Ik sowieso naar de meeste users niet iemand in het bijzonder eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zijn er denk ik wel meer
Samen doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik gewoon door heel nederland reizen en aan iedereen vragen of ze op fok zitten
Kom je dan ook naar Leiden ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ooit ga ik gewoon door heel nederland reizen en aan iedereen vragen of ze op fok zitten
Is makkelijker als je mijn adres hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zaterdagquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke dag? Kijken of ik die dag ook werk.
Hier eerst langskomen dan hè.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Verplichtingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, dat is de week erna. Familie komt een weekend naar Leiden en gaan onder andere naar soldaat van oranje.
Ze probeert hem op een afstandje te houden, terwijl ze dagdroomt over kree ...quote:
nja ik ben niet nieuwsgierig naar iedereen, sommige users zou ik nog niet voor een miljoen euro willen zien/meetenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sowieso naar de meeste users niet iemand in het bijzonder eigenlijk.
dit is een missie die ik alleen moet doen, maar je zou het wel OOK kunnen gaan doen en dan geven we t via dm aan elkaar doorquote:
uiteraarsquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je dan ook naar Leiden ja?
Dat is geen antwoord schat, je komt met een wedervraag geef eerst maar antwoordquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is makkelijker als je mijn adres hebt.
Hier komt het
Area 51
ik kam de hele omgeving uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hier eerst langskomen dan hè.
Gewoon naar elkaar smsen en dan in dezelfde trein gaan zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dit is een missie die ik alleen moet doen, maar je zou het wel OOK kunnen gaan doen en dan geven we t via dm aan elkaar door
Stierendoderquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik ben niet nieuwsgierig naar iedereen, sommige users zou ik nog niet voor een miljoen euro willen zien/meeten
goed je treinnummer onthouden dan hehehequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon naar elkaar smsen en dan in dezelfde trein gaan zitten
Goedmakertje voor die ratten van Real.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik schat je ook niet zo laag in verder hoor, was maar grapje.
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord schat, je komt met een wedervraag geef eerst maar antwoord
Waar komt ze vandaan, denk je?quote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ikAlleen wel verdomde lastig om er op in te gaan zonder je helemaal af te branden én mezelf niet in de zeik te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |