Fuck, dat had ik niet eens gezien. En toch herkende ik het.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Geen idee, in "mijn tijd" was het altijd een leuken corpsrun als je om de één of andere reden in Moonglade/Winterspring moest komenString-bears FTW.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat ik het over mn hand en de andere helft van mn gespleten persoonlijkheid heb..
They Love Me In That Tunnelquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn leven echt verspild.
Oh.Ik weet het niet eigenlijk.
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ook om ze dan keihard te dumpen als ze eenmaal verliefd op mij zijn
Waarom heb jij je voorgenomen om voorlopig niet te gaan daten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat wanneer je een leuk gesprek hebt met iemand dat je later denkt "hmm leuk" dat je bijna weer gaat denken om te gaan daten?
Nee, ik wel vaak dat ik met iemand praat waar ik mee wil daten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat wanneer je een leuk gesprek hebt met iemand dat je later denkt "hmm leuk" dat je bijna weer gaat denken om te gaan daten?
Je hebt goede ideeën dat ik daar niet opgekomen wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.
Hendigquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wurg ze gewoon direct heb je er geen last meer van:
[ afbeelding ]
En jij telkens maar doen alsof de jouwe niet zo groot is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom heb jij je voorgenomen om voorlopig niet te gaan daten dan?
Die ander moet vooral ook nog mee willen, dat is meer mijn probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...
Kost teveel tijd het moet wel een hobby blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.
Hoe zit jouw sociale leven verder dan in elkaar? Ga je wel uit? Of heb je wel interesses waarbij je in contact komt met leuke vrouwen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...
Dat was een garpje, ik sta garant voor interne kneuzingen dan wel bloedingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
En jij telkens maar doen alsof de jouwe niet zo groot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |