Mwah. Die mag je wel van mij lenen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn B nog even fixen.
Het begint nu enigszins te irriteren, neeeee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...
Nee maakt me ook niet uit, jij weet die van mij ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG zit toch ook heel facebook af te speuren opzoek naar fok!kers...
En daarbij halen we ook allemaal onze schouders op, je hebt geen rare dingen toch erop staan (of wel en lekker boeiend dan)
Nee inderdaad, dat was alleen je zus snarfje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het begint nu enigszins te irriteren, neeeee.
que? welke band?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef twi het volgende:
kree, brengen jullie de muziek van jullie bandje ook uit op langspeelplaten?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maakt me ook niet uit, jij weet die van mij ook.
Maar het gaat erom dat ik het niet zozeer wil dat mijn username hier gelinkt wordt aan facebook met mijn echte naam.
Vandaar via pm enzo.
Dat mensen het vinden, helemaal prima maakt me niet uit.
Maar ik ben gewoon benieuwd naar die van MFN en die krijg ik niet, en ik ga er ook geen uren naar speuren.
Snap niet waarom ze die niet zelf effe dmt naar mij.
Toch bang voor iets? (mfn?)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog altijd iemands eigen keuze of hij zijn Facebook deelt, ook al heeft ze die van jou al gezien.
MFN heeft vast allemaal dronken-gekke-bekken-fotos op haar profiel... heb ik ook en vond t bij nader inzien toch niet handig dat ik sommige klantjes op FB hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het gaat erom dat ik het niet zozeer wil dat mijn username hier gelinkt wordt aan facebook met mijn echte naam.
Vandaar via pm enzo.
Maar ik ben gewoon benieuwd naar die van MFN en die krijg ik niet, en ik ga er ook geen uren naar speuren.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah. Die mag je wel van mij lenen dan
ach, zolang daar niemand zit heb je die kant niet nodig tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ik rij zo de rechterkant eraf vrees ik.
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Vandaar via pm enzo.
Ja das waar, maar wel beetje zonde van zijn auto.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach, zolang daar niemand zit heb je die kant niet nodig toch
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.
Trouwens angstaanjagend.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik met toegeven dat ik je enigszins angstaanjagend vind, vooral nu ik jouw FB gezien heb, en derhalve besloten heb mijn FB niet met jou te delen.
True.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens angstaanjagend.....
Denk dat ik eerder bang moet zijn voor jou als jij van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |