Kan...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ha mijn beeld voor nu van mfn:
[ afbeelding ]
Mist nog het leren pakje en de zweep erbij
maar zit er helemaal naast natuurlijk
Ik zou je daten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat betreft hetero/bi mannen en lesbische/bi vrouwen uiteraard.
Ja best wel, omdat ik denk dat ze er zo totaal niet uit ziet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zou het zo graag willen weten heh.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij de mannelijke tegenprestatie voor dikke tieten dan?
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
alleen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kan...
[ afbeelding ]
Heb ik het goed?
Dat lukt soms nog best aardig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb wel wraak op ze genomen dat was vrij heftig voor hen en dat zal ze de rest van hen leven met zich meedragen kan ik je wel vertellen.
Je moet het ook niet doen maar uitstralen lieve Heloef
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, betekent dat nu dat ik lesbisch ben?
Heb je mfn wel eens gezien?quote:
Ontdek het zelf maarquote:
Wil ik niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb je mfn wel eens gezien?
Pakt even een emmertje...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" modes bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
Volgens mij ben je nu al nat van alle aandacht die je weer krijgt.
Dat is zo'n slapstick oefening.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zeg het dan, Ik ben Heloef en ik ben de man!! en dan 10X
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat blijft me maar achtervolgen, mooi wel.
[..]
Heb je mfn wel eens gezien?
MFN is heet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Ja het is wel het eerste waar ik aan dacht bij het zien van jouw username in combo met die post.
Boe-hoe, het is oneerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Ook buiten fok?
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MFN is heet.
[..]
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Boe-hoe, het is oneerlijk.![]()
Hoezo, twijfel jij aan mijn hard to get-heid dan?
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is voor dan de definitie van een lekker wijf
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een player.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |