Het waterkoude kikkerland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Ha El_Matador! Waar hang je nu weer uit en hoe gaat het daar?
Eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las Bob Marley daar horen een jointje bijspacecake mag ook hoor
nee heb zoiezo maar 1 fles wijn... ohnee heb ook nog en fles (dure) rose, van een klantje gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voel een hoofdpijnmomentje aan komen dan
Nee, ik dacht aan iets anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vraagt je op dit moment af of ik daadwerkelijk weet wat je denkt...!
je hebt je geen moment afgevraagd of ik daadwerkelijk je gedachten kan lezen...?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan iets anders.
Shit all out of weedquote:
Wat zijn dat voor feestjes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee heb zoiezo maar 1 fles wijn... ohnee heb ook nog en fles (dure) rose, van een klantje gekregen
Maar drink nooit alleen... en heb nogal een karig vriendenclubje, dus drink eigenlijk nooit thuis (en met feestjes gaat wijn gewoon in longdrink glazen of uit de fles)
Ik had een voorstel in mijn gedachten waar je op kon antwoorden als je mijn gedachten kon lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt je geen moment afgevraagd of ik daadwerkelijk je gedachten kan lezen...?
WAT EEN VERTROUWEN!!!
In Colombia mis ik het niet.quote:
niet knipogen snarf, verdommequote:
En ik had de illusie dat dames stijl hadden.quote:
Lees: burgerlijke kringverjaardagen, met plakjes leverworst en kaas en een stukje ranzige diepvriestaart.quote:
Tering wat kansloos.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee heb zoiezo maar 1 fles wijn... ohnee heb ook nog en fles (dure) rose, van een klantje gekregen
Maar drink nooit alleen... en heb nogal een karig vriendenclubje, dus drink eigenlijk nooit thuis (en met feestjes gaat wijn gewoon in longdrink glazen of uit de fles)
geen stijl is ook een stijl!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik had de illusie dat dames stijl hadden.
Klinkt als de verjaardag van mijn oma.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: burgerlijke kringverjaardagen, met plakjes leverworst en kaas en een stukje ranzige diepvriestaart.
En dan gezellig in de kring zitten luisteren naar een figuur die eigenlijk weinig meemaakt in zijn leven, maar wel het woord blijft voeren.
Het gaat zo slecht samen met mooie diners in goeie restaurants op mooie plekken in de wereld.quote:
Kaal kan er best goed uit zien, maar bij mij.... nee denk het niet.quote:
huiskamer feestje is gewoon muziek (die iedereen gewoon regelt, gewoon aanklikken wat je wil horen) mensen en dansen, op dat soort feestjes wordt niet gezeten.. ! leuk leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: burgerlijke kringverjaardagen, met plakjes leverworst en kaas en een stukje ranzige diepvriestaart.
En dan gezellig in de kring zitten luisteren naar een figuur die eigenlijk weinig meemaakt in zijn leven, maar wel het woord blijft voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |