Damn, dat is toevallig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
1 goedenavond voor dit topic, eentje maar
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
oh my...![]()
-- Cott'n eye joe! --whoop whoop
* zwaait met lasso en rent rondjes in de huiskamer op een denkbeeldig paard *
loka en newb die missen... dan weten we t welquote:
Lol. WUt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
oh my...![]()
-- Cott'n eye joe! --whoop whoop
* zwaait met lasso en rent rondjes in de huiskamer op een denkbeeldig paard *
gaan we maar niet oprakelenquote:
ik jou/jullie ook hoorquote:
-> likequote:
Der is al een kortingcode, 10% in heel april.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaa ze zijn echt geweldig.![]()
Heb ze nog amper gedragen maar ze staan wel mooi te pronken op mijn kamer, ook prima.![]()
Dat is wel stom inderdaad, beter storten ze het snel terug. Maar maybe is er tegen die tijd wel weer een kortingscode beschikbaar.
Hmm ken op zich wel veel meiden van mijn lengte, ook wat die nog kleiner zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongelofelijk schattig.![]()
Zijn ze daar bij jou in de buurt allemaal wat aan de kleine kant?Hier is iedereen veel langer dan ik.
Lieeef.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mako![]()
[..]
omg mijn hartje maakte een sprongetje, hoi mfn
ik kon er niks aan doenquote:
Rokjon is de grootste oorzaak van wat wij het broeikaseffect noemen.quote:
Omg daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der is al een kortingcode, 10% in heel april.
Mijn tante zei ook al, die zijn al leuk gewoon om te hebben staan.Ze maken me nu al vrolijk en ik heb ze nog niet eens.
Heb er al zoveel naar zitten kijken, moest ze wel kopen eindelijk.
Tussen het fokken door kunnen vast wel 15 minuten tijd maken om te fok!ken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
loka en newb die missen... dan weten we t wel
Ijsblokjes...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kon er niks aan doen!!
tevens: pics van snarf met cowboyhoed en denkbeeldig paawrd
quote:
ik voel de liefdequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokjon is de grootste oorzaak van wat wij het broeikaseffect noemen.
ik ben in!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
Dan moet ik misschien richting het binnenland verhuizen. Er zijn hier toch geen banen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ken op zich wel veel meiden van mijn lengte, ook wat die nog kleiner zijn.
Maar ook genoeg grotere dames hoor.
vast niet, ik maak jullie allemaal boosquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neitsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
ohja die hebben we ook nogquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik meedoen dan vang ik jou met mijn lasso
nee, hoezo? wel 2 oudere broers thoquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ijsblokjes...
Heb je een broertje trouwens?
ik buig mij voor u neerquote:
mij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast niet, ik maak jullie allemaal boos
Pics?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, hoezo? wel 2 oudere broers tho
* tijnbrein Help hahahquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja die hebben we ook nog* pak me helemaal *
Dat lukt je echt niet bij allemaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nein fok galorequote:
met jou ga ik een leuke film kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |