Omdat je waarschijnlijk heel hard en vaak repeteert en herhaalt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:07 schreef kree het volgende:
OK Tiw.
Jaaa die band had ik al mp3 van gepost hoor onderhand.
Maar hoezo?
Ja, die bitch slap je gewoon met die cup d.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij was wel vrij skinny toch?
Moet ik kunnen hebben ja.
stuur dm met je facebook wissel ze zo uit hoor, maar had jou al denk.quote:
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet..
Waarom ben ik angstaanjagend?
Kijk maar tussen je vrienden, daar sta ik wel volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
stuur dm met je facebook wissel ze zo uit hoor, maar had jou al denk.
Ik zei dat ik dat vind, een subjectief iets dus. Zoiets gevoelsmatig hoeft niet onderbouwd te worden anders blijf je bezig met 'waarom' vragen net als dat recalcitrante kleuters dat zo goed kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet..
Waarom ben ik angstaanjagend?
jaa dat dacht ik ook, maar nu ben ik nog meer benieuwd naar mft, krijg er allemaal rare ideeen bij :Squote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.
met een buurmeisje....!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.
Nee had jou alquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk maar tussen je vrienden, daar sta ik wel volgens mij.
Niet dat ik de afgelopen 3 maanden nog iets aan mijn facebook heb gedaan
Anders checkte je gewoon mijn PI bij die post.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
jaa dat dacht ik ook, maar nu ben ik nog meer benieuwd naar mft, krijg er allemaal rare ideeen bij :S
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat vind, een subjectief iets dus. Zoiets gevoelsmatig hoeft niet onderbouwd te worden anders blijf je bezig met 'waarom' vragen net als dat recalcitrante kleuters dat zo goed kunnen.
Ik snap niet dat jij niet begrijpt dat ze niks wil delen met jou.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.
Vraag me zo af hoe je eruit ziet, echt waar hahaha.
Je klinkt als een bitch maar denk dat je zo meer voorkomt alsdat je eigenlijk bent.
Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben liever angstaanjagend dan doorsnee
Hmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.
Vraag me zo af hoe je eruit ziet, echt waar hahaha.
Je klinkt als een bitch maar denk dat je zo meer voorkomt alsdat je eigenlijk bent.
Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
Wat is angstaanjagend?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben liever angstaanjagend dan doorsnee
Seriemoordenaars zien er vaak ook heel doorsnee uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"
Niet echt eng, maar zeker niet normaal... toch liever "doorsnee" dan haha
Ontwijken is het, waar ben je nu bang voor dan?quote:
Ontwijken? Ik beantwoord je vraag letterlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ontwijken is het, waar ben je nu bang voor dan?
Ga je echt niet stalken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |