Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wat hebben die jochies toch een praatjes tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Erkannn het volgende:
@KapiteinGasthof
Je zal me vast niet geloven, maar ik zit op 52K per jaar. Ik verdien net zoveel als mijn collega van 63
best wel relax
Doet me denken aan een nare slogan die ik ooit van een marketingwerkgroep te horen kreegquote:
hahaha okquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat hebben die jochies toch een praatjes tegenwoordigKom maar terug als je de 35 gepasseerd bent, dan nemen we je wel serieus
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahaha okje vroeg er zelf om, maar goed
![]()
ik ga maar eens een bakkie zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Dat is een bakje...ik had het over een bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of baakske"Gravitation is not responsible for people falling in love."
Nou ja dat valt best wel mee hoorquote:
Ik zit op een stuk minder en dat boeit me eigenlijk niet zoveel. Vind dat ik het zo al redelijk goed getroffen hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Erkannn het volgende:
@KapiteinGasthof
Je zal me vast niet geloven, maar ik zit op 52K per jaar. Ik verdien net zoveel als mijn collega van 63
best wel relax
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat is een bakje...ik had het over een bakkie
of baakske
Ik vroeg niet naar je salaris hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahaha okje vroeg er zelf om, maar goed
![]()
ik ga maar eens een bakkie zetten
Is ook zo, ik ga er verder niet meer op in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja dat valt best wel mee hoor
[..]
Ik zit op een stuk minder en dat boeit me eigenlijk niet zoveel. Vind dat ik het zo al redelijk goed getroffen heb
Ga je me nu weer negerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Is ook zo, ik ga er verder niet meer op in.
Je zei het toch wel indirekt. Maar weet je, ik ben hier niet om iemand iets te bewijzenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar je salaris hoor
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goedkoop talent zekerLaat me raden, als senior zit je nog niet op de 3K per maand?
Ja alweer. Een beetje gesprek zit er niet in met jou hequote:
Gezond he! Kan ik toch lekker kaas eten hehequote:
Ok danquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja alweer. Een beetje gesprek zit er niet in met jou he
jij welquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gezond he! Kan ik toch lekker kaas eten hehe
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.quote:
Erkann hoort idd ook al bij de groep egocentrische mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.Ik snap het wel hoor MK
You are welcome.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef trigt013 het volgende:
Ik kom eraan, heb mijn bord en glas gepakt
In ieder geval wel koppigquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Erkannn het volgende:
Ik deel mijn eten heel graag met jullie hoor, schuif maar aan tafelIk ben alles behalve egocentrisch
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:
altijd fijn.. dat je de mensen van de touroperator moet vertellen dat er een staking is in portugal
Die begrijp ik even niet? Omdat hetgeen wat ik zei niet in jouw straatje past? Beetje vreemd hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval wel koppig
[..]Altijd leuk om beter geinformeerd te zijn dan degene die jou moet informeren
Snelle typer ;-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sodeju trouwens Erkann, gisteren geregistreerd en nu op meer dan 200 posts
Eigenwijze snotneus dat je er rondloopt. Een beetje respect voor ouderen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Die begrijp ik even niet? Omdat hetgeen wat ik zei niet in jouw straatje past? Beetje vreemd hoor.
Woowww, doe eens rustig. Ik toon pas respect als ik met respect word behandeld. Met de verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenwijze snotneus dat je er rondloopt. Een beetje respect voor ouderen ja.
Ik heb geen bedquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Woowww, doe eens rustig. Ik toon pas respect als ik met respect word behandeld. Met de verkeerde been uit bed gestapt?
Ja, nou ja, je doet zo agressief tegen me. Overigens heb ik je nergens uitgescholden, dus zie ik geen reden dat je dat bij mij wel doet. En dan moet ik respect tonen? Je bent niet eens voorbeeldig.quote:
Gezellig hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je doet zo agressief tegen me. Overigens heb ik je nergens uitgescholden, dus zie ik geen reden dat je dat bij mij wel doet. En dan moet ik respect tonen? Je bent niet eens voorbeeldig.
ga je nu alweer naar portugalquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Barreltje het volgende:
altijd fijn.. dat je de mensen van de touroperator moet vertellen dat er een staking is in portugal
Dat was het wel, maar ik snap niet waarom hij mij aanvalt?quote:
Snap je dan niet dat je dat zelf uitlokt wanneer je je zo gedraagt tegen iemand van mijn leeftijd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je doet zo agressief tegen me. Overigens heb ik je nergens uitgescholden, dus zie ik geen reden dat je dat bij mij wel doet. En dan moet ik respect tonen? Je bent niet eens voorbeeldig.
quote:
Tja, het beste kan je uitspraken die je kwetsen maar even 7 keer lezen en 3 keer tot 10 tellen, plus eventjes een korreltje zout halen, voordat je reageertquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat was het wel, maar ik snap niet waarom hij mij aanvalt?
Als ik iemand heb gekwetst (ik betwijfel het maar goed), dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
Hoe gedraag ik me dan? Ik heb je nergens uitgescholden ofzo en je bent best denigrerend. Maar ik ben het nu wel beu hoor, ik negeer je deze keer wel. Doei!quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat je dat zelf uitlokt wanneer je je zo gedraagt tegen iemand van mijn leeftijd?
[..]![]()
Jij snapt me tenminste
Eerst de PI bekijken voor het reageren helpt al een hoopquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het beste kan je uitspraken die je kwetsen maar even 7 keer lezen en 3 keer tot 10 tellen, plus eventjes een korreltje zout halen, voordat je reageert
Het is en blijft internet, waarop je de exacte emoties niet kan zien
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoe gedraag ik me dan? Ik heb je nergens uitgescholden ofzo en je bent best denigrerend. Maar ik ben het nu wel beu hoor, ik negeer je deze keer wel. Doei!
Waarom spreek je mij aan? Dat hoor je tegen Kapitein te zeggen....ik heb nergens iets negatiefs gezegd over wie dan ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het beste kan je uitspraken die je kwetsen maar even 7 keer lezen en 3 keer tot 10 tellen, plus eventjes een korreltje zout halen, voordat je reageert
Het is en blijft internet, waarop je de exacte emoties niet kan zien
omdat je nieuw hier bent en KG hier al wat langer rondloopt en dat dus al wel doet... en ik hem een beetje ken in zijn reageren... zie het als een tip om hier gezellig mee te postenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Waarom spreek je mij aan? Dat hoor je tegen Kapitein te zeggen....ik heb nergens iets negatiefs gezegd over wie dan ook.
Maak een jas van kattenbont! Daar heb je nog wel wat van liggen toch?quote:
Zo nieuw ben ik eigenlijk niet ;-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je nieuw hier bent en KG hier al wat langer rondloopt en dat dus al wel doet... en ik hem een beetje ken in zijn reageren... zie het als een tip om hier gezellig mee te posten
Je bent uiteraard van harte welkom Erkannquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je nieuw hier bent en KG hier al wat langer rondloopt en dat dus al wel doet... en ik hem een beetje ken in zijn reageren... zie het als een tip om hier gezellig mee te posten
wok, ik zie hier een uitdaging voor je sherlock capaciteitenquote:
Zou het een kloon van Miljonair zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok, ik zie hier een uitdaging voor je sherlock capaciteiten
Hier niet, maar thuis wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maak een jas van kattenbont! Daar heb je nog wel wat van liggen toch?
Nou.....bel Chuck Norris maar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is precies waar ik kom te zitten danquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik bedoel het internetbankieren
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is precies waar ik kom te zitten dan
ze hebben wat probleempjes met hun beveiliging
on itquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die is wel okquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En dat met die geweldige Random Reader van ze
Maar wel pokke-onhandigquote:
Maar nu ook nog welquote:
never underestimate wokquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Erkannn het volgende:
hedde al wat gevonden?kunde nog lang zoekuh :p
Pas maar op, Wok kan allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Erkannn het volgende:
geduld desmond, ik moet eerst lunchenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Erkannn het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
hier nog liefhebbers van filmpjes zoals bij Extreme Engineering, Mega Structures, Mega World, Mega Builders enzo?
En ik heb vandaag een tyfushumeur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
Ik kan je proberen te laten lachen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een tyfushumeur.
En nu?
Nu krijg je een virtuele knuffel van mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een tyfushumeur.
En nu?
Als je een vinger in je oog wilt, anders nietquote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu krijg je een virtuele knuffel van mij.
[ afbeelding ]
Ik heb dagelijks vingers in m'n oog, geen probleem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je een vinger in je oog wilt, anders niet
Contactlenzen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks vingers in m'n oog, geen probleem.
Okee, ik grinniktequote:Er staan twee soldaten onder een tak, zegt de een tegen de ander:
we are under attack!
Nee...vind het wel prettig dat andere mensen met hun vingers in mijn ogen zitten. Ieder zn ding hequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga naar de winkel, was gezellig mensen
doei allemaal
Doei knuffeltjequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga naar de winkel, was gezellig mensen
doei allemaal
Dat is nou een behoorlijk o.k. systeem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En dat met die geweldige Random Reader van ze
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Mja, zeker als je bij mijn ouders bent (zoals nu:+ ), waar je telefoon slecht bereik heeft en je door huis moet crossen om je code binnen te krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nou een behoorlijk o.k. systeem.
Beter dan die crap va de ING / postbank.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, zeker als je bij mijn ouders bent (zoals nu:+ ), waar je telefoon slecht bereik heeft en je door huis moet crossen om je code binnen te krijgen![]()
Toen het postkantoor hier dichtging en ik voor mijn bankzaken naar Houten zou moeten, ben ik overgestapt naar Rabo
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.Ik snap het wel hoor MK
jij niet hequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Erkann hoort idd ook al bij de groep egocentrische mensen
daar ben ik te jong voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
bomenverzamelingquote:
met vlagenquote:
Bosquote:
Ik ookquote:
Baasquote:
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grondquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grond
Geestelijk?quote:
Zelfs je bonken en je reuze reuzes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grond
quote:
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
Zelfs je bonken en je reuze reuzes?
[..]Dat is niet eerlijk. Nu mag ik twee bonken van jou uitzoeken en houden, we speelden voor de heb.
En ik maak de regels
Zijn meteorenbonken zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
[..]Dat is niet eerlijk. Nu mag ik twee bonken van jou uitzoeken en houden, we speelden voor de heb.
En ik maak de regels
jonguh die van jou zijn lelijk ik speel nooit meer met jouquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
En ik maak de regels
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33Maar in het echt ben ik 27.
* KapiteinGasthof gooit reuze reuze naar hoofd van Inkomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jonguh die van jou zijn lelijk ik speel nooit meer met jou
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch had ik toen ik op de basischool zat die ene bolder van die jongen moeten bewaren, maar goed wist ik toen veel dat hij later uit zou groeien tot een groot zwemkampioen (Pieter van den Hoogenband red. )![]()
O jee..quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch had ik toen ik op de basischool zat die ene bolder van die jongen moeten bewaren, maar goed wist ik toen veel dat hij later uit zou groeien tot een groot zwemkampioen (Pieter van den Hoogenband red. )![]()
auuuuuuuuuuuu mama kg doet stomquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof gooit reuze reuze naar hoofd van Inkomen
Ik zag eenquote:
jawelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zag eenen ik dacht dat is vast niet
Allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ahquote:
quote:
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AhWat dacht jij dan dat mijn leeftijd was? VSOP zeker?
[..]Dat moeten flinke palen zijn dan
VSOP?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AhWat dacht jij dan dat mijn leeftijd was? VSOP zeker?
[..]Dat moeten flinke palen zijn dan
Very Superior Old Palequote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn ex zwom met pieter vd hoogenband.
Dat was nog geen antwoordquote:
geen idee eigenlijkquote:
Zelfs ik ben jongerquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33Maar in het echt ben ik 27.
die site doet het niet bij mijquote:
* Moeraskat valt op de grond, strekt arm uit kijkt moeilijk en zegt met krakende verdroogde stem ' heb eten nodig '' valt daarna plat op de grond.quote:
Ahw. Ik maar denken dat je wel eens over mij had nagedachtquote:
En kleinerquote:
wat is jouw leeftijd danquote:
De site heb ik gegoktquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is die site vastgelopen op het berekenen van de leeftijd van GF.
hij ziet m wel in google, maar als ik er op klik krijg ik niksquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De site heb ik gegoktHet was zoiets
te oudquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij ziet m wel in google, maar als ik er op klik krijg ik niks
bij mij?quote:
quote:
oh noes...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de website kan je leeftijd niet aan
straks komt sinterklaasquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Muck het volgende:
Wat waait het hard zeg
De bloemen van de buren omgewaaid, hier een bloempot kapot en de wind giert door de schoorsteen...
Kraak de bank. Boordevol uitdaging en avontuur voor iedereen van 8 tot 88.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef Yuki het volgende:
Zo, nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer stapte je ook alweer in het vliegtuig?DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
DonderdagIk koop wel een grotere koffer voor je, zo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, ik houd je eraan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik koop wel een grotere koffer voor je, zo ben ik
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef Yuki het volgende:
Zo, nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Uh-oh
Alhoewel een koffer is nog altijd goedkoper dan een retour vliegticket
Opgevouwen op een stoel of opgevouwen in het ruim, what's the differencequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoel
Jah, misschien moet ik eerst maar eens de fysio kosten erbij optellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoel
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ik
Ik ben wat langzamer op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgevouwen op een stoel of opgevouwen in het ruim, what's the difference?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ik
quote:
Boeiend, lekkerder zitten en iets eetbaars onderwegquote:
Dat zal best. I don't carequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Arrogante maatschappij
Maar inderdaad voor de passagier wel beter
Ik wil de pro variant. Heb ff pctje in elkaar gezet op site van Alternate die daar dan bij hoort maar mijn pinpas haakte snikkend af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vier verschillende versies van Windows 8Gaan ze weer
Moet dat? Je bent hier toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Erkannn het volgende:
en heeft Wok mij al ondertussen gevonden?
Ach, Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) komt ook binnenkort uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wil de pro variant. Heb ff pctje in elkaar gezet op site van Alternate die daar dan bij hoort maar mijn pinpas haakte snikkend af.
wanneer ga je eens een echte linux distri gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) komt ook binnenkort uit.
Amper een dag hier en 244 posts. Was dat nog niet duidelijkquote:
zoiets......wel uit een reageerbuisquote:
In ieder geval tijd over elke dag dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
ownage:
246 (gemiddeld 246 per dag)
of nerdish....zal wel het laatste zijn :p
Geen zak te doen op werk dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
ownage:
246 (gemiddeld 246 per dag)
of nerdish....zal wel het laatste zijn :p
Nu nog wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval tijd over elke dag dus
Zit thuis, op werk genoeg te doen....alleen ik moest vrij nemenquote:
Je werkte teveel en toen werd je te duur?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Zit thuis, op werk genoeg te doen....alleen ik moest vrij nemen
fok is van alle markten thuisquote:
quote:
Het eerste kan gevaarlijk zijn, maar in combinatie met het tweede, is mijn advies: uitbuikenquote:
ik krijg geen overuren betaaldquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je werkte teveel en toen werd je te duur?
Was doen? Huis schoonmaken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ik krijg geen overuren betaald
ik heb ong. 65 vrije dagen....en dat moet naar beneden. Dus had ik twee opties:
*uit laten betalen
*vrij nemen
Ik neem dan natuurlijk vrijmaarja...geen zak te doen als iedereen werkt
je werkt zeker bij een ( semi) overheid??quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ik krijg geen overuren betaald
ik heb ong. 65 vrije dagen....en dat moet naar beneden. Dus had ik twee opties:
*uit laten betalen
*vrij nemen
Ik neem dan natuurlijk vrijmaarja...geen zak te doen als iedereen werkt
Doe ik op zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was doen? Huis schoonmaken?
Boodschappen doen?
Of doet vrouwlief dat voor je
ja mn buikje staat vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het eerste kan gevaarlijk zijn, maar in combinatie met het tweede, is mijn advies: uitbuiken
ohhaiquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doe ik op zaterdag en zondagZodat ik 's avonds lekker op de bank kan ploffen :p (na het koken dan)
Ik ben single.
beter dan achteruitquote:
Nopes, metaalindustriequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je werkt zeker bij een ( semi) overheid??![]()
of een geprivatiseerd staatsbedrijf![]()
Geen sociaal leven dus...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doe ik op zaterdag en zondagZodat ik 's avonds lekker op de bank kan ploffen :p (na het koken dan)
Ik ben single.
HEUJ wat denk jij nou te gaan doen?quote:
jij hebt al genoeg hoorquote:
Corus?? of nouja,.. TATA nou danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen sociaal leven dus...
[..]
HEUJ wat denk jij nou te gaan doen?![]()
zal ik je even vasthouden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb vanochtend mijn koffiegebrek van de afgelopen dagen ingehaaldNu ben ik duizelig
Boh graag. Wil je ook voor me opruimen als ik over mn nek ga? Ik heb nog niet gegeten dus je hoeft niet bang te zijn voor brokjes en klontjesquote:
quote:
* wel.o.k geeft prullenbak schop richting KG en slaat teder armen om KG heenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boh graag. Wil je ook voor me opruimen als ik over mn nek ga? Ik heb nog niet gegeten dus je hoeft niet bang te zijn voor brokjes en klontjes
* Moeraskat gaat terug op knieetjes naast lola haar stoel zittenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft ruk aan ketting.. hier blijven jij
Heb ik ook wel eens last van... maar met schizofrenie lukt dat niet echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:17 schreef Erkannn het volgende:
Ow jawel hoor...ik heb wel een sociaal leven. Soms wil ik juist alleen zijn
mpgquote:
* LovelyLady geeft aai en zegt: braaf meisjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat gaat terug op knieetjes naast lola haar stoel zitten
IK MOET ZO HARD LACHEN!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van... maar met schizofrenie lukt dat niet echt
Nee hoor, zoveel aandacht heb ik niet te verdelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef Erkannn het volgende:
Mercon, corus?
Nee, ik ga niet verklappen waar ik werk....dan ben ik zo op te sporen. Gaat KG mij lastig vallen....dat terwijl hij zich zal verkleden als een bejaarde :p
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k geeft prullenbak schop richting KG en slaat teder armen om KG heen
kom maar hoor, knuffelbeertje van me![]()
Je hebt gelijk...ik en mn ego hebben daar ook een beetje last van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van... maar met schizofrenie lukt dat niet echt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft aai en zegt: braaf meisje
loop even naar de plee hihihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK MOET ZO HARD LACHEN!!!!!!!!maar collega's
ik ben al 5 keer geweest omdat ik zo moest lachen. en ik doe ook al alsof ik om andere dngen lachquote:
Straks denken ze dat je stoned bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben al 5 keer geweest omdat ik zo moest lachen. en ik doe ook al alsof ik om andere dngen lach
quote:
tegen wie praat jijquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks denken ze dat je stoned bent![]()
Ach man hou toch op.. als je hem blijft uitdagen dan krijg je een keer een pak slaag jonguhquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach man hou toch op.. als je hem blijft uitdagen dan krijg je een keer een pak slaag jonguh
Je zou hem toch negeren? DOE DAT DAN OOK
en doe eens liefquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach man hou toch op.. als je hem blijft uitdagen dan krijg je een keer een pak slaag jonguh
Tegen KG.....ik ben niet teleurgesteld in jou hoor ;-)quote:
jammerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Tegen KG.....ik ben niet teleurgesteld in jou hoor ;-)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als er iemand wat te zeggen heeft dan graag via mijn KSC collega's
waar?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand zin om als nepstudent mee te gaan naar een cocktailworkshop? Is 7 mei
Schiedamquote:
Das wel in de buurt...quote:
sorry maar ik mag niet liegenquote:
Ik kan 4 extra mensen kwijt dus laat maar wetenquote:
1 wat en dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is goed, je hoort van me! Hoe laat is het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan 4 extra mensen kwijt dus laat maar weten
lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dan krijg je slaag
[..]
no lifer 75.000 posts![]()
hij vraagt het in het algemeen... dus als je wil moet je reagerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat vraagt ie dan weer niet aan mij
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat vraagt ie dan weer niet aan mij
12 tot 18quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is goed, je hoort van me! Hoe laat is het?
Gefeliquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
zin wel maar tijd niet, moet mijn cribb verbouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
ik heb een andere " uitnodiging" van KG staanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij vraagt het in het algemeen... dus als je wil moet je reageren
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een andere " uitnodiging" van KG staan
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
moet ik al werkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een open uitnodiging voor iedereenquote:
uhuh....quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een open uitnodiging voor iedereenVuile slet dat ik ben
* wel.o.k laat KG losquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een open uitnodiging voor iedereenVuile slet dat ik ben
O ja nu ga je opeens jaloers doenquote:
In dat geval....quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O ja nu ga je opeens jaloers doenIk dacht dat we een open relatie hadden?
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil een Heet bad en daarna heerlijk in bed
nog 2,5 uur
Zie je Wokquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dat geval....
* LovelyLady duikt op wok
Dat dacht ik ook over mijn relatie met Wok.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
weekendje weg jah??quote:
Ik ben meer van de octagonenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook over mijn relatie met Wok.
maak blijkbaar houdt ie niet zo van driehoekjes
die hebben wijquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah een exclusieve open relatiequote:
vertelquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAa
en ik weet inmiddels meer
ik zal jou eens uitnodigenquote:
zolang je maar van mij blijft houdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah een exclusieve open relatiecontradictio in terminis
Over latrelaties gesprokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je maar van mij blijft houden
hahah.. weet je al welke provincie??quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAa
en ik weet inmiddels meer
Sowieso zaterdag naar het vondelparkquote:
lange afstands relatiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |