mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
Fout is het om te melden hier dat ze die van mij weet.
En daarna moeilijk doen dat ik die van haar niet mag zien.
Nope, wie weet blufte ik zelfs wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?
zou me niet zon zorgen maken
Oja je bent een kneus. blablablabaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heb ik je een tijd terug al gegeven.
Grote bek, klein hartjequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.
Niet zo ver terug, denk eens wat recenter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Oja je bent een kneus. blablablaba
Maar wel de moeite nemen om m'n facebook op te zoeken.
Hoe fout
misschien zelfs in de hoop dat ze de echt link krigjtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nope, wie weet blufte ik zelf wel.
Neuh, ik heb geen behoefte om Facebooks te ruilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien zelfs in de hoop dat ze de echt link krigjt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is je gegund.![]()
En nee niet alleen vanwege je egostrelende opmerkingen.
Hit the road, Jack...quote:
Gottaloveitquote:
Kapoentje, net wat ik dachtquote:
Dat ontdek ik liever zelfquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ik bewijs mijn lef wel ergens anders.
Nee daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?
zou me niet zon zorgen maken
Prima. Haal jij je CE even, gaan we daarna spelen in de bergen, kijken wie wie het hardst aan het zweten krijgtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je A'tje hebt dan.
Het is nog altijd iemands eigen keuze of hij zijn Facebook deelt, ook al heeft ze die van jou al gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om.
Ze vertelde dat ze mijn facebook wist (via hoe of wat, maakt me niet uit)
Nou daarna vroeg ik om die van haar, maar die wil ze niet geven.
Dat die facebook linkjes niet hier neer worden gezet lijkt me logisch, ga ik ook niet doen.
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om.
Ze vertelde dat ze mijn facebook wist (via hoe of wat, maakt me niet uit)
Nou daarna vroeg ik om die van haar, maar die wil ze niet geven.
Dat die facebook linkjes niet hier neer worden gezet lijkt me logisch, ga ik ook niet doen.
langspeelplaat...sjonge, dat klintk alsof er meerder nummer sop staan, meer dan 5 minuten totaal dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef twi het volgende:
kree, brengen jullie de muziek van jullie bandje ook uit op langspeelplaten?
Moet ik eerst mijn B nog even fixen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima. Haal jij je CE even, gaan we daarna spelen in de bergen, kijken wie wie het hardst aan het zweten krijgt
En dat ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een facebook te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |