quote:
Whuut identiek? Heb je beesten zitten klonen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
aaaahw heb net puppies in de buik van mama-hond gevoeld! En mag bij de bevalling zijn en helpen! zo gaaf!!! Zeker omdat de pups die geboren worden genetisch identiek zijn aan mijn hondje. Gewoon mijn hond in de repeat! maar dit keer mag ikerbij zijn... zo spannend
ghehehe... nee =Pquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Whuut identiek? Heb je beesten zitten klonen?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn vast genoeg mannen in dit topic die jou ook wel even willen repeaten.
Dit topic gaat over MIJN harem drom, jullie gaan maar ergens anders vissen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn vast genoeg mannen in dit topic die jou ook wel even willen repeaten.
Eerlijk zullen bro's alles delenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dit topic gaat over MIJN harem drom, jullie gaan maar ergens anders vissen.
quote:
D'ahhh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Voor jou, MFN, schop ik iedereen uit mn harem
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... nee =P
de reu en de teef die dit nestje hebben gefabriceert (ofterwijl seks hebben gehad) zijn dezelfde als die de ouders zijn van mijn hond
Scherp haha!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?
vrijwel identiek dan =pquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Waar bestel ik een harem? Ik kan er geen vinden op bol.com.
ja idd, niet goed = geld terug..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.
Okee bedankt, wat word aangeraden? Een half of heel dozijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.
Halfje. Altijd beginnen met een halfje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee bedankt, wat word aangeraden? Een half of heel dozijn?
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.
Okay, dan lees ik je vanavond wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.
Ik top je met 5 dagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.
Geen paniek mensen, hij liegt.quote:
Neuh want ik hoef nog maar 1 dag voor ik op je sms van van de week mag reageren volgens de 5-dagen regel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vijf dagen zou na het weekend zijn, komt slecht uit met de plannen.
Dat is waar, maar laat dit wel de eerste zijn waar de naam kree niet in voor komt, oké?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neuh want ik hoef nog maar 1 dag voor ik op je sms van van de week mag reageren volgens de 5-dagen regel.
Op het moment een beetje gesloopt. 2 enorm lange dagen gehad, nu nog even een weekend doorwerken en dan begint het nieuwe kwartaal en kan ik weer even rustig aan doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy () hoe gaat 'ie daarzo?
Okee ik heb een halfje gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Halfje. Altijd beginnen met een halfje.
Mensen met een sociaal leven en dat op een forum moeten plaatsenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
Ow kak mijn sociaal leven roept ook. Lieve lui, zoek t lekker uit!
En MFN:
Nee, dat bedacht ik me later ook. Die newbs komen natuurlijk nooit door de Timbermaw tunnel heen met hun faalrep.quote:
Hmm, in dat geval zal ik er morgen maar eens even goed voor gaan zitten dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef twi het volgende:
Spot niet met Nighthaven.
[..]
Dat is waar, maar laat dit wel de eerste zijn waar de naam kree niet in voor komt, oké?
Mensen die niet begrijpen dat ik het over mn hand en de andere helft van mn gespleten persoonlijkheid heb..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven en dat op een forum moeten plaatsen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
Ow kak mijn sociaal leven roept ook. Lieve lui, zoek t lekker uit!
En MFN:
Die is toch friendly?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me later ook. Die newbs komen natuurlijk nooit door de Timbermaw tunnel heen met hun faalrep.
Tegenwoordig? Geen idee, in "mijn tijd" was het altijd een leuken corpsrun als je om de één of andere reden in Moonglade/Winterspring moest komenquote:
Fuck, dat had ik niet eens gezien. En toch herkende ik het.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Geen idee, in "mijn tijd" was het altijd een leuken corpsrun als je om de één of andere reden in Moonglade/Winterspring moest komenString-bears FTW.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat ik het over mn hand en de andere helft van mn gespleten persoonlijkheid heb..
They Love Me In That Tunnelquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn leven echt verspild.
Oh.Ik weet het niet eigenlijk.
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ook om ze dan keihard te dumpen als ze eenmaal verliefd op mij zijn
Waarom heb jij je voorgenomen om voorlopig niet te gaan daten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat wanneer je een leuk gesprek hebt met iemand dat je later denkt "hmm leuk" dat je bijna weer gaat denken om te gaan daten?
Nee, ik wel vaak dat ik met iemand praat waar ik mee wil daten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat wanneer je een leuk gesprek hebt met iemand dat je later denkt "hmm leuk" dat je bijna weer gaat denken om te gaan daten?
Je hebt goede ideeën dat ik daar niet opgekomen wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.
Hendigquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een shotje ghb, dan kan ik ze de hele nacht gebruiken en zijn ze me de volgende ochtend wel weer vergeten.
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wurg ze gewoon direct heb je er geen last meer van:
[ afbeelding ]
En jij telkens maar doen alsof de jouwe niet zo groot is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom heb jij je voorgenomen om voorlopig niet te gaan daten dan?
Die ander moet vooral ook nog mee willen, dat is meer mijn probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...
Kost teveel tijd het moet wel een hobby blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de volgende dag verschuil ik me in bosjes met een verrekijker en geniet al fappende hoe ze krom naar hun werk strompelen zonder dat ze zelf weten waarom.
Hoe zit jouw sociale leven verder dan in elkaar? Ga je wel uit? Of heb je wel interesses waarbij je in contact komt met leuke vrouwen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blegh, meestal is het de moeite niet waard...
Dat was een garpje, ik sta garant voor interne kneuzingen dan wel bloedingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
En jij telkens maar doen alsof de jouwe niet zo groot is.
In contact komen met vrouwen is niet zo moeilijk twi, de vraag is alleen of ze wel zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zit jouw sociale leven verder dan in elkaar? Ga je wel uit? Of heb je wel interesses waarbij je in contact komt met leuke vrouwen?
Je geeft niet echt antwoord op de vraag dg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In contact komen met vrouwen is niet zo moeilijk twi, de vraag is alleen of ze wel zo leuk zijn.
Dit...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Je geeft niet echt antwoord op de vraag dg.
Inderdaad, leuke vrouwen zat, dat is het probleem niet gelukkigquote:
Meer uitleg dan... Vrouwen daten ze staan in de rij voor mij maar laat ik nu net voor de mannetjes vallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke vrouwen zat, dat is het probleem niet gelukkig
Nou, dat ze ook nog moeten willen, dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meer uitleg dan... Vrouwen daten ze staan in de rij voor mij maar laat ik nu net voor de mannetjes vallen![]()
En ja daar zaten hele schone tussen die vrouwen
Lastig te pijlen altijd.quote:
Dat willen ze bij mij wel ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat ze ook nog moeten willen, dus
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Lastig te pijlen altijd.
Kan maar geen waarde hechten om wat ie zegt, gewoon omdat het allemaal leuk en vragend overkomt.
Maar wat weten we nu eigenlijk van DG?
Verschil is dat jij zelf niet zoveel over anderen vraagt en niet zo oordelend over komt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weet
Kei goed, en met u?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieve hosselbaasjes van me. Hoe is het hier?
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jij zelf niet zoveel over anderen vraagt en niet zo oordelend over komt.
Slecht... Als je me een digitale knuffel geeft gaat het misschien wel weer beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meh, stage ging iets minder dan gister. Gister ging het echt top. Vandaag redelijk tot matig.quote:
Helemaal mooi, ik zit te wachten tot dat zigeunerprogramma begint.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uhm wat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal mooi, ik zit te wachten tot dat zigeunerprogramma begint.
Oeh, wat is er dan aan de hand?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Sneezeechu het volgende:
Slecht... Als je me een digitale knuffel geeft gaat het misschien wel weer beter
Niks, Dank je welquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, wat is er dan aan de hand?
* Kaneelstokje digitale knuffel geeft.
Ga liefde regelen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, stage ging iets minder dan gister. Gister ging het echt top. Vandaag redelijk tot matig.
Daarna was werk wel erg gezellig. Nog een hapje wezen eten met 2 collega's. Net thuis. Moe. Behoefte aan liefde.
Van jou niet zozeer denk, maar van anderen wel meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |