In contact komen met vrouwen is niet zo moeilijk twi, de vraag is alleen of ze wel zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zit jouw sociale leven verder dan in elkaar? Ga je wel uit? Of heb je wel interesses waarbij je in contact komt met leuke vrouwen?
Je geeft niet echt antwoord op de vraag dg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In contact komen met vrouwen is niet zo moeilijk twi, de vraag is alleen of ze wel zo leuk zijn.
Dit...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Je geeft niet echt antwoord op de vraag dg.
Inderdaad, leuke vrouwen zat, dat is het probleem niet gelukkigquote:
Meer uitleg dan... Vrouwen daten ze staan in de rij voor mij maar laat ik nu net voor de mannetjes vallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke vrouwen zat, dat is het probleem niet gelukkig
Nou, dat ze ook nog moeten willen, dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meer uitleg dan... Vrouwen daten ze staan in de rij voor mij maar laat ik nu net voor de mannetjes vallen![]()
En ja daar zaten hele schone tussen die vrouwen
Lastig te pijlen altijd.quote:
Dat willen ze bij mij wel ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat ze ook nog moeten willen, dus
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weetquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Lastig te pijlen altijd.
Kan maar geen waarde hechten om wat ie zegt, gewoon omdat het allemaal leuk en vragend overkomt.
Maar wat weten we nu eigenlijk van DG?
Verschil is dat jij zelf niet zoveel over anderen vraagt en niet zo oordelend over komt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weet
Kei goed, en met u?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieve hosselbaasjes van me. Hoe is het hier?
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jij zelf niet zoveel over anderen vraagt en niet zo oordelend over komt.
Slecht... Als je me een digitale knuffel geeft gaat het misschien wel weer beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meh, stage ging iets minder dan gister. Gister ging het echt top. Vandaag redelijk tot matig.quote:
Helemaal mooi, ik zit te wachten tot dat zigeunerprogramma begint.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uhm wat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal mooi, ik zit te wachten tot dat zigeunerprogramma begint.
Oeh, wat is er dan aan de hand?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Sneezeechu het volgende:
Slecht... Als je me een digitale knuffel geeft gaat het misschien wel weer beter
Niks, Dank je welquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, wat is er dan aan de hand?
* Kaneelstokje digitale knuffel geeft.
Ga liefde regelen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, stage ging iets minder dan gister. Gister ging het echt top. Vandaag redelijk tot matig.
Daarna was werk wel erg gezellig. Nog een hapje wezen eten met 2 collega's. Net thuis. Moe. Behoefte aan liefde.
Van jou niet zozeer denk, maar van anderen wel meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niks net als jij eigenlijk vrijwel niets over mij weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |