quote:
Whuut identiek? Heb je beesten zitten klonen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
aaaahw heb net puppies in de buik van mama-hond gevoeld! En mag bij de bevalling zijn en helpen! zo gaaf!!! Zeker omdat de pups die geboren worden genetisch identiek zijn aan mijn hondje. Gewoon mijn hond in de repeat! maar dit keer mag ikerbij zijn... zo spannend
ghehehe... nee =Pquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Whuut identiek? Heb je beesten zitten klonen?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn vast genoeg mannen in dit topic die jou ook wel even willen repeaten.
Dit topic gaat over MIJN harem drom, jullie gaan maar ergens anders vissen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Er zijn vast genoeg mannen in dit topic die jou ook wel even willen repeaten.
Eerlijk zullen bro's alles delenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dit topic gaat over MIJN harem drom, jullie gaan maar ergens anders vissen.
quote:
D'ahhh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Voor jou, MFN, schop ik iedereen uit mn harem
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... nee =P
de reu en de teef die dit nestje hebben gefabriceert (ofterwijl seks hebben gehad) zijn dezelfde als die de ouders zijn van mijn hond
Scherp haha!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?
vrijwel identiek dan =pquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij bent ook genetisch identiek aan al je broers en zussen?
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
Waar bestel ik een harem? Ik kan er geen vinden op bol.com.
ja idd, niet goed = geld terug..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.
Okee bedankt, wat word aangeraden? Een half of heel dozijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestel gewoon een paar van die Russische bruidjes.
Halfje. Altijd beginnen met een halfje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee bedankt, wat word aangeraden? Een half of heel dozijn?
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.
Okay, dan lees ik je vanavond wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.
Ik top je met 5 dagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe uit protest aan de 3-dagen regel en ben altijd stipt op tijd.
Geen paniek mensen, hij liegt.quote:
Neuh want ik hoef nog maar 1 dag voor ik op je sms van van de week mag reageren volgens de 5-dagen regel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
Vijf dagen zou na het weekend zijn, komt slecht uit met de plannen.
Dat is waar, maar laat dit wel de eerste zijn waar de naam kree niet in voor komt, oké?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neuh want ik hoef nog maar 1 dag voor ik op je sms van van de week mag reageren volgens de 5-dagen regel.
Op het moment een beetje gesloopt. 2 enorm lange dagen gehad, nu nog even een weekend doorwerken en dan begint het nieuwe kwartaal en kan ik weer even rustig aan doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy () hoe gaat 'ie daarzo?
Okee ik heb een halfje gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Halfje. Altijd beginnen met een halfje.
Mensen met een sociaal leven en dat op een forum moeten plaatsenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
Ow kak mijn sociaal leven roept ook. Lieve lui, zoek t lekker uit!
En MFN:
Nee, dat bedacht ik me later ook. Die newbs komen natuurlijk nooit door de Timbermaw tunnel heen met hun faalrep.quote:
Hmm, in dat geval zal ik er morgen maar eens even goed voor gaan zitten dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef twi het volgende:
Spot niet met Nighthaven.
[..]
Dat is waar, maar laat dit wel de eerste zijn waar de naam kree niet in voor komt, oké?
Mensen die niet begrijpen dat ik het over mn hand en de andere helft van mn gespleten persoonlijkheid heb..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven en dat op een forum moeten plaatsen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
Ow kak mijn sociaal leven roept ook. Lieve lui, zoek t lekker uit!
En MFN:
Die is toch friendly?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik me later ook. Die newbs komen natuurlijk nooit door de Timbermaw tunnel heen met hun faalrep.
Tegenwoordig? Geen idee, in "mijn tijd" was het altijd een leuken corpsrun als je om de één of andere reden in Moonglade/Winterspring moest komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |