Baasquote:
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grondquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grond
Geestelijk?quote:
Zelfs je bonken en je reuze reuzes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grond
quote:
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
Zelfs je bonken en je reuze reuzes?
[..]Dat is niet eerlijk. Nu mag ik twee bonken van jou uitzoeken en houden, we speelden voor de heb.
En ik maak de regels
Zijn meteorenbonken zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
[..]Dat is niet eerlijk. Nu mag ik twee bonken van jou uitzoeken en houden, we speelden voor de heb.
En ik maak de regels
jonguh die van jou zijn lelijk ik speel nooit meer met jouquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
En ik maak de regels
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33Maar in het echt ben ik 27.
* KapiteinGasthof gooit reuze reuze naar hoofd van Inkomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jonguh die van jou zijn lelijk ik speel nooit meer met jou
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch had ik toen ik op de basischool zat die ene bolder van die jongen moeten bewaren, maar goed wist ik toen veel dat hij later uit zou groeien tot een groot zwemkampioen (Pieter van den Hoogenband red. )![]()
O jee..quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch had ik toen ik op de basischool zat die ene bolder van die jongen moeten bewaren, maar goed wist ik toen veel dat hij later uit zou groeien tot een groot zwemkampioen (Pieter van den Hoogenband red. )![]()
auuuuuuuuuuuu mama kg doet stomquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof gooit reuze reuze naar hoofd van Inkomen
Ik zag eenquote:
jawelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zag eenen ik dacht dat is vast niet
Allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ahquote:
quote:
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AhWat dacht jij dan dat mijn leeftijd was? VSOP zeker?
[..]Dat moeten flinke palen zijn dan
VSOP?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AhWat dacht jij dan dat mijn leeftijd was? VSOP zeker?
[..]Dat moeten flinke palen zijn dan
Very Superior Old Palequote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn ex zwom met pieter vd hoogenband.
Dat was nog geen antwoordquote:
geen idee eigenlijkquote:
Zelfs ik ben jongerquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33Maar in het echt ben ik 27.
die site doet het niet bij mijquote:
* Moeraskat valt op de grond, strekt arm uit kijkt moeilijk en zegt met krakende verdroogde stem ' heb eten nodig '' valt daarna plat op de grond.quote:
Ahw. Ik maar denken dat je wel eens over mij had nagedachtquote:
En kleinerquote:
wat is jouw leeftijd danquote:
De site heb ik gegoktquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is die site vastgelopen op het berekenen van de leeftijd van GF.
hij ziet m wel in google, maar als ik er op klik krijg ik niksquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De site heb ik gegoktHet was zoiets
te oudquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij ziet m wel in google, maar als ik er op klik krijg ik niks
bij mij?quote:
quote:
oh noes...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]de website kan je leeftijd niet aan
straks komt sinterklaasquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Muck het volgende:
Wat waait het hard zeg
De bloemen van de buren omgewaaid, hier een bloempot kapot en de wind giert door de schoorsteen...
Kraak de bank. Boordevol uitdaging en avontuur voor iedereen van 8 tot 88.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef Yuki het volgende:
Zo, nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer stapte je ook alweer in het vliegtuig?DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
DonderdagIk koop wel een grotere koffer voor je, zo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, ik houd je eraan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik koop wel een grotere koffer voor je, zo ben ik
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef Yuki het volgende:
Zo, nog anderhalf uur en dan heb ik vakantie
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef STING het volgende:
[..]
Uh-oh
Alhoewel een koffer is nog altijd goedkoper dan een retour vliegticket
Opgevouwen op een stoel of opgevouwen in het ruim, what's the differencequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoel
Jah, misschien moet ik eerst maar eens de fysio kosten erbij optellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het zit vast lekkerder, opgevouwen in het ruim, in plaats van gewoon op een stoel
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ik
Ik ben wat langzamer op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgevouwen op een stoel of opgevouwen in het ruim, what's the difference?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je Transavia vliegt merk je weinig verschil denk ik
quote:
Boeiend, lekkerder zitten en iets eetbaars onderwegquote:
Dat zal best. I don't carequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Arrogante maatschappij
Maar inderdaad voor de passagier wel beter
Ik wil de pro variant. Heb ff pctje in elkaar gezet op site van Alternate die daar dan bij hoort maar mijn pinpas haakte snikkend af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vier verschillende versies van Windows 8Gaan ze weer
Moet dat? Je bent hier toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef Erkannn het volgende:
en heeft Wok mij al ondertussen gevonden?
Ach, Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) komt ook binnenkort uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wil de pro variant. Heb ff pctje in elkaar gezet op site van Alternate die daar dan bij hoort maar mijn pinpas haakte snikkend af.
wanneer ga je eens een echte linux distri gebruikenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) komt ook binnenkort uit.
Amper een dag hier en 244 posts. Was dat nog niet duidelijkquote:
zoiets......wel uit een reageerbuisquote:
In ieder geval tijd over elke dag dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
ownage:
246 (gemiddeld 246 per dag)
of nerdish....zal wel het laatste zijn :p
Geen zak te doen op werk dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Erkannn het volgende:
ownage:
246 (gemiddeld 246 per dag)
of nerdish....zal wel het laatste zijn :p
Nu nog wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval tijd over elke dag dus
Zit thuis, op werk genoeg te doen....alleen ik moest vrij nemenquote:
Je werkte teveel en toen werd je te duur?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Zit thuis, op werk genoeg te doen....alleen ik moest vrij nemen
fok is van alle markten thuisquote:
quote:
Het eerste kan gevaarlijk zijn, maar in combinatie met het tweede, is mijn advies: uitbuikenquote:
ik krijg geen overuren betaaldquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je werkte teveel en toen werd je te duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |