oh noes...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de website kan je leeftijd niet aan
straks komt sinterklaasquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Muck het volgende:
Wat waait het hard zeg
De bloemen van de buren omgewaaid, hier een bloempot kapot en de wind giert door de schoorsteen...
Kraak de bank. Boordevol uitdaging en avontuur voor iedereen van 8 tot 88.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef Yuki het volgende:
Zo, nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer stapte je ook alweer in het vliegtuig?DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
DonderdagIk koop wel een grotere koffer voor je, zo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, ik houd je eraan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik koop wel een grotere koffer voor je, zo ben ik
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef Yuki het volgende:
Zo, nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Uh-oh
Alhoewel een koffer is nog altijd goedkoper dan een retour vliegticket
Opgevouwen op een stoel of opgevouwen in het ruim, what's the differencequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoel
Jah, misschien moet ik eerst maar eens de fysio kosten erbij optellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoel
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ik
Ik ben wat langzamer op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgevouwen op een stoel of opgevouwen in het ruim, what's the difference?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |