoi mfn
ik kon er niks aan doenquote:
Rokjon is de grootste oorzaak van wat wij het broeikaseffect noemen.quote:
Omg daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der is al een kortingcode, 10% in heel april.
Mijn tante zei ook al, die zijn al leuk gewoon om te hebben staan.Ze maken me nu al vrolijk en ik heb ze nog niet eens.
Heb er al zoveel naar zitten kijken, moest ze wel kopen eindelijk.
Tussen het fokken door kunnen vast wel 15 minuten tijd maken om te fok!ken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
loka en newb die missen... dan weten we t wel
Ijsblokjes...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kon er niks aan doen!!
tevens: pics van snarf met cowboyhoed en denkbeeldig paawrd
quote:
ik voel de liefdequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokjon is de grootste oorzaak van wat wij het broeikaseffect noemen.
ik ben in!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |