Ik ben niet boos Kaneel, ik ben teleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn huiswerk niet gedaan.
Jammer van het weer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die warmte. Pfoe. Sta je op een ijskoud april-NederDuits stationnetje. Wereld van verschil.
Eigenlijk is het niet zo grappig :[ beetje kutmoment gehad gisteren.quote:
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
nja laat maar
Ik denk toch dat ik in het echt best leuk met je zou kunnen praten.
Allemaal goldiggers daar volgens Jambersquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel een beetje. Wil er zeker een keer kijken.
Deze mevrouwtje.quote:
Lopen leuke vrouwtjes rond daar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel een beetje. Wil er zeker een keer kijken.
*hoort moeder praten*quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet boos Kaneel, ik ben teleurgesteld.
Ik ook. Sorry Heloef, het zal niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet boos Kaneel, ik ben teleurgesteld.
hmm nja pm staat open, mocht je behoefte hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer van het weer inderdaad.
[..]
Eigenlijk is het niet zo grappig :[ beetje kutmoment gehad gisteren.
quote:
Zou je echt denken dat we niet gewoon kunnen praten in het echt?quote:
Ik denk niet dat ik me zou vermaken in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Zou je echt denken dat we niet gewoon kunnen praten in het echt?
Zonder dat we ruzie krijgen.
Ik denk van wel hoor.
Mijn standaards zijn hoog, maar dit heb ik nog niet bereikt nee.quote:
Zal zo wat sturenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm nja pm staat open, mocht je behoefte hebben
Het eten, de natuur, en de mensen vind ik belangrijker, Tijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lopen leuke vrouwtjes rond daar.dat zeker
Goed gereageerd, je hoeft je niet zo makkelijk voor 't karretje te laten spannen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
ok, heb vriendin afgezegd * trots *
gezegd dak t niet leuk vind als ik haar spontaan uitnodig voor feestje, dak eerst 1,5 uur moet smsen omdat ze zit te zeuren (in die tijd had ze allang kunnen komen) en dat ze dan verwacht dak eerst nog een uur heen en weer ga rijden voor haar. terwijl ze eerder op avond zei dat ze diaree had en daarom niet met V wilde en later dat ze bang was voor aanrandig... terwijl paar weken terug gaf ze gewoon toe dat ze metro saai vind.
ze is nu wel pissig, en ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
bullshit...
Ego bitchquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
ok, heb vriendin afgezegd * trots *
gezegd dak t niet leuk vind als ik haar spontaan uitnodig voor feestje, dak eerst 1,5 uur moet smsen omdat ze zit te zeuren (in die tijd had ze allang kunnen komen) en dat ze dan verwacht dak eerst nog een uur heen en weer ga rijden voor haar. terwijl ze eerder op avond zei dat ze diaree had en daarom niet met V wilde en later dat ze bang was voor aanrandig... terwijl paar weken terug gaf ze gewoon toe dat ze metro saai vind.
ze is nu wel pissig, en ze vind t jammer dak zo weinig voor haar over heb enzo...
bullshit...
Oh dat is zeker een reden om naar zulke landen te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eten, de natuur, en de mensen vind ik belangrijker, Tijn.
idd en nu mezelf trakteren op n wijntje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Goed gereageerd, je hoeft je niet zo makkelijk voor 't karretje te laten spannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |