Wel goed voor jezelf opgekomen ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd en nu mezelf trakteren op n wijntje!
Goed gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
ok, heb vriendin afgezegd * trots *
gezegd dak t niet leuk vind als ik haar spontaan uitnodig voor feestje, dak eerst 1,5 uur moet smsen omdat ze zit te zeuren (in die tijd had ze allang kunnen komen) en dat ze dan verwacht dak eerst nog een uur heen en weer ga rijden voor haar. terwijl ze eerder op avond zei dat ze diaree had en daarom niet met V wilde en later dat ze bang was voor aanrandig... terwijl paar weken terug gaf ze gewoon toe dat ze metro saai vind.
ze is nu wel pissig, en ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
bullshit...
Terecht. Geniet er van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd en nu mezelf trakteren op n wijntje!
Nederlands is niet mijn sterkste punt.quote:
mja vind t helemaal niet erg om mensen op te halen, maar ze zat gewoon te zeuren (1,5 uur lang) en elke keer een andere reden. Gezegd dat we t devolgende keer plannen en dat ze dan ook maar gezellig mee moet eten (goedmakertje stiekem)quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en goed gezegd snarf, beetje jammer dat ze boos gaat doen btw
Goedzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
ok, heb vriendin afgezegd * trots *
gezegd dak t niet leuk vind als ik haar spontaan uitnodig voor feestje, dak eerst 1,5 uur moet smsen omdat ze zit te zeuren (in die tijd had ze allang kunnen komen) en dat ze dan verwacht dak eerst nog een uur heen en weer ga rijden voor haar. terwijl ze eerder op avond zei dat ze diaree had en daarom niet met V wilde en later dat ze bang was voor aanrandig... terwijl paar weken terug gaf ze gewoon toe dat ze metro saai vind.
ze is nu wel pissig, en ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
bullshit...
Dafuq. Ze kan zich niet echt inleven of welquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
Ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
boleurgesteld = boos + teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Geniet er van.
Hier een leuk liedje om op te dansen.
[..]
Nederlands is niet mijn sterkste punt.
nja, groot gelijk toch.. op een gegeven moment is t gewoon ff klaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja vind t helemaal niet erg om mensen op te halen, maar ze zat gewoon te zeuren (1,5 uur lang) en elke keer een andere reden. Gezegd dat we t devolgende keer plannen en dat ze dan ook maar gezellig mee moet eten (goedmakertje stiekem)
Ah, een portmanteau.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boleurgesteld = boos + teleurgesteld
[..]
nja, groot gelijk toch.. op een gegeven moment is t gewoon ff klaar
komt vast goed next time
Leuk woordquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
boleurgesteld = boos + teleurgesteld
ah fijn! Goed dat je ma m niet heeft laten inslapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo.
Nou lekker gezellig fokken met tv-tje aan.
Kijk White chicks op rtl5, aardig filmpje nog wel.
(owh btw, nieuws over hondje, z'n poot doet het weer wat beter, gelukkig maar)
dat staat niet in mijn woordenboek :$quote:
copyrights gaan naar een vriend van mij hoorquote:
Ik zal er aan denken als ik het gebruikquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat staat niet in mijn woordenboek :$
[..]
copyrights gaan naar een vriend van mij hoor
Een portmanteau is een samentrekking van 2 woorden die samen een nieuw woord vormen. Zoals boleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat staat niet in mijn woordenboek :$
[..]
copyrights gaan naar een vriend van mij hoor
goedzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik het gebruik
ahhh ok, nja had het ook wel kunnen gokken eigenlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een portmanteau is een samentrekking van 2 woorden die samen een nieuw woord vormen. Zoals boleurgesteld.
Smintje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een portmanteau is een samentrekking van 2 woorden die samen een nieuw woord vormen. Zoals boleurgesteld.
Jaaa, ik ga huilen als ie weg moet echt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn! Goed dat je ma m niet heeft laten inslapen
Whitechicks is mega leuk! (maar lekker muziekje aan)
Zelden een blanke vrouw gezien dat zo kan schudden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh, goed filmpje btw heloef.. zou die asser wel raken :$ ok gr gr
of als zwans... (zwaan - gans ) ghehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schgeit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of als zwans... (zwaan - gans ) ghehehe
slarf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Welke woorden zijn dat dan?quote:
Hehehe. Goed idee wel, een zwaan en een gans kruisen en het een zwans noemen. Waaorm heb ik daar niet aan gedacht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uhhuhquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelden een blanke vrouw gezien dat zo kan schudden.
ik dacht aan iets vies, ben ik nu verpest?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Scheitquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |