Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
hier nog liefhebbers van filmpjes zoals bij Extreme Engineering, Mega Structures, Mega World, Mega Builders enzo?
En ik heb vandaag een tyfushumeur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
Ik kan je proberen te laten lachen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een tyfushumeur.
En nu?
Nu krijg je een virtuele knuffel van mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een tyfushumeur.
En nu?
Als je een vinger in je oog wilt, anders nietquote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu krijg je een virtuele knuffel van mij.
[ afbeelding ]
Ik heb dagelijks vingers in m'n oog, geen probleem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je een vinger in je oog wilt, anders niet
Contactlenzen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks vingers in m'n oog, geen probleem.
Okee, ik grinniktequote:Er staan twee soldaten onder een tak, zegt de een tegen de ander:
we are under attack!
Nee...vind het wel prettig dat andere mensen met hun vingers in mijn ogen zitten. Ieder zn ding hequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga naar de winkel, was gezellig mensen
doei allemaal
Doei knuffeltjequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga naar de winkel, was gezellig mensen
doei allemaal
Dat is nou een behoorlijk o.k. systeem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En dat met die geweldige Random Reader van ze
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Mja, zeker als je bij mijn ouders bent (zoals nu:+ ), waar je telefoon slecht bereik heeft en je door huis moet crossen om je code binnen te krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nou een behoorlijk o.k. systeem.
Beter dan die crap va de ING / postbank.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, zeker als je bij mijn ouders bent (zoals nu:+ ), waar je telefoon slecht bereik heeft en je door huis moet crossen om je code binnen te krijgen![]()
Toen het postkantoor hier dichtging en ik voor mijn bankzaken naar Houten zou moeten, ben ik overgestapt naar Rabo
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.Ik snap het wel hoor MK
jij niet hequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Erkann hoort idd ook al bij de groep egocentrische mensen
daar ben ik te jong voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
bomenverzamelingquote:
met vlagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |