Van mij mag jequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben al zo lang sterken moet trouwens toch tanken, dus zou t kunnen combineren
hmm volgende week, eens kijken of het mij nog lukt om daar bij te zijn.quote:
Hoe heet zo'n ding ook alweer?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zelf deel ik niets... all mine.
[ afbeelding ]
Lijkt mij leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmm volgende week, eens kijken of het mij nog lukt om daar bij te zijn.
Ik, omdat ik je verplicht te komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik sta bij de meet.![]()
Wanneer is dat gebeurd?
Als MFN komt, moet ik wel nieuwe kleren kopen eerst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zou mfn ook komen?
Dan durf ik niet hoor
Ah, ok. Goed overleg wel.quote:
Als ik nu kom dan zorg ik wel dat MFN jou met rust laatquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Zou mfn ook komen?
Dan durf ik niet hoor
haha ok dealquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu kom dan zorg ik wel dat MFN jou met rust laat
En natuurlijk is het niet de schuld van de grote blonde leiderquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
owh kabinet gaat vallen hoor ik net, zal tijd worden
Stelletje prutsers daar.
Ik vond het zo slecht nog niet gaan. Gelukkig gaan we nu de poen weer naar links schuiven, en zo blijven we aan de gang met geld weg pissen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
Stelletje prutsers daar.
Ja klopt, was vanmiddag op het nieuws.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef kree het volgende:
Stelletje prutsers daar.
hmmm heb niks met wilders, hij had opzich best wel punten, maar hij gooit het teveel op integratie etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En natuurlijk is het niet de schuld van de grote blonde leider
Een zooitje? Ze hadden dingen op zich wel goed gepland, ook al was ik het met veel van hun beslissingen oneensquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm heb niks met wilders, hij had opzich best wel punten, maar hij gooit het teveel op integratie etc.
De rest was ook maar een zooitje.
Beetje overleggen en dealtjes sluiten.
Gaat niet werken zo.
Of Geert goeie punten had betwijfel ik. Dat hij nu als een lafaard wegloopt zegt genoegquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm heb niks met wilders, hij had opzich best wel punten, maar hij gooit het teveel op integratie etc.
De rest was ook maar een zooitje.
Beetje overleggen en dealtjes sluiten.
Gaat niet werken zo.
De vraag is waarom hij dat juist nu gedaan heeft. Denkt hij ermee voordeel te kunnen halen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Geert goeie punten had betwijfel ik. Dat hij nu als een lafaard wegloopt zegt genoeg
Nee, dit gaat inderdaad niks meer wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef kree het volgende:
Het hele probleem is, dat het een minderheidskabinet is.
Daardoor moeten ze deals sluiten waardoor de oorspronkelijke plannen van de partijen er niet uit komen.
Geef mij maar weer nieuwe verkiezingen, dit gaat niks worden zo.
Bijvoorbeeld financiering aan ontwikkelingshulp.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of Geert goeie punten had betwijfel ik. Dat hij nu als een lafaard wegloopt zegt genoeg
Uiteraard de komende bezuinigen zijn niet van hem dus kan hij wijzen naar de regering. Het erge nog is dat mensen het nog geloven ook. De PVV zal door deze steunt van Geert weer een paar zetels winnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De vraag is waarom hij dat juist nu gedaan heeft. Denkt hij ermee voordeel te kunnen halen?
Hier ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Er gaan miljarden weg aan ontwikkelingshulp en dat geld kunnen we nu voor betere dingen gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld financiering aan ontwikkelingshulp.
Afschaffen, zet maar een vinkje op de belasting aangifte, dan kan iedereen zelf beslissen of je daar wat aan wil geven of niet.
Raar dat dat door de regering wordt bepaald.
Plus dat het in internationale verdragen staat dat Nederland ieder jaar zo veel miljard doneert aan arme landenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld financiering aan ontwikkelingshulp.
Afschaffen, zet maar een vinkje op de belasting aangifte, dan kan iedereen zelf beslissen of je daar wat aan wil geven of niet.
Raar dat dat door de regering wordt bepaald.
Denk trouwens dat de PVV dik gaat verliezen aan zetels hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard de komende bezuinigen zijn niet van hem dus kan hij wijzen naar de regering. Het erge nog is dat mensen het nog geloven ook. De PVV zal door deze steunt van Geert weer een paar zetels winnen.
Hij zal dat ongetwijfeld denken, anders had hij dit niet nu gedaan. Maar of dat ook zo is? Maar ik kan me zelf moeilijk voorstellen dat de PVV zoveel stemmen krijgt, zo goed heeft hij het niet gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard de komende bezuinigen zijn niet van hem dus kan hij wijzen naar de regering. Het erge nog is dat mensen het nog geloven ook. De PVV zal door deze steunt van Geert weer een paar zetels winnen.
fucking lekker. Splitijsjes ook en perenijsjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Zelf deel ik niets... all mine.
[ afbeelding ]
Volgende keer ook lezen wie de TT plaatst!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef Michel2GRFE het volgende:
* Michel2GRFE ziet TT, leest laatste posts en raakt lichtelijk in de war
Ja zo denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Er gaan miljarden weg aan ontwikkelingshulp en dat geld kunnen we nu voor betere dingen gebruiken
Het CDA vind ik marginaal beter dan de PVV. Helaas gaat dit Geert wel stemmen opleveren. Serieus mensen wordt wakker Geert heeft geen oplossingen voor de problemen. Hij kan alleen roepen dat het niet goed is meer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Denk trouwens dat de PVV dik gaat verliezen aan zetels hoor.
Goh, toch maar weer stemmen wat ik al vanaf m'n 18e doe, CDA
True..true. Lag in de lijn der verwachtingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer ook lezen wie de TT plaatst!
Wat stem jij tijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het CDA vind ik marginaal beter dan de PVV. Helaas gaat dit Geert wel stemmen opleveren. Serieus mensen wordt wakker Geert heeft geen oplossingen voor de problemen. Hij kan alleen roepen dat het niet goed is meer niet.
Nieuwe bezuinigen, Wilders ik had het anders en beter gedaan. Henk en Ingrid worden hier weer de dupe van, Brussel, blahblah, tokkiesvolk stemt weer op hem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zal dat ongetwijfeld denken, anders had hij dit niet nu gedaan. Maar of dat ook zo is? Maar ik kan me zelf moeilijk voorstellen dat de PVV zoveel stemmen krijgt, zo goed heeft hij het niet gedaan
Het CDA gaat wellicht veel slaag krijgen de komende verkiezingen. En terecht. Zal me ook niks verbazen als de PvdA het ook slechter gaat doen (al weet ik dat met die nieuwe niet meer zeker).quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het CDA vind ik marginaal beter dan de PVV. Helaas gaat dit Geert wel stemmen opleveren. Serieus mensen wordt wakker Geert heeft geen oplossingen voor de problemen. Hij kan alleen roepen dat het niet goed is meer niet.
SPquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Wat stem jij tijn?
Als je het wil zeggen tenminste.
Je weet, dit is ruzie vragenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Wat stem jij tijn?
Als je het wil zeggen tenminste.
Ik las: "SGP" en spuugde uit verbazing mijn sinossappelsap uit.quote:
Ik zit altijd zo te twijfelen, zit een beetje in het midden denk.quote:
Ik stem toch op de piratenpartijquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet, dit is ruzie vragen
Altijd als je ruzie wilt met een vriend of zo, ga het hebben over wat jullie stemmen
Kree durf jij aan MFN te vragen wat ze stemt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd als je ruzie wilt met een vriend of zo, ga het hebben over wat jullie stemmen
Oh nee hoor helemaal niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij gaat CDA stemmen? Daar zou ik dus -nooit- op willen stemmen hequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo te twijfelen, zit een beetje in het midden denk.
En als ik stemwijzer/kieswijzer invul dan kom ik ook in het midden terecht.
Dus ja beetje CDA of mss moet ik eens stemmen op SGP ofzo.
Denk nog niet eens zo slecht.
Maarja we zullen het wel weer zien.
Ehehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree durf jij aan MFN te vragen wat ze stemt?
Ja maar dan krijg ik terug "hou je bek kneus"quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kree durf jij aan MFN te vragen wat ze stemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |