MFN is heet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Ja het is wel het eerste waar ik aan dacht bij het zien van jouw username in combo met die post.
Boe-hoe, het is oneerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
Volgens mij ben je nu al nat van alle aandacht die je weer krijgt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef kree het volgende:
Ik zit alweer in de "ignore" mode bij mfn.
Het is gewoon niet eerlijk mfn, je zit iedereen op te jutten, hoe "hard to get" ben jij eigenlijk.
Ook buiten fok?
Volgens mij ben je nu al nat van alle aandacht die je weer krijgt.
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil ik niet eens![]()
Dit ratje kruipt weer terug zijn holletje in
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MFN is heet.
[..]
Ach, ooit vind ik een meisje dat ook op mannen valt.
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Boe-hoe, het is oneerlijk.![]()
Hoezo, twijfel jij aan mijn hard to get-heid dan?
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is voor dan de definitie van een lekker wijf
[ afbeelding ]
Wat ben je toch ook een player.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
DM je facebook maar als je een beetje lef hebt, die van mij heb je blijkbaar al.
duuusssssss
Pak je koffers maar dan...quote:
Ze wil ook een echte vent he, waar is Heloef?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ach ze heeft wel wat, klinkt best raar opzich.
Maar komt vooral omdat ze zo geheimzinnig is.
Raar eigenlijk op basis van de posts lijkt het me een bitch.
Maarja misschien hetzelfde alsdat vrouwen naar een klootzak zoeken ofzo??
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De types waar ik op val verschillen niet eens zo gek veel qua kledingstijl.
Nee gelul, je hebt zitten gluren naar mij...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.
IS STOER MAN!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Wat is er zo spannend aan het hebben van iemands FB-profiel ? Meeste zijn toch afgeschermd..
Que?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze wil ook een echte vent he, waar is Heloef?
Daardoor is de keuze wel reuze, er zijn honderden van dat soort meisjes.quote:[..]
Want profiel fotoquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef Michel2GRFE het volgende:
Wat is er zo spannend aan het hebben van iemands FB-profiel ? Meeste zijn toch afgeschermd..
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Que?
[..]
Daardoor is de keuze wel reuze, er zijn honderden van dat soort meisjes.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee gelul, je hebt zitten gluren naar mij...
En mijn facebook wil ik niet in dit topic, best hoor uitwisselen via dm ofzo.
Vroeg het je net nog, waar ben je bang voor?
Jij gluurt naar die van mij, maar die van jou mag ik niet zien.
Hoe bullshit. DM hem maar effe.
klinkt een beetje foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Jij gluurt naar die van mij, maar die van jou mag ik niet zien.
Fout is het om te melden hier dat ze die van mij weet.quote:
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
Fout is het om te melden hier dat ze die van mij weet.
En daarna moeilijk doen dat ik die van haar niet mag zien.
Nope, wie weet blufte ik zelfs wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?
zou me niet zon zorgen maken
Oja je bent een kneus. blablablabaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heb ik je een tijd terug al gegeven.
Grote bek, klein hartjequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik lef zou willen tonen zou ik het hier in het topic neergooien, en niet aan jou dm'en.
Niet zo ver terug, denk eens wat recenter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Oja je bent een kneus. blablablaba
Maar wel de moeite nemen om m'n facebook op te zoeken.
Hoe fout
misschien zelfs in de hoop dat ze de echt link krigjtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nope, wie weet blufte ik zelf wel.
Neuh, ik heb geen behoefte om Facebooks te ruilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien zelfs in de hoop dat ze de echt link krigjt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is je gegund.![]()
En nee niet alleen vanwege je egostrelende opmerkingen.
Hit the road, Jack...quote:
Gottaloveitquote:
Kapoentje, net wat ik dachtquote:
Dat ontdek ik liever zelfquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ik bewijs mijn lef wel ergens anders.
Nee daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft de link niet geplaatst toch....?
zou me niet zon zorgen maken
Prima. Haal jij je CE even, gaan we daarna spelen in de bergen, kijken wie wie het hardst aan het zweten krijgtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je A'tje hebt dan.
Het is nog altijd iemands eigen keuze of hij zijn Facebook deelt, ook al heeft ze die van jou al gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om.
Ze vertelde dat ze mijn facebook wist (via hoe of wat, maakt me niet uit)
Nou daarna vroeg ik om die van haar, maar die wil ze niet geven.
Dat die facebook linkjes niet hier neer worden gezet lijkt me logisch, ga ik ook niet doen.
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om.
Ze vertelde dat ze mijn facebook wist (via hoe of wat, maakt me niet uit)
Nou daarna vroeg ik om die van haar, maar die wil ze niet geven.
Dat die facebook linkjes niet hier neer worden gezet lijkt me logisch, ga ik ook niet doen.
langspeelplaat...sjonge, dat klintk alsof er meerder nummer sop staan, meer dan 5 minuten totaal dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef twi het volgende:
kree, brengen jullie de muziek van jullie bandje ook uit op langspeelplaten?
Moet ik eerst mijn B nog even fixen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima. Haal jij je CE even, gaan we daarna spelen in de bergen, kijken wie wie het hardst aan het zweten krijgt
En dat ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een facebook te vinden?
Mwah. Die mag je wel van mij lenen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn B nog even fixen.
Het begint nu enigszins te irriteren, neeeee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...
Nee maakt me ook niet uit, jij weet die van mij ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...
En daarbij halen we ook allemaal onze schouders op, je hebt geen rare dingen toch erop staan (of wel en lekker boeiend dan)
Nee inderdaad, dat was alleen je zus snarfje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het begint nu enigszins te irriteren, neeeee.
que? welke band?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef twi het volgende:
kree, brengen jullie de muziek van jullie bandje ook uit op langspeelplaten?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maakt me ook niet uit, jij weet die van mij ook.
Maar het gaat erom dat ik het niet zozeer wil dat mijn username hier gelinkt wordt aan facebook met mijn echte naam.
Vandaar via pm enzo.
Dat mensen het vinden, helemaal prima maakt me niet uit.
Maar ik ben gewoon benieuwd naar die van MFN en die krijg ik niet, en ik ga er ook geen uren naar speuren.
Snap niet waarom ze die niet zelf effe dmt naar mij.
Toch bang voor iets? (mfn?)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog altijd iemands eigen keuze of hij zijn Facebook deelt, ook al heeft ze die van jou al gezien.
MFN heeft vast allemaal dronken-gekke-bekken-fotos op haar profiel... heb ik ook en vond t bij nader inzien toch niet handig dat ik sommige klantjes op FB hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het gaat erom dat ik het niet zozeer wil dat mijn username hier gelinkt wordt aan facebook met mijn echte naam.
Vandaar via pm enzo.
Maar ik ben gewoon benieuwd naar die van MFN en die krijg ik niet, en ik ga er ook geen uren naar speuren.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Die mag je wel van mij lenen dan
ach, zolang daar niemand zit heb je die kant niet nodig tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ik rij zo de rechterkant eraf vrees ik.
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Vandaar via pm enzo.
Ja das waar, maar wel beetje zonde van zijn auto.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach, zolang daar niemand zit heb je die kant niet nodig toch
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.
Trouwens angstaanjagend.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.
True.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens angstaanjagend.....
Denk dat ik eerder bang moet zijn voor jou als jij van mij.
Omdat je waarschijnlijk heel hard en vaak repeteert en herhaalt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:07 schreef kree het volgende:
OK Tiw.
Jaaa die band had ik al mp3 van gepost hoor onderhand.
Maar hoezo?
Ja, die bitch slap je gewoon met die cup d.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij was wel vrij skinny toch?
Moet ik kunnen hebben ja.
stuur dm met je facebook wissel ze zo uit hoor, maar had jou al denk.quote:
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet..
Waarom ben ik angstaanjagend?
Kijk maar tussen je vrienden, daar sta ik wel volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
stuur dm met je facebook wissel ze zo uit hoor, maar had jou al denk.
Ik zei dat ik dat vind, een subjectief iets dus. Zoiets gevoelsmatig hoeft niet onderbouwd te worden anders blijf je bezig met 'waarom' vragen net als dat recalcitrante kleuters dat zo goed kunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet..
Waarom ben ik angstaanjagend?
jaa dat dacht ik ook, maar nu ben ik nog meer benieuwd naar mft, krijg er allemaal rare ideeen bij :Squote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.
met een buurmeisje....!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over een angstaanjagend uiterlijk want je bent gewoon een normale doorsnee late 20-er.
Nee had jou alquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk maar tussen je vrienden, daar sta ik wel volgens mij.
Niet dat ik de afgelopen 3 maanden nog iets aan mijn facebook heb gedaan
Anders checkte je gewoon mijn PI bij die post.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
jaa dat dacht ik ook, maar nu ben ik nog meer benieuwd naar mft, krijg er allemaal rare ideeen bij :S
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dat vind, een subjectief iets dus. Zoiets gevoelsmatig hoeft niet onderbouwd te worden anders blijf je bezig met 'waarom' vragen net als dat recalcitrante kleuters dat zo goed kunnen.
Ik snap niet dat jij niet begrijpt dat ze niks wil delen met jou.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.
Vraag me zo af hoe je eruit ziet, echt waar hahaha.
Je klinkt als een bitch maar denk dat je zo meer voorkomt alsdat je eigenlijk bent.
Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben liever angstaanjagend dan doorsnee
Hmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Allemaal blabalbala, stuur nou eerst maar eens een pic of facebook, dat helpt me een beetje meer met inschatten.
Vraag me zo af hoe je eruit ziet, echt waar hahaha.
Je klinkt als een bitch maar denk dat je zo meer voorkomt alsdat je eigenlijk bent.
Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
Wat is angstaanjagend?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben liever angstaanjagend dan doorsnee
Seriemoordenaars zien er vaak ook heel doorsnee uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij angstaajagend zie ik types voor me zoals in "Thriller"
Niet echt eng, maar zeker niet normaal... toch liever "doorsnee" dan haha
Ontwijken is het, waar ben je nu bang voor dan?quote:
Ontwijken? Ik beantwoord je vraag letterlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ontwijken is het, waar ben je nu bang voor dan?
Ga je echt niet stalken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |