Dames.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat zo slecht samen met mooie diners in goeie restaurants op mooie plekken in de wereld.
En dat doe ik toch erg graag met een dame.
Voor aanvang van een dergelijk feest dient men alle wijnglazen te verstoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
huiskamer feestje is gewoon muziek (die iedereen gewoon regelt, gewoon aanklikken wat je wil horen) mensen en dansen, op dat soort feestjes wordt niet gezeten.. ! leuk leuk
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
Wijn uit longdrinkglazen drinken??????
Kun je net zo goed geen wijn drinkenbah
Gewoon fles aan je lippen, like a baussquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Smaakt hetzelfde toch?
Ik ben er allemaal niet zo moeilijk in.
Nee dat smaakt absoluut niet hetzelfdequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Smaakt hetzelfde toch?
met al die dronken mesen staan longdrink glazen gewoon net iets stabieler dan wijnglazenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Smaakt hetzelfde toch?
Licor 43 in Licor 43 glazen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon fles aan je lippen, like a bauss
Om in ruzies aan scherven gegooid te worden?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon fles aan je lippen, like an bauss alcoholic
Ja klinkt lomp, maar ik heb er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon fles aan je lippen, like a bauss
En de pink dient zich in de lucht te begeven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het glas wel, je ringvingermake-up mag wat aandacht krijgen.
je bent zo streng!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
En de pink dient zich in de lucht te begeven.
Heb je tenminste wel fatsoenlijk de wijn geproefd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om in ruzies aan scherven gegooid te worden?
Gut gut een wijn kennerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee dat smaakt absoluut niet hetzelfde
Wijnglazen zijn er niet voor niets
Flesje water delenquote:
Wel gekromd, anders kom je over als een lagereklasser die keihard probeert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
En de pink dient zich in de lucht te begeven.
ok ik kom er NU aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Licor 43 in Licor 43 glazen.
Like a MFN.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gut gut een wijn kenner
Haha die zooi van 2 euro smaakt voor mij hetzelfde als die van 20 of meer.
Ben er niet zo moeilijk mee, als het maar niet vies is
Dan is dequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gut gut een wijn kenner
Haha die zooi van 2 euro smaakt voor mij hetzelfde als die van 20 of meer.
Ben er niet zo moeilijk mee, als het maar niet vies is
Fatsoenlijke wijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel fatsoenlijk de wijn geproefd.
was al trots dak niet gewoon een vuist had gemaakt om t steeltje heenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar vergis je niet, ik ben totaal niet rechtvaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |