Waarom spreek je mij aan? Dat hoor je tegen Kapitein te zeggen....ik heb nergens iets negatiefs gezegd over wie dan ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het beste kan je uitspraken die je kwetsen maar even 7 keer lezen en 3 keer tot 10 tellen, plus eventjes een korreltje zout halen, voordat je reageert
Het is en blijft internet, waarop je de exacte emoties niet kan zien
omdat je nieuw hier bent en KG hier al wat langer rondloopt en dat dus al wel doet... en ik hem een beetje ken in zijn reageren... zie het als een tip om hier gezellig mee te postenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Waarom spreek je mij aan? Dat hoor je tegen Kapitein te zeggen....ik heb nergens iets negatiefs gezegd over wie dan ook.
Maak een jas van kattenbont! Daar heb je nog wel wat van liggen toch?quote:
Zo nieuw ben ik eigenlijk niet ;-)quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je nieuw hier bent en KG hier al wat langer rondloopt en dat dus al wel doet... en ik hem een beetje ken in zijn reageren... zie het als een tip om hier gezellig mee te posten
Je bent uiteraard van harte welkom Erkannquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je nieuw hier bent en KG hier al wat langer rondloopt en dat dus al wel doet... en ik hem een beetje ken in zijn reageren... zie het als een tip om hier gezellig mee te posten
wok, ik zie hier een uitdaging voor je sherlock capaciteitenquote:
Zou het een kloon van Miljonair zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wok, ik zie hier een uitdaging voor je sherlock capaciteiten
Hier niet, maar thuis wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maak een jas van kattenbont! Daar heb je nog wel wat van liggen toch?
Nou.....bel Chuck Norris maar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is precies waar ik kom te zitten danquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik bedoel het internetbankieren
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is precies waar ik kom te zitten dan
ze hebben wat probleempjes met hun beveiliging
on itquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die is wel okquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En dat met die geweldige Random Reader van ze
Maar wel pokke-onhandigquote:
Maar nu ook nog welquote:
never underestimate wokquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Erkannn het volgende:
hedde al wat gevonden?kunde nog lang zoekuh :p
Pas maar op, Wok kan allesquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Erkannn het volgende:
geduld desmond, ik moet eerst lunchenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:38 schreef Erkannn het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
hier nog liefhebbers van filmpjes zoals bij Extreme Engineering, Mega Structures, Mega World, Mega Builders enzo?
En ik heb vandaag een tyfushumeur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit
Ik kan je proberen te laten lachen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een tyfushumeur.
En nu?
Nu krijg je een virtuele knuffel van mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een tyfushumeur.
En nu?
Als je een vinger in je oog wilt, anders nietquote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu krijg je een virtuele knuffel van mij.
[ afbeelding ]
Ik heb dagelijks vingers in m'n oog, geen probleem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je een vinger in je oog wilt, anders niet
Contactlenzen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks vingers in m'n oog, geen probleem.
Okee, ik grinniktequote:Er staan twee soldaten onder een tak, zegt de een tegen de ander:
we are under attack!
Nee...vind het wel prettig dat andere mensen met hun vingers in mijn ogen zitten. Ieder zn ding hequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga naar de winkel, was gezellig mensen
doei allemaal
Doei knuffeltjequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
Ik ga naar de winkel, was gezellig mensen
doei allemaal
Dat is nou een behoorlijk o.k. systeem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En dat met die geweldige Random Reader van ze
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Mja, zeker als je bij mijn ouders bent (zoals nu:+ ), waar je telefoon slecht bereik heeft en je door huis moet crossen om je code binnen te krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is nou een behoorlijk o.k. systeem.
Beter dan die crap va de ING / postbank.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, zeker als je bij mijn ouders bent (zoals nu:+ ), waar je telefoon slecht bereik heeft en je door huis moet crossen om je code binnen te krijgen![]()
Toen het postkantoor hier dichtging en ik voor mijn bankzaken naar Houten zou moeten, ben ik overgestapt naar Rabo
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen zit er ook al niet in bij Erkann.Ik snap het wel hoor MK
jij niet hequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Erkann hoort idd ook al bij de groep egocentrische mensen
daar ben ik te jong voorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
bomenverzamelingquote:
met vlagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |