Of het gaat je gewoon geen reet aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Vast niet voor mij, maar wel om antwoord te geven.
BTW, film tipje: white chicks op RTL5
Prima hoor, met jou?quote:
lolwut?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
E.T. phone home. Dat kan ik echt doen![]()
Nou je kruipt een beetje in een hoekje hoor, gister lulde je jezelf ook een beetje vastquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of het gaat je gewoon geen reet aan.
Beter in gewoon in de slaapkamer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een nare ervaring.
Dat snap ik ja. Die zou ik ook missen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis de latinos om me heen, verder prima.
Dat is natuurlijk jammer, maar niet onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe ik sta, zoals "dat soort vrouwen"zal ik er niet uitzien
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of het gaat je gewoon geen reet aan.
Ik haal ze gewoon van de Filipijnen hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Die zou ik ook missen.
Ben er gisteren achter gekomen dat ik een alien ben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lolwut?
ik ook, met m'n tenen
LEAVE MFN ALEAUNEquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je kruipt een beetje in een hoekje hoor, gister lulde je jezelf ook een beetje vast
Maakt niet uit![]()
Die warmte. Pfoe. Sta je op een ijskoud april-NederDuits stationnetje. Wereld van verschil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Die zou ik ook missen.
* Kaneelstokje Krast een punt van zijn to-do-listquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een nare ervaring.
Vertel me er meer overquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben er gisteren achter gekomen dat ik een alien ben.
Filipino =/= latinoquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon van de Filipijnen hoor
Haha ja, like niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je kruipt een beetje in een hoekje hoor, gister lulde je jezelf ook een beetje vast
Maakt niet uit![]()
Ja dit dus, zo moeilijk is het toch allemaal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LEAVE MFN ALEAUNE
[ afbeelding ]
Dag dame, wat vind je van het Colombiaanse voetbalschatje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
LEAVE MFN ALEAUNE
[ afbeelding ]
En met wat minder deelnemers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter in gewoon in de slaapkamer inderdaad.
Niet helemaal, wel een beetje. Wil er zeker een keer kijken.quote:
deze meneertjequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit dus, zo moeilijk is het toch allemaal niet.
huh? wie wat waar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dag dame, wat vind je van het Colombiaanse voetbalschatje?
True.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En met wat minder deelnemers.
nja laat maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |