Ik heb wel wraak op ze genomen dat was vrij heftig voor hen en dat zal ze de rest van hen leven met zich meedragen kan ik je wel vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook geen wraak op ze hoor.
Alleen het is een beetje vreemd om nu positief en zelfverzekerd te doen na altijd negatief weggekropen te zijn in een hoekje. Dat ik tot nu toe altijd ben afgewezen hielp ook niet echt.
Maar goed, dat is het leven.
Er staan er maar 60 ofzo tussen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, kan al ik alle fokkers opzoeken.
Mijn eigen facebook is gewoon op slotquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik mn facebook eens een beetje afsluiten.
Kan nog veranderen hoor denk dat mfn best wel lief is.quote:
Hoe ging het nu met die buurvrouw?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Kan nog veranderen hoor denk dat mfn best wel lief is.
Maar is maar een gevoel.
En nu hou ik op voordat we weer het verhaal krijgen als hiervoor.
Ze heeft m'n facebook al
Dus ze voegt me maar toe als ze wil en anders niet.
laatste nieuws (week terug)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ging het nu met die buurvrouw?
Geen foto's zichtbaar en kan alleen hier en daar een like van een pagina zien en antwoorden in polls.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef Myraela het volgende:
Kan je ook mn timeline en foto's zien? Want vrienden ken me eigenlijk niet boeien.
Oh, dat is wel prima dan. Dankje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen foto's zichtbaar en kan alleen hier en daar een like van een pagina zien en antwoorden in polls.
No problem.quote:
Blond, lekker en dikke tetters, wat valt er nou nog meer te wensen danquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat betreft hetero/bi mannen en lesbische/bi vrouwen uiteraard.
Geen penis... Dikke tieten hoeft voor mij ook niet en blond? zwart haar is pas mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blond, lekker en dikke tetters, wat valt er nou nog meer te wensen dan
My point exactly.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blond, lekker en dikke tetters, wat valt er nou nog meer te wensen dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Wat kosten witgoud ringen met 3 diamantjes er in ongeveer, mensen?
300-500 heb je wel iets mooisquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef twi het volgende:
Wat kosten witgoud ringen met 3 diamantjes er in ongeveer, mensen?
Wil je met me trouwen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 22:35:58 ]
Ik ook. Wat een gestalk toch weer vanavond.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp ik nu dat mfn op kree zijn facebook zit te kijken, goh...
Ha mijn beeld voor nu van mfn:quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is voor dan de definitie van een lekker wijf
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |