Je bent vroeger gepest? tenminste dat neem ik nu aan hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.
And you know it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Now that's gonna scare the living crap out of him
Like, OH MA GAWD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent vroeger gepest? tenminste dat neem ik nu aan hoor.
Same here hoor. Maar ik ben dan ook een jaar of 10 ouder dan jij. Niet alleen in m'n paspoort, ik heb ook 10 jaar meer tijd gehad om anders naar mezelf te leren kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.
Hmmmmm, nee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou voeg me toe dan
Prima hoor zolang het maar buiten fok is, ben wel benieuwd naar die van jou eigenlijk.
Je bent het negertje uit mijn groep 7 klas?quote:
Om jezelf meer geloofwaardiger doen overkomen...?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Love... overigens waarom moet alles hier maar gepost worden, zie de noodzaak niet zo erg.
Maar wel melden dat je die van mij weet?quote:
Ja, ik denk dat ze je wil.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wel melden dat je die van mij weet?
Waarom
Hard to get?
Nee, om DG te plezieren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wel melden dat je die van mij weet?
Waarom
Hard to get?
Dit heerschap heeft het juist!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
Niemand hoeft hier geloofwaardig over te komen. Maar verwacht ook geen antwoorden, wanneer je zelf nooit wat los laat.
[..]
Ja, ik denk dat ze je wil.
Ja daar doelde ik ook op dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef twi het volgende:
Niemand hoeft hier geloofwaardig over te komen. Maar verwacht ook geen antwoorden, wanneer je zelf nooit wat los laat.
Ik wil ook geen wraak op ze hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent het negertje uit mijn groep 7 klas?![]()
Werd vroeger ook gepest eigenlijk geen last van komt ook wel omdat ik wraak op ze heb genomen op mijn manier
Nou het is niet eerlijk, jij hebt wel gekeken naar die van mij en die van jou weet ik niet.quote:
Ik ben benieuwd wat je daartussen gaat opduiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is niet eerlijk, jij hebt wel gekeken naar die van mij en die van jou weet ik niet.
Ooooowh of wacht ik moet even bij myr de vriendjes gaan nakijken
Waar zou je hem anders vandaan hebben
Succes daarmee, ze staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is niet eerlijk, jij hebt wel gekeken naar die van mij en die van jou weet ik niet.
Ooooowh of wacht ik moet even bij myr de vriendjes gaan nakijken
Waar zou je hem anders vandaan hebben
Nohh nu verklap je het.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succes daarmee, ze staat er niet tussen.
Omdat jij wel bij Myr staatquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ah en hoe kom jij dan wel aan mijn facebook?
A wizard did it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
ah en hoe kom jij dan wel aan mijn facebook?
Halloquote:
Ik vind het wel handig, kan al ik alle fokkers opzoeken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik mn facebook eens een beetje afsluiten.
Trouwens niet dat ik ga zoeken hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |