Ik ookquote:
Baasquote:
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grondquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grond
Geestelijk?quote:
Zelfs je bonken en je reuze reuzes?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft al mijn oude knikkers gebruikt om de waslijnpalen steviger te verankeren in de grond
quote:
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
Zelfs je bonken en je reuze reuzes?
[..]Dat is niet eerlijk. Nu mag ik twee bonken van jou uitzoeken en houden, we speelden voor de heb.
En ik maak de regels
Zijn meteorenbonken zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
[..]Dat is niet eerlijk. Nu mag ik twee bonken van jou uitzoeken en houden, we speelden voor de heb.
En ik maak de regels
jonguh die van jou zijn lelijk ik speel nooit meer met jouquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geestelijk?
[..]
En ik maak de regels
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens jeechteleeftijd.nl is mijn fysieke leeftijd 33Maar in het echt ben ik 27.
* KapiteinGasthof gooit reuze reuze naar hoofd van Inkomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jonguh die van jou zijn lelijk ik speel nooit meer met jou
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch had ik toen ik op de basischool zat die ene bolder van die jongen moeten bewaren, maar goed wist ik toen veel dat hij later uit zou groeien tot een groot zwemkampioen (Pieter van den Hoogenband red. )![]()
O jee..quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
Toch had ik toen ik op de basischool zat die ene bolder van die jongen moeten bewaren, maar goed wist ik toen veel dat hij later uit zou groeien tot een groot zwemkampioen (Pieter van den Hoogenband red. )![]()
auuuuuuuuuuuu mama kg doet stomquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof gooit reuze reuze naar hoofd van Inkomen
Ik zag eenquote:
jawelquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zag eenen ik dacht dat is vast niet
Allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|