Gewoon naar elkaar smsen en dan in dezelfde trein gaan zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dit is een missie die ik alleen moet doen, maar je zou het wel OOK kunnen gaan doen en dan geven we t via dm aan elkaar door
Stierendoderquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik ben niet nieuwsgierig naar iedereen, sommige users zou ik nog niet voor een miljoen euro willen zien/meeten
goed je treinnummer onthouden dan hehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon naar elkaar smsen en dan in dezelfde trein gaan zitten
Goedmakertje voor die ratten van Real.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik schat je ook niet zo laag in verder hoor, was maar grapje.
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord schat, je komt met een wedervraag geef eerst maar antwoord
Waar komt ze vandaan, denk je?quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ikAlleen wel verdomde lastig om er op in te gaan zonder je helemaal af te branden én mezelf niet in de zeik te zetten
Je bent bang he?quote:
Echt waarquote:
Hajoh, gewoon trein van utrecht naar... Xquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed je treinnummer onthouden dan hehehe
Het brein van FOK!. Hoest?quote:
Voor mij wel.quote:
hehe coolquote:
ja, maar ook af en toe uitstappen in in de stad enzulks zelf vragen eh, niet alleen in de treinquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, gewoon trein van utrecht naar... X
En dan aan iedereen vragen of ze op fok zitten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja, maar ook af en toe uitstappen in in de stad enzulks zelf vragen eh, niet alleen in de trein
anyway, ff wat drinken halen, opvliegers :$
Goed, gaat lekker hier. En met jou?quote:
E.T. phone home. Dat kan ik echt doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehe cool
[..]
ja, maar ook af en toe uitstappen in in de stad enzulks zelf vragen eh, niet alleen in de trein
anyway, ff wat drinken halen, opvliegers :$
Ik vind dr mooi. Alleen vraag ik me af waarom die reet zo ver naar achter moet. Heb daar helemaal niks mee.quote:
Juist wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dr mooi. Alleen vraag ik me af waarom die reet zo ver naar achter moet. Heb daar helemaal niks mee.
dan lijkt je buik platter en je benen langerquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dr mooi. Alleen vraag ik me af waarom die reet zo ver naar achter moet. Heb daar helemaal niks mee.
Ik mis de latinos om me heen, verder prima.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, gaat lekker hier. En met jou?
Hoe is dat bij jou?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan lijkt je buik platter en je benen langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |