Het eerste kan gevaarlijk zijn, maar in combinatie met het tweede, is mijn advies: uitbuikenquote:
ik krijg geen overuren betaaldquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je werkte teveel en toen werd je te duur?
Was doen? Huis schoonmaken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ik krijg geen overuren betaald
ik heb ong. 65 vrije dagen....en dat moet naar beneden. Dus had ik twee opties:
*uit laten betalen
*vrij nemen
Ik neem dan natuurlijk vrijmaarja...geen zak te doen als iedereen werkt
je werkt zeker bij een ( semi) overheid??quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ik krijg geen overuren betaald
ik heb ong. 65 vrije dagen....en dat moet naar beneden. Dus had ik twee opties:
*uit laten betalen
*vrij nemen
Ik neem dan natuurlijk vrijmaarja...geen zak te doen als iedereen werkt
Doe ik op zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was doen? Huis schoonmaken?
Boodschappen doen?
Of doet vrouwlief dat voor je
ja mn buikje staat vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het eerste kan gevaarlijk zijn, maar in combinatie met het tweede, is mijn advies: uitbuiken
ohhaiquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doe ik op zaterdag en zondagZodat ik 's avonds lekker op de bank kan ploffen :p (na het koken dan)
Ik ben single.
beter dan achteruitquote:
Nopes, metaalindustriequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je werkt zeker bij een ( semi) overheid??![]()
of een geprivatiseerd staatsbedrijf![]()
Geen sociaal leven dus...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Doe ik op zaterdag en zondagZodat ik 's avonds lekker op de bank kan ploffen :p (na het koken dan)
Ik ben single.
HEUJ wat denk jij nou te gaan doen?quote:
jij hebt al genoeg hoorquote:
Corus?? of nouja,.. TATA nou danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen sociaal leven dus...
[..]
HEUJ wat denk jij nou te gaan doen?![]()
zal ik je even vasthouden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb vanochtend mijn koffiegebrek van de afgelopen dagen ingehaaldNu ben ik duizelig
Boh graag. Wil je ook voor me opruimen als ik over mn nek ga? Ik heb nog niet gegeten dus je hoeft niet bang te zijn voor brokjes en klontjesquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |