Ja ga je mond spoelen met bierquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhuh
lekker wel
ik heb er de asser niet voor
[..]
ik dacht aan iets vies, ben ik nu verpest?
Ik bied de leraar een smintje aan, is dat nog toegestaan?quote:
Geen idee. Ik weiger altijd als ze me iets aanbieden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bied de leraar een smintje aan, is dat nog toegestaan?
Goed zoquote:
Ook joints?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weiger altijd als ze me iets aanbieden.
Sociale gast wel, die Kaneel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weiger altijd als ze me iets aanbieden.
affreus, abject en infaamquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zoik ook had dezelfde gedachten
foute muziek (Q-music cd)quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef kree het volgende:
Wat voor muziek luister je eigenlijk marba?
Nog niet gezien. Wel geroken.quote:
Ik probeer af te vallen kerel.quote:
Ah, dat wist ik niet. Hoe gaat het?quote:
precies dat grapje dacht ik in mn hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer af te vallen kerel.
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
affreus, abject en infaam*geeft biertje*
Jointje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
foute muziek (Q-music cd)
edit: al wordt t hierna wel een bob marley momentje denk ik... heeeerlijk!!
Redelijk. Beetje moeilijk bij de supermarkt, maar het gaat. Langzaam ga ik naar mijn streefvorm.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Hoe gaat het?
Ik denk het Snarf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
precies dat grapje dacht ik in mn hoofdis hoer sprake van telepathie..?
Ik voel een hoofdpijnmomentje aan komen danquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
men ik geniet helemaal.... tis echt een jaar geleden ofzo dak mn wijnglazen heb gebruikt... ze zijn zo gezellig groot!!!
Hoe vol is je fles nog?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
men ik geniet helemaal.... tis echt een jaar geleden ofzo dak mn wijnglazen heb gebruikt... ze zijn zo gezellig groot!!!
je vraagt je op dit moment af of ik daadwerkelijk weet wat je denkt...!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk. Beetje moeilijk bij de supermarkt, maar het gaat. Langzaam ga ik naar mijn streefvorm.
[..]
Ik denk het Snarf.
Waar denk ik nu aan?
Ik las Bob Marley daar horen een jointje bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |