quote:
Boeiend, lekkerder zitten en iets eetbaars onderwegquote:
Dat zal best. I don't carequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Arrogante maatschappij
Maar inderdaad voor de passagier wel beter
Ik wil de pro variant. Heb ff pctje in elkaar gezet op site van Alternate die daar dan bij hoort maar mijn pinpas haakte snikkend af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vier verschillende versies van Windows 8Gaan ze weer
Moet dat? Je bent hier toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Erkannn het volgende:
en heeft Wok mij al ondertussen gevonden?
Ach, Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) komt ook binnenkort uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wil de pro variant. Heb ff pctje in elkaar gezet op site van Alternate die daar dan bij hoort maar mijn pinpas haakte snikkend af.
wanneer ga je eens een echte linux distri gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) komt ook binnenkort uit.
Amper een dag hier en 244 posts. Was dat nog niet duidelijkquote:
zoiets......wel uit een reageerbuisquote:
In ieder geval tijd over elke dag dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
ownage:
246 (gemiddeld 246 per dag)
of nerdish....zal wel het laatste zijn :p
Geen zak te doen op werk dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
ownage:
246 (gemiddeld 246 per dag)
of nerdish....zal wel het laatste zijn :p
Nu nog wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval tijd over elke dag dus
Zit thuis, op werk genoeg te doen....alleen ik moest vrij nemenquote:
Je werkte teveel en toen werd je te duur?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Zit thuis, op werk genoeg te doen....alleen ik moest vrij nemen
fok is van alle markten thuisquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |