MFN is heet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Ja het is wel het eerste waar ik aan dacht bij het zien van jouw username in combo met die post.
Boe-hoe, het is oneerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
Volgens mij ben je nu al nat van alle aandacht die je weer krijgt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
Volgens mij ben je nu al nat van alle aandacht die je weer krijgt.
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MFN is heet.
[..]
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Boe-hoe, het is oneerlijk.![]()
Hoezo, twijfel jij aan mijn hard to get-heid dan?
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is voor dan de definitie van een lekker wijf
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een player.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
Pak je koffers maar dan...quote:
Ze wil ook een echte vent he, waar is Heloef?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.
Maar komt vooral omdat ze zo geheimzinnig is.
Raar eigenlijk op basis van de posts lijkt het me een bitch.
Maarja misschien hetzelfde alsdat vrouwen naar een klootzak zoeken ofzo??
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.
Nee gelul, je hebt zitten gluren naar mij...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.
IS STOER MAN!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Wat is er zo spannend aan het hebben van iemands FB-profiel ? Meeste zijn toch afgeschermd..
Que?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze wil ook een echte vent he, waar is Heloef?
Daardoor is de keuze wel reuze, er zijn honderden van dat soort meisjes.quote:[..]
Want profiel fotoquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Wat is er zo spannend aan het hebben van iemands FB-profiel ? Meeste zijn toch afgeschermd..
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Que?
[..]
Daardoor is de keuze wel reuze, er zijn honderden van dat soort meisjes.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee gelul, je hebt zitten gluren naar mij...
En mijn facebook wil ik niet in dit topic, best hoor uitwisselen via dm ofzo.
Vroeg het je net nog, waar ben je bang voor?
Jij gluurt naar die van mij, maar die van jou mag ik niet zien.
Hoe bullshit. DM hem maar effe.
klinkt een beetje foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Jij gluurt naar die van mij, maar die van jou mag ik niet zien.
Fout is het om te melden hier dat ze die van mij weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |