Faal gebeuren daar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/programmes/my-big-fat-gypsy-wedding
Hehehe, ratje dat je bent.quote:
Ik doe mijn best schat.quote:
Myr wel grappig dat op alle reacties op facebook die min of meer negatief zijn over mij, jij met "vind ik leuk" reageerdquote:
Op die manier ik vind het maar een flutprogrammaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/programmes/my-big-fat-gypsy-wedding
Ik vind het geniaal.quote:
Pfoe.Energie staat hier op een laag pitje. Maarja. Wel net geldje binnengekregen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op het moment een beetje gesloopt. 2 enorm lange dagen gehad, nu nog even een weekend doorwerken en dan begint het nieuwe kwartaal en kan ik weer even rustig aan doen.
En aan die kant?
Ik denk dat My Big Fat Traveller Wedding niet zo'n pakkende titel was geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Op die manier ik vind het maar een flutprogramma![]()
Reizigers trouwens...
Sorry?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Myr wel grappig dat op alle reacties op facebook die min of meer negatief zijn over mij, jij met "vind ik leuk" reageerd
Maar kan het hebben hoor
Om uit horen of dat in een latere discussie tegen de persoon te gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Van jou niet zozeer denk, maar van anderen wel meer.
En ik denk dat iedereen die een beetje meeleest ook wel wat meer van mij weet onderhand.
Maar iedereen mag vertellen wat ie wil, maar altijd zo lomp om alleen met wedervragen te komen.
Waarom eigenlijk vraag ik me dan af?
Ik heb ook aandacht nodig [soms]quote:
Wel een lief ratje hoor knabbelen doe ik wel graag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeer zeker niet te min en zal het niet worden ook. In de ogen van een ander ben ik misschien niet je van dattum of wow of wat dan ook, maar desondanks vind ik mezelf gewoon een prima vent. En terwijl ik me bewust ben van m'n eigen naïviteit ga ik er gewoon vanuit dat er iemand moet zijn die dat ziet en mij wel moet om wie en wat ik ben. En tot die tijd zit er niks anders op dan... sjaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
Ik zag gister zo'n programma over singles zat er een vent bij. Mankeerde niet zoveel aan maar ondertussen was hij 30 en forever alone. Moest hij van een psychiater vertellen wat hij dacht als hij een kroeg binnenliep en een mooie vrouw zag. Moet hij uiteindelijk 10x herhalen "ik kom het cafe binnen, ik zie een mooie vrouw en denk ik ben te min voor haar".
Ik zie mijn toekomstbeeld.
Nu weet ik je facebook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Myr wel grappig dat op alle reacties op facebook die min of meer negatief zijn over mij, jij met "vind ik leuk" reageerd
Maar kan het hebben hoor
Geldjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoe.Energie staat hier op een laag pitje. Maarja. Wel net geldje binnengekregen.
Dat wil je niet geloof mequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal.
Stiekem, heel stiekem zou ik ook een zigeuner willen zijn.
Dan nog hoor het niet graag als men dat woord zegtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat My Big Fat Traveller Wedding niet zo'n pakkende titel was geweest.
Nouja laat maar dan, maar heb er 2 gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry?
Ik weet niet hoor, maar mijn facebook staat niet vol met berichten over jou. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef Sneezeechu het volgende:
Wel een lief ratje hoor knabbelen doe ik wel graag...Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Now that's gonna scare the living crap out of himquote:
TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja laat maar dan, maar heb er 2 gezien
Nou voeg me toe danquote:
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet te min en zal het niet worden ook. In de ogen van een ander ben ik misschien niet je van dattum of wow of wat dan ook, maar desondanks vind ik mezelf gewoon een prima vent. En terwijl ik me bewust ben van m'n eigen naïviteit ga ik er gewoon vanuit dat er iemand moet zijn die dat ziet en mij wel moet om wie en wat ik ben. En tot die tijd zit er niks anders op dan... sja
Love... overigens waarom moet alles hier maar gepost worden, zie de noodzaak niet zo ergquote:
Je bent vroeger gepest? tenminste dat neem ik nu aan hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij zit het gewoon diep denk ik, van uit de jeugd uit ben ik niks anders gewend dan dat ik stom en lelijk zou zijn.
And you know it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Now that's gonna scare the living crap out of him
Like, OH MA GAWD.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent vroeger gepest? tenminste dat neem ik nu aan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |