Dan moet ik misschien richting het binnenland verhuizen. Er zijn hier toch geen banen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ken op zich wel veel meiden van mijn lengte, ook wat die nog kleiner zijn.
Maar ook genoeg grotere dames hoor.
vast niet, ik maak jullie allemaal boosquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
Denken jullie niet dat als iedereen die hier een beetje regelmatig komt, samen met elkaar uitgaan, dat het dan nog best heel gezellig kan worden?
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neitsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef kree het volgende:
ohja die hebben we ook nogquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik meedoen dan vang ik jou met mijn lasso
nee, hoezo? wel 2 oudere broers thoquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ijsblokjes...
Heb je een broertje trouwens?
ik buig mij voor u neerquote:
mij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast niet, ik maak jullie allemaal boos
Pics?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, hoezo? wel 2 oudere broers tho
* tijnbrein Help hahahquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja die hebben we ook nog* pak me helemaal *
Dat lukt je echt niet bij allemaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nein fok galorequote:
met jou ga ik een leuke film kijkenquote:
we praten via mobiel op Fok! met elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neits
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big cityquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel. Alhoewel waarschijnlijk zitten we heel autistisch met onze mobieltjes te spelen en zeggen neits
Fok!ken what else? I fok! there for I amquote:
Denk ik toch niet, zat om over te praten, zie je nu toch ook alquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Strak plan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien richting het binnenland verhuizen. Er zijn hier toch geen banen.
rokje gaat voor niemand op de knietjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op je knietjes is ook wel voldoende...
meende ik niet hoorquote:
Dan kom ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen. Leren voor maandag.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ga je heen daaaaaaaaaaaaaanquote:
Ja lekker, biertje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we praten via mobiel op Fok! met elkaar
* psst re-fill..?! *
Gebeurd zo vaakquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zeg echt 10x niks dan met mobiel kloten. Dat is wel grootst mogelijke uiting van desinteresse. En dan lezen op facebook hoe goed de party was with my best friends @ the big city
Wat doe je voor werk eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
dat is hoe ik rolquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje... Wat een sensuele UI heb je weer.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Bij mij op het werk worden er zelfs nog vaste contracten uitgedeeld.
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga je heen daaaaaaaaaaaaaan
kom je hier heen?
Ja en wat denk je van mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rokje gaat voor niemand op de knietjes
[..]
meende ik niet hoormaar ik zal vast verlegen zijn, geloof het of niet
Ik wil ook kut zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuut, dat wil ik zien.
Nee heb ik niet verteld hier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk?
Je hebt het vast verteld maar dat heb ik gemist.
ik denk dat ik toch een blauwtje loop bij mfn vanaafquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
ik zal er eens over nadenken.. beloof niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van mij
Toch maar een keer doen denk.
en ik doe heul niksquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef twi het volgende:
Poeh, Rokje is er en het topic vliegt gelijk in de vijfde versnelling.
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
Is niks aan, geloof me.quote:
Ik luister....quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee heb ik niet verteld hier.
Biologie docent was het hè?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 2 banen in West Nederland. De rest allemaal ver weg.
Amsterdam en Den Haag. Ook nog wel te doen. Maar heb wel veel concurrentie.
[..]
Divers is goed, maar te divers niet. Buiten praktische bezwaren denk ik dat er teveel verschil zit in de levensfase waar mensen inzitten, de interesses die ze hebben en de sociale vaardigheden die ze hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel, meer dingen om over te praten.
jaaa daarnaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!
Eigenlijk best leuk dansen. Gister nog gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
praten...?? stappen is toch dansen en zingen..!
Hij weet over bloemetjes en bijtjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Biologie docent was het hè?
durf ik toch niet, mfn is above my leaguequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niks aan, geloof me.
Maar ik wil MFN en Rokjon saampjes hun ding zien doen.
[ afbeelding ]
Leuke meisje gaat hij dat in de praktijk uitleggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij weet over bloemetjes en bijtjes.![]()
En over bloemkool en ooievaars.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch een blauwtje loop bij mfn vanaaf
Jup.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Biologie docent was het hè?
Ik heb hier nog ergens een boek met hoe alle verschillende dieren seks hebben. Eens zoeken waar dat ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook soms.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
durf ik toch niet, mfn is above my league
Ik zet m'n tanden op elkaar, laat een paar traantjes en zet me er overheen :$ zo ben ik :$quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
[..]
Jup.
[..]
Ik heb hier nog ergens een boek met hoe alle verschillende dieren seks hebben. Eens zoeken waar dat ligt.
[..]
Zo voel ik me ook soms.
dan vliegen we samen over de regenboog :$ :$ :$quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Rokje geeft je vleuuuuuuuuugelssssssssssss.
Tssss, als ik op vrouwen viel zouden we waaaay in elkaars league zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
durf ik toch niet, mfn is above my league
I wana see you and me on a bird flyinnggg awayyyyquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan vliegen we samen over de regenboog :$ :$ :$
Das echt een kutfilm. Veul te eng ook..quote:
Junglebook danquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das echt een kutfilm. Veul te eng ook..
Je zit in de Odessa? Nu al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Johhh, zieke balts op de tafels in de odessa hier kaneeel.
Arm Rokje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zet m'n tanden op elkaar, laat een paar traantjes en zet me er overheen :$ zo ben ik :$
ik........... maar............ bwohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tssss, als ik op vrouwen viel zouden we waaaay in elkaars league zitten.
Das wel lang geleden voor deze knaap.quote:
Gisteren nog gekekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das wel lang geleden voor deze knaap.
Nee, afgelopen maandag een amerikaans meisje dat me leuk vond..... Die heeft me gezoendquote:
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel je Incendies, die heb ik al gezien.
komt wel goed met mij.... ooitquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit in de Odessa? Nu al?
[..]
Arm Rokje.
Voel je je een keer als ons!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik........... maar............ bwohhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik vind het alleen interessant als het over mensen gaatquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik heb het boek gevonden. Van Strategie tot Liefde, van Paul Galand.
Zitten best wat mooie plaatjens in, maar vooral de begeleidende tekst is goed.
vond het anders best een compliment hoorquote:
Faalquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooooooooow nu zit ze op mn gevoel te spelen dat ze straks aangerand wordt in metro enzo.... godsie... nu durf ik niet meer te zeggen dat ze maar met OV moet (en dat weet ze..!)
dus gezegd dak dr halverwege oppik.. verdoerie..
Voel je je niet eens afgewezen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vond het anders best een compliment hoor
Tering wat een geflipt wijf. Dat je dit volk uberhaupt over de vloer wil...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
hooooooooow nu zit ze op mn gevoel te spelen dat ze straks aangerand wordt in metro enzo.... godsie... nu durf ik niet meer te zeggen dat ze maar met OV moet (en dat weet ze..!)
huh?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
Dat vind ik juist geilquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huh?
gewoon fakking chagrijnig kijken in de trein/bus/metro, works like a charm
Er was een reden dat ik nooit in de Odessa kwam...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, afgelopen maandag een amerikaans meisje dat me leuk vond..... Die heeft me gezoend
Gek meisje...
En afgelopen donderdag stond ik zonder shirt samen met 3 dames.
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelfquote:
Ze hoeft zich geen zorgen te maken; ik blijf thuis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
Oh, dat is niet mijn smaak dacht ook dat je dit bedoelde...quote:
Komop zeg, je bent te lief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
Laat dr lekker in dr sop gaarkoken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelf
Arme jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t ergste is dat mn feest mood ondertussen al flink gezonken is door t hele gezeur, en ze blijft slapen en wil morgen vast dak dr weer terig breng... getver, hekel aan mezelf
Vertelquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een reden dat ik nooit in de Odessa kwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |