we praten via mobiel op Fok! met elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neits
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big cityquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neits
Fok!ken what else? I fok! there for I amquote:
Denk ik toch niet, zat om over te praten, zie je nu toch ook alquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien richting het binnenland verhuizen. Er zijn hier toch geen banen.
rokje gaat voor niemand op de knietjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op je knietjes is ook wel voldoende...
meende ik niet hoorquote:
Dan kom ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen. Leren voor maandag.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ga je heen daaaaaaaaaaaaaanquote:
Ja lekker, biertje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we praten via mobiel op Fok! met elkaar
* psst re-fill..?! *
Gebeurd zo vaakquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big city
Wat doe je voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
dat is hoe ik rolquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje... Wat een sensuele UI heb je weer.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Ja en wat denk je van mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rokje gaat voor niemand op de knietjes
[..]
meende ik niet hoormaar ik zal vast verlegen zijn, geloof het of niet
Ik wil ook kut zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.
Nee heb ik niet verteld hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Je hebt het vast verteld maar dat heb ik gemist.
ik denk dat ik toch een blauwtje loop bij mfn vanaafquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
ik zal er eens over nadenken.. beloof niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van mij
Toch maar een keer doen denk.
en ik doe heul niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef twi het volgende:
Poeh, Rokje is er en het topic vliegt gelijk in de vijfde versnelling.
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
Is niks aan, geloof me.quote:
Ik luister....quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee heb ik niet verteld hier.
Biologie docent was het hè?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
Divers is goed, maar te divers niet. Buiten praktische bezwaren denk ik dat er teveel verschil zit in de levensfase waar mensen inzitten, de interesses die ze hebben en de sociale vaardigheden die ze hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
jaaa daarnaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |