rokje gaat voor niemand op de knietjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op je knietjes is ook wel voldoende...
meende ik niet hoorquote:
Dan kom ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen. Leren voor maandag.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ga je heen daaaaaaaaaaaaaanquote:
Ja lekker, biertje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we praten via mobiel op Fok! met elkaar
* psst re-fill..?! *
Gebeurd zo vaakquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big city
Wat doe je voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
dat is hoe ik rolquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje... Wat een sensuele UI heb je weer.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Ja en wat denk je van mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rokje gaat voor niemand op de knietjes
[..]
meende ik niet hoormaar ik zal vast verlegen zijn, geloof het of niet
Ik wil ook kut zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.
Nee heb ik niet verteld hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Je hebt het vast verteld maar dat heb ik gemist.
ik denk dat ik toch een blauwtje loop bij mfn vanaafquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
ik zal er eens over nadenken.. beloof niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van mij
Toch maar een keer doen denk.
en ik doe heul niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef twi het volgende:
Poeh, Rokje is er en het topic vliegt gelijk in de vijfde versnelling.
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
Is niks aan, geloof me.quote:
Ik luister....quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee heb ik niet verteld hier.
Biologie docent was het hè?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |