quote:
Whuut identiek? Heb je beesten zitten klonen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
aaaahw heb net puppies in de buik van mama-hond gevoeld! En mag bij de bevalling zijn en helpen! zo gaaf!!! Zeker omdat de pups die geboren worden genetisch identiek zijn aan mijn hondje. Gewoon mijn hond in de repeat! maar dit keer mag ikerbij zijn... zo spannend
ghehehe... nee =Pquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Whuut identiek? Heb je beesten zitten klonen?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn vast genoeg mannen in dit topic die jou ook wel even willen repeaten.
Dit topic gaat over MIJN harem drom, jullie gaan maar ergens anders vissen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn vast genoeg mannen in dit topic die jou ook wel even willen repeaten.
Eerlijk zullen bro's alles delenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dit topic gaat over MIJN harem drom, jullie gaan maar ergens anders vissen.
quote:
D'ahhh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Voor jou, MFN, schop ik iedereen uit mn harem
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... nee =P
de reu en de teef die dit nestje hebben gefabriceert (ofterwijl seks hebben gehad) zijn dezelfde als die de ouders zijn van mijn hond
Scherp haha!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?
vrijwel identiek dan =pquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Waar bestel ik een harem? Ik kan er geen vinden op bol.com.
ja idd, niet goed = geld terug..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.
Okee bedankt, wat word aangeraden? Een half of heel dozijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.
Halfje. Altijd beginnen met een halfje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee bedankt, wat word aangeraden? Een half of heel dozijn?
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.
Okay, dan lees ik je vanavond wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.
Ik top je met 5 dagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.
Geen paniek mensen, hij liegt.quote:
Neuh want ik hoef nog maar 1 dag voor ik op je sms van van de week mag reageren volgens de 5-dagen regel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vijf dagen zou na het weekend zijn, komt slecht uit met de plannen.
Dat is waar, maar laat dit wel de eerste zijn waar de naam kree niet in voor komt, oké?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neuh want ik hoef nog maar 1 dag voor ik op je sms van van de week mag reageren volgens de 5-dagen regel.
Op het moment een beetje gesloopt. 2 enorm lange dagen gehad, nu nog even een weekend doorwerken en dan begint het nieuwe kwartaal en kan ik weer even rustig aan doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy () hoe gaat 'ie daarzo?
Okee ik heb een halfje gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Halfje. Altijd beginnen met een halfje.
Mensen met een sociaal leven en dat op een forum moeten plaatsenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
Ow kak mijn sociaal leven roept ook. Lieve lui, zoek t lekker uit!
En MFN:
Nee, dat bedacht ik me later ook. Die newbs komen natuurlijk nooit door de Timbermaw tunnel heen met hun faalrep.quote:
Hmm, in dat geval zal ik er morgen maar eens even goed voor gaan zitten dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef twi het volgende:
Spot niet met Nighthaven.
[..]
Dat is waar, maar laat dit wel de eerste zijn waar de naam kree niet in voor komt, oké?
Mensen die niet begrijpen dat ik het over mn hand en de andere helft van mn gespleten persoonlijkheid heb..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven en dat op een forum moeten plaatsen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
Ow kak mijn sociaal leven roept ook. Lieve lui, zoek t lekker uit!
En MFN:
Die is toch friendly?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me later ook. Die newbs komen natuurlijk nooit door de Timbermaw tunnel heen met hun faalrep.
Tegenwoordig? Geen idee, in "mijn tijd" was het altijd een leuken corpsrun als je om de één of andere reden in Moonglade/Winterspring moest komenquote:
Fuck, dat had ik niet eens gezien. En toch herkende ik het.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Geen idee, in "mijn tijd" was het altijd een leuken corpsrun als je om de één of andere reden in Moonglade/Winterspring moest komenString-bears FTW.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat ik het over mn hand en de andere helft van mn gespleten persoonlijkheid heb..
They Love Me In That Tunnelquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn leven echt verspild.
Oh.Ik weet het niet eigenlijk.
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ook om ze dan keihard te dumpen als ze eenmaal verliefd op mij zijn
Waarom heb jij je voorgenomen om voorlopig niet te gaan daten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat wanneer je een leuk gesprek hebt met iemand dat je later denkt "hmm leuk" dat je bijna weer gaat denken om te gaan daten?
Nee, ik wel vaak dat ik met iemand praat waar ik mee wil daten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat wanneer je een leuk gesprek hebt met iemand dat je later denkt "hmm leuk" dat je bijna weer gaat denken om te gaan daten?
Je hebt goede ideeën dat ik daar niet opgekomen wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.
Hendigquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wurg ze gewoon direct heb je er geen last meer van:
[ afbeelding ]
En jij telkens maar doen alsof de jouwe niet zo groot is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom heb jij je voorgenomen om voorlopig niet te gaan daten dan?
Die ander moet vooral ook nog mee willen, dat is meer mijn probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...
Kost teveel tijd het moet wel een hobby blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.
Hoe zit jouw sociale leven verder dan in elkaar? Ga je wel uit? Of heb je wel interesses waarbij je in contact komt met leuke vrouwen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...
Dat was een garpje, ik sta garant voor interne kneuzingen dan wel bloedingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
En jij telkens maar doen alsof de jouwe niet zo groot is.
In contact komen met vrouwen is niet zo moeilijk twi, de vraag is alleen of ze wel zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zit jouw sociale leven verder dan in elkaar? Ga je wel uit? Of heb je wel interesses waarbij je in contact komt met leuke vrouwen?
Je geeft niet echt antwoord op de vraag dg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In contact komen met vrouwen is niet zo moeilijk twi, de vraag is alleen of ze wel zo leuk zijn.
Dit...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Je geeft niet echt antwoord op de vraag dg.
Inderdaad, leuke vrouwen zat, dat is het probleem niet gelukkigquote:
Meer uitleg dan... Vrouwen daten ze staan in de rij voor mij maar laat ik nu net voor de mannetjes vallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke vrouwen zat, dat is het probleem niet gelukkig
Nou, dat ze ook nog moeten willen, dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meer uitleg dan... Vrouwen daten ze staan in de rij voor mij maar laat ik nu net voor de mannetjes vallen![]()
En ja daar zaten hele schone tussen die vrouwen
Lastig te pijlen altijd.quote:
Dat willen ze bij mij wel ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat ze ook nog moeten willen, dus
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Lastig te pijlen altijd.
Kan maar geen waarde hechten om wat ie zegt, gewoon omdat het allemaal leuk en vragend overkomt.
Maar wat weten we nu eigenlijk van DG?
Verschil is dat jij zelf niet zoveel over anderen vraagt en niet zo oordelend over komt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weet
Kei goed, en met u?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieve hosselbaasjes van me. Hoe is het hier?
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jij zelf niet zoveel over anderen vraagt en niet zo oordelend over komt.
Slecht... Als je me een digitale knuffel geeft gaat het misschien wel weer beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meh, stage ging iets minder dan gister. Gister ging het echt top. Vandaag redelijk tot matig.quote:
Helemaal mooi, ik zit te wachten tot dat zigeunerprogramma begint.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uhm wat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal mooi, ik zit te wachten tot dat zigeunerprogramma begint.
Oeh, wat is er dan aan de hand?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Sneezeechu het volgende:
Slecht... Als je me een digitale knuffel geeft gaat het misschien wel weer beter
Niks, Dank je welquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, wat is er dan aan de hand?
* Kaneelstokje digitale knuffel geeft.
Ga liefde regelen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, stage ging iets minder dan gister. Gister ging het echt top. Vandaag redelijk tot matig.
Daarna was werk wel erg gezellig. Nog een hapje wezen eten met 2 collega's. Net thuis. Moe. Behoefte aan liefde.
Van jou niet zozeer denk, maar van anderen wel meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weet
Faal gebeuren daar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/programmes/my-big-fat-gypsy-wedding
Hehehe, ratje dat je bent.quote:
Ik doe mijn best schat.quote:
Myr wel grappig dat op alle reacties op facebook die min of meer negatief zijn over mij, jij met "vind ik leuk" reageerdquote:
Op die manier ik vind het maar een flutprogrammaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/programmes/my-big-fat-gypsy-wedding
Ik vind het geniaal.quote:
Pfoe.Energie staat hier op een laag pitje. Maarja. Wel net geldje binnengekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op het moment een beetje gesloopt. 2 enorm lange dagen gehad, nu nog even een weekend doorwerken en dan begint het nieuwe kwartaal en kan ik weer even rustig aan doen.
En aan die kant?
Ik denk dat My Big Fat Traveller Wedding niet zo'n pakkende titel was geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Op die manier ik vind het maar een flutprogramma![]()
Reizigers trouwens...
Sorry?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Myr wel grappig dat op alle reacties op facebook die min of meer negatief zijn over mij, jij met "vind ik leuk" reageerd
Maar kan het hebben hoor
Om uit horen of dat in een latere discussie tegen de persoon te gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Van jou niet zozeer denk, maar van anderen wel meer.
En ik denk dat iedereen die een beetje meeleest ook wel wat meer van mij weet onderhand.
Maar iedereen mag vertellen wat ie wil, maar altijd zo lomp om alleen met wedervragen te komen.
Waarom eigenlijk vraag ik me dan af?
Ik heb ook aandacht nodig [soms]quote:
Wel een lief ratje hoor knabbelen doe ik wel graag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeer zeker niet te min en zal het niet worden ook. In de ogen van een ander ben ik misschien niet je van dattum of wow of wat dan ook, maar desondanks vind ik mezelf gewoon een prima vent. En terwijl ik me bewust ben van m'n eigen naïviteit ga ik er gewoon vanuit dat er iemand moet zijn die dat ziet en mij wel moet om wie en wat ik ben. En tot die tijd zit er niks anders op dan... sjaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
Ik zag gister zo'n programma over singles zat er een vent bij. Mankeerde niet zoveel aan maar ondertussen was hij 30 en forever alone. Moest hij van een psychiater vertellen wat hij dacht als hij een kroeg binnenliep en een mooie vrouw zag. Moet hij uiteindelijk 10x herhalen "ik kom het cafe binnen, ik zie een mooie vrouw en denk ik ben te min voor haar".
Ik zie mijn toekomstbeeld.
Nu weet ik je facebook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Myr wel grappig dat op alle reacties op facebook die min of meer negatief zijn over mij, jij met "vind ik leuk" reageerd
Maar kan het hebben hoor
Geldjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoe.Energie staat hier op een laag pitje. Maarja. Wel net geldje binnengekregen.
Dat wil je niet geloof mequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal.
Stiekem, heel stiekem zou ik ook een zigeuner willen zijn.
Dan nog hoor het niet graag als men dat woord zegtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat My Big Fat Traveller Wedding niet zo'n pakkende titel was geweest.
Nouja laat maar dan, maar heb er 2 gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry?
Ik weet niet hoor, maar mijn facebook staat niet vol met berichten over jou. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef Sneezeechu het volgende:
Wel een lief ratje hoor knabbelen doe ik wel graag...Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Now that's gonna scare the living crap out of himquote:
TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja laat maar dan, maar heb er 2 gezien
Nou voeg me toe danquote:
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet te min en zal het niet worden ook. In de ogen van een ander ben ik misschien niet je van dattum of wow of wat dan ook, maar desondanks vind ik mezelf gewoon een prima vent. En terwijl ik me bewust ben van m'n eigen naïviteit ga ik er gewoon vanuit dat er iemand moet zijn die dat ziet en mij wel moet om wie en wat ik ben. En tot die tijd zit er niks anders op dan... sja
Love... overigens waarom moet alles hier maar gepost worden, zie de noodzaak niet zo ergquote:
Je bent vroeger gepest? tenminste dat neem ik nu aan hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.
And you know it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Now that's gonna scare the living crap out of him
Like, OH MA GAWD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent vroeger gepest? tenminste dat neem ik nu aan hoor.
Same here hoor. Maar ik ben dan ook een jaar of 10 ouder dan jij. Niet alleen in m'n paspoort, ik heb ook 10 jaar meer tijd gehad om anders naar mezelf te leren kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.
Hmmmmm, nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou voeg me toe dan
Prima hoor zolang het maar buiten fok is, ben wel benieuwd naar die van jou eigenlijk.
Je bent het negertje uit mijn groep 7 klas?quote:
Om jezelf meer geloofwaardiger doen overkomen...?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Love... overigens waarom moet alles hier maar gepost worden, zie de noodzaak niet zo erg.
Maar wel melden dat je die van mij weet?quote:
Ja, ik denk dat ze je wil.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wel melden dat je die van mij weet?
Waarom
Hard to get?
Nee, om DG te plezieren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wel melden dat je die van mij weet?
Waarom
Hard to get?
Dit heerschap heeft het juist!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
Niemand hoeft hier geloofwaardig over te komen. Maar verwacht ook geen antwoorden, wanneer je zelf nooit wat los laat.
[..]
Ja, ik denk dat ze je wil.
Ja daar doelde ik ook op dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
Niemand hoeft hier geloofwaardig over te komen. Maar verwacht ook geen antwoorden, wanneer je zelf nooit wat los laat.
Ik wil ook geen wraak op ze hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent het negertje uit mijn groep 7 klas?![]()
Werd vroeger ook gepest eigenlijk geen last van komt ook wel omdat ik wraak op ze heb genomen op mijn manier
Nou het is niet eerlijk, jij hebt wel gekeken naar die van mij en die van jou weet ik niet.quote:
Ik ben benieuwd wat je daartussen gaat opduiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is niet eerlijk, jij hebt wel gekeken naar die van mij en die van jou weet ik niet.
Ooooowh of wacht ik moet even bij myr de vriendjes gaan nakijken
Waar zou je hem anders vandaan hebben
Succes daarmee, ze staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is niet eerlijk, jij hebt wel gekeken naar die van mij en die van jou weet ik niet.
Ooooowh of wacht ik moet even bij myr de vriendjes gaan nakijken
Waar zou je hem anders vandaan hebben
Nohh nu verklap je het.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succes daarmee, ze staat er niet tussen.
Omdat jij wel bij Myr staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ah en hoe kom jij dan wel aan mijn facebook?
A wizard did it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ah en hoe kom jij dan wel aan mijn facebook?
Halloquote:
Ik vind het wel handig, kan al ik alle fokkers opzoeken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik mn facebook eens een beetje afsluiten.
Trouwens niet dat ik ga zoeken hoorquote:
Ik heb wel wraak op ze genomen dat was vrij heftig voor hen en dat zal ze de rest van hen leven met zich meedragen kan ik je wel vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook geen wraak op ze hoor.
Alleen het is een beetje vreemd om nu positief en zelfverzekerd te doen na altijd negatief weggekropen te zijn in een hoekje. Dat ik tot nu toe altijd ben afgewezen hielp ook niet echt.
Maar goed, dat is het leven.
Er staan er maar 60 ofzo tussen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, kan al ik alle fokkers opzoeken.
Mijn eigen facebook is gewoon op slotquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik mn facebook eens een beetje afsluiten.
Kan nog veranderen hoor denk dat mfn best wel lief is.quote:
Hoe ging het nu met die buurvrouw?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Kan nog veranderen hoor denk dat mfn best wel lief is.
Maar is maar een gevoel.
En nu hou ik op voordat we weer het verhaal krijgen als hiervoor.
Ze heeft m'n facebook al
Dus ze voegt me maar toe als ze wil en anders niet.
laatste nieuws (week terug)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ging het nu met die buurvrouw?
Geen foto's zichtbaar en kan alleen hier en daar een like van een pagina zien en antwoorden in polls.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
Kan je ook mn timeline en foto's zien? Want vrienden ken me eigenlijk niet boeien.
Oh, dat is wel prima dan. Dankje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen foto's zichtbaar en kan alleen hier en daar een like van een pagina zien en antwoorden in polls.
No problem.quote:
Blond, lekker en dikke tetters, wat valt er nou nog meer te wensen danquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat betreft hetero/bi mannen en lesbische/bi vrouwen uiteraard.
Geen penis... Dikke tieten hoeft voor mij ook niet en blond? zwart haar is pas mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blond, lekker en dikke tetters, wat valt er nou nog meer te wensen dan
My point exactly.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blond, lekker en dikke tetters, wat valt er nou nog meer te wensen dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Wat kosten witgoud ringen met 3 diamantjes er in ongeveer, mensen?
300-500 heb je wel iets mooisquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Wat kosten witgoud ringen met 3 diamantjes er in ongeveer, mensen?
Wil je met me trouwen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 22:35:58 ]
Ik ook. Wat een gestalk toch weer vanavond.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp ik nu dat mfn op kree zijn facebook zit te kijken, goh...
Ha mijn beeld voor nu van mfn:quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is voor dan de definitie van een lekker wijf
[ afbeelding ]
Kan...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ha mijn beeld voor nu van mfn:
[ afbeelding ]
Mist nog het leren pakje en de zweep erbij
maar zit er helemaal naast natuurlijk
Ik zou je daten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat betreft hetero/bi mannen en lesbische/bi vrouwen uiteraard.
Ja best wel, omdat ik denk dat ze er zo totaal niet uit ziet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zou het zo graag willen weten heh.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij de mannelijke tegenprestatie voor dikke tieten dan?
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
alleen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kan...
[ afbeelding ]
Heb ik het goed?
Dat lukt soms nog best aardig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb wel wraak op ze genomen dat was vrij heftig voor hen en dat zal ze de rest van hen leven met zich meedragen kan ik je wel vertellen.
Je moet het ook niet doen maar uitstralen lieve Heloef
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, betekent dat nu dat ik lesbisch ben?
Heb je mfn wel eens gezien?quote:
Ontdek het zelf maarquote:
Wil ik niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb je mfn wel eens gezien?
Pakt even een emmertje...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" modes bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
Volgens mij ben je nu al nat van alle aandacht die je weer krijgt.
Dat is zo'n slapstick oefening.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zeg het dan, Ik ben Heloef en ik ben de man!! en dan 10X
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat blijft me maar achtervolgen, mooi wel.
[..]
Heb je mfn wel eens gezien?
MFN is heet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Ja het is wel het eerste waar ik aan dacht bij het zien van jouw username in combo met die post.
Boe-hoe, het is oneerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Ook buiten fok?
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MFN is heet.
[..]
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Boe-hoe, het is oneerlijk.![]()
Hoezo, twijfel jij aan mijn hard to get-heid dan?
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is voor dan de definitie van een lekker wijf
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een player.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
Pak je koffers maar dan...quote:
Ze wil ook een echte vent he, waar is Heloef?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.
Maar komt vooral omdat ze zo geheimzinnig is.
Raar eigenlijk op basis van de posts lijkt het me een bitch.
Maarja misschien hetzelfde alsdat vrouwen naar een klootzak zoeken ofzo??
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.
Nee gelul, je hebt zitten gluren naar mij...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.
IS STOER MAN!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Wat is er zo spannend aan het hebben van iemands FB-profiel ? Meeste zijn toch afgeschermd..
Que?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze wil ook een echte vent he, waar is Heloef?
Daardoor is de keuze wel reuze, er zijn honderden van dat soort meisjes.quote:[..]
Want profiel fotoquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Wat is er zo spannend aan het hebben van iemands FB-profiel ? Meeste zijn toch afgeschermd..
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Que?
[..]
Daardoor is de keuze wel reuze, er zijn honderden van dat soort meisjes.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee gelul, je hebt zitten gluren naar mij...
En mijn facebook wil ik niet in dit topic, best hoor uitwisselen via dm ofzo.
Vroeg het je net nog, waar ben je bang voor?
Jij gluurt naar die van mij, maar die van jou mag ik niet zien.
Hoe bullshit. DM hem maar effe.
klinkt een beetje foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Jij gluurt naar die van mij, maar die van jou mag ik niet zien.
Fout is het om te melden hier dat ze die van mij weet.quote:
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
Fout is het om te melden hier dat ze die van mij weet.
En daarna moeilijk doen dat ik die van haar niet mag zien.
Nope, wie weet blufte ik zelfs wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?
zou me niet zon zorgen maken
Oja je bent een kneus. blablablabaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heb ik je een tijd terug al gegeven.
Grote bek, klein hartjequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.
Niet zo ver terug, denk eens wat recenter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Oja je bent een kneus. blablablaba
Maar wel de moeite nemen om m'n facebook op te zoeken.
Hoe fout
misschien zelfs in de hoop dat ze de echt link krigjtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nope, wie weet blufte ik zelf wel.
Neuh, ik heb geen behoefte om Facebooks te ruilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien zelfs in de hoop dat ze de echt link krigjt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is je gegund.![]()
En nee niet alleen vanwege je egostrelende opmerkingen.
Hit the road, Jack...quote:
Gottaloveitquote:
Kapoentje, net wat ik dachtquote:
Dat ontdek ik liever zelfquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ik bewijs mijn lef wel ergens anders.
Nee daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?
zou me niet zon zorgen maken
Prima. Haal jij je CE even, gaan we daarna spelen in de bergen, kijken wie wie het hardst aan het zweten krijgtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je A'tje hebt dan.
Het is nog altijd iemands eigen keuze of hij zijn Facebook deelt, ook al heeft ze die van jou al gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om.
Ze vertelde dat ze mijn facebook wist (via hoe of wat, maakt me niet uit)
Nou daarna vroeg ik om die van haar, maar die wil ze niet geven.
Dat die facebook linkjes niet hier neer worden gezet lijkt me logisch, ga ik ook niet doen.
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om.
Ze vertelde dat ze mijn facebook wist (via hoe of wat, maakt me niet uit)
Nou daarna vroeg ik om die van haar, maar die wil ze niet geven.
Dat die facebook linkjes niet hier neer worden gezet lijkt me logisch, ga ik ook niet doen.
langspeelplaat...sjonge, dat klintk alsof er meerder nummer sop staan, meer dan 5 minuten totaal dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef twi het volgende:
kree, brengen jullie de muziek van jullie bandje ook uit op langspeelplaten?
Moet ik eerst mijn B nog even fixen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima. Haal jij je CE even, gaan we daarna spelen in de bergen, kijken wie wie het hardst aan het zweten krijgt
En dat ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een facebook te vinden?
Mwah. Die mag je wel van mij lenen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn B nog even fixen.
Het begint nu enigszins te irriteren, neeeee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...
Nee maakt me ook niet uit, jij weet die van mij ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...
En daarbij halen we ook allemaal onze schouders op, je hebt geen rare dingen toch erop staan (of wel en lekker boeiend dan)
Nee inderdaad, dat was alleen je zus snarfje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het begint nu enigszins te irriteren, neeeee.
que? welke band?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef twi het volgende:
kree, brengen jullie de muziek van jullie bandje ook uit op langspeelplaten?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maakt me ook niet uit, jij weet die van mij ook.
Maar het gaat erom dat ik het niet zozeer wil dat mijn username hier gelinkt wordt aan facebook met mijn echte naam.
Vandaar via pm enzo.
Dat mensen het vinden, helemaal prima maakt me niet uit.
Maar ik ben gewoon benieuwd naar die van MFN en die krijg ik niet, en ik ga er ook geen uren naar speuren.
Snap niet waarom ze die niet zelf effe dmt naar mij.
Toch bang voor iets? (mfn?)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog altijd iemands eigen keuze of hij zijn Facebook deelt, ook al heeft ze die van jou al gezien.
MFN heeft vast allemaal dronken-gekke-bekken-fotos op haar profiel... heb ik ook en vond t bij nader inzien toch niet handig dat ik sommige klantjes op FB hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het gaat erom dat ik het niet zozeer wil dat mijn username hier gelinkt wordt aan facebook met mijn echte naam.
Vandaar via pm enzo.
Maar ik ben gewoon benieuwd naar die van MFN en die krijg ik niet, en ik ga er ook geen uren naar speuren.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Die mag je wel van mij lenen dan
ach, zolang daar niemand zit heb je die kant niet nodig tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ik rij zo de rechterkant eraf vrees ik.
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Vandaar via pm enzo.
Ja das waar, maar wel beetje zonde van zijn auto.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach, zolang daar niemand zit heb je die kant niet nodig toch
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.
Trouwens angstaanjagend.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.
True.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens angstaanjagend.....
Denk dat ik eerder bang moet zijn voor jou als jij van mij.
Omdat je waarschijnlijk heel hard en vaak repeteert en herhaalt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:07 schreef kree het volgende:
OK Tiw.
Jaaa die band had ik al mp3 van gepost hoor onderhand.
Maar hoezo?
Ja, die bitch slap je gewoon met die cup d.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij was wel vrij skinny toch?
Moet ik kunnen hebben ja.
stuur dm met je facebook wissel ze zo uit hoor, maar had jou al denk.quote:
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet..
Waarom ben ik angstaanjagend?
Kijk maar tussen je vrienden, daar sta ik wel volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
stuur dm met je facebook wissel ze zo uit hoor, maar had jou al denk.
Ik zei dat ik dat vind, een subjectief iets dus. Zoiets gevoelsmatig hoeft niet onderbouwd te worden anders blijf je bezig met 'waarom' vragen net als dat recalcitrante kleuters dat zo goed kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet..
Waarom ben ik angstaanjagend?
jaa dat dacht ik ook, maar nu ben ik nog meer benieuwd naar mft, krijg er allemaal rare ideeen bij :Squote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.
met een buurmeisje....!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.
Nee had jou alquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk maar tussen je vrienden, daar sta ik wel volgens mij.
Niet dat ik de afgelopen 3 maanden nog iets aan mijn facebook heb gedaan
Anders checkte je gewoon mijn PI bij die post.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
jaa dat dacht ik ook, maar nu ben ik nog meer benieuwd naar mft, krijg er allemaal rare ideeen bij :S
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat vind, een subjectief iets dus. Zoiets gevoelsmatig hoeft niet onderbouwd te worden anders blijf je bezig met 'waarom' vragen net als dat recalcitrante kleuters dat zo goed kunnen.
Ik snap niet dat jij niet begrijpt dat ze niks wil delen met jou.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.
Vraag me zo af hoe je eruit ziet, echt waar hahaha.
Je klinkt als een bitch maar denk dat je zo meer voorkomt alsdat je eigenlijk bent.
Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben liever angstaanjagend dan doorsnee
Hmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.
Vraag me zo af hoe je eruit ziet, echt waar hahaha.
Je klinkt als een bitch maar denk dat je zo meer voorkomt alsdat je eigenlijk bent.
Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
Wat is angstaanjagend?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben liever angstaanjagend dan doorsnee
Seriemoordenaars zien er vaak ook heel doorsnee uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"
Niet echt eng, maar zeker niet normaal... toch liever "doorsnee" dan haha
Ontwijken is het, waar ben je nu bang voor dan?quote:
Ontwijken? Ik beantwoord je vraag letterlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ontwijken is het, waar ben je nu bang voor dan?
Ga je echt niet stalken ofzo
Dat verbaast me niets dat ze streng kijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Nou, mfn kijkt wel heel streng als ze niet lacht hoor. Maar als ze dat wel doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |